ΓΔ: 2086.55 -1.01% Τζίρος: 224.66 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Αντικείμενα ταξιδιού
Φώτο: Shutterstock

ΕΟΤ και Kitchen TV προβάλλουν διεθνώς την Πέλλα ως τουριστικό προορισμό

Με πρωτοβουλία του ΕΟΤ Σερβίας και της ΠΕ Πέλλας, το Kitchen TV προβάλλει τον γαστρονομικό και πολιτιστικό πλούτο της περιοχής σε 9 χώρες και 6,5 εκατ. θεατές.

Η περιοχή της Πέλλας βρέθηκε στο επίκεντρο της διεθνούς τουριστικής προβολής, φιλοξενώντας το τηλεοπτικό συνεργείο του Kitchen TV στο πλαίσιο δημοσιογραφικού ταξιδιού (Press Trip) που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 8 και 12 Ιουλίου 2025. 

Η σημαντική αυτή ενέργεια αποτέλεσε καρπό της συνεργασίας μεταξύ της Υπηρεσίας Εξωτερικού Ε.Ο.Τ. Σερβίας και της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας, με στόχο την αναβάθμιση της διεθνούς εικόνας της περιοχής ως ελκυστικού, τετραετούς τουριστικού προορισμού.

Το συνεργείο του Kitchen TV ήρθε σε άμεση επαφή με το πλούσιο φυσικό περιβάλλον και τις πολυδιάστατες τουριστικές εμπειρίες που προσφέρει η Πέλλα. Οι δημοσιογράφοι και οι τεχνικοί συγκέντρωσαν υλικό για μια νέα σειρά επεισοδίων που θα μεταδοθούν, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, στην εκπομπή “Gastronomads” του καναλιού το ερχόμενο φθινόπωρο.

Το Kitchen TV, με εξειδίκευση στη γαστρονομία, τη διατροφή, τον τουρισμό και τις τοπικές παραδόσεις, διατηρεί βάση πάνω από 6,5 εκατομμύρια συνδρομητές στις χώρες της Σερβίας, Κροατίας, Βουλγαρίας, Μαυροβουνίου, Βοσνίας και Ερζεγοβίνης, Βόρειας Μακεδονίας, Σλοβενίας, Σλοβακίας και Τουρκίας. Μέσα από το υλικό της αποστολής, η Πέλλα θα εισέλθει δυναμικά στον γαστρονομικό και πολιτιστικό χάρτη αυτών των αγορών.

Τα γυρίσματα επικεντρώθηκαν στα σημαντικότερα αξιοθέατα και τοπόσημα της περιοχής, όπως οι καταρράκτες Έδεσσας, η λίμνη Βεγορίτιδα, ο αρχαιολογικός χώρος της Αρχαίας Πέλλας (Μουσείο Μεγάλου Αλεξάνδρου), τα Λουτρά Πόζαρ και επιλεγμένα τοπικά οινοποιεία.

Η αποστολή ολοκληρώθηκε με το συνεργείο της εκπομπής να δηλώνει εξαιρετικά ικανοποιημένο τόσο από το υψηλής ποιότητας υλικό που παρήχθη όσο και από την εμπειρία γνωριμίας με τις κεντρικές θεματολογίες της Πέλλας: “γαστρονομία”, “πολιτισμός”, “οίνος” και “φυσικό τοπίο”

Η προβολή του προορισμού μέσω μιας τόσο ευρείας τηλεοπτικής πλατφόρμας, αναμένεται να συμβάλει ουσιαστικά στη διεθνή αναγνωρισιμότητα και την προσέλκυση επισκεπτών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακρόπολη Λίνδου Ρόδου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ρόδος στο Channel 4: Λαμπρό αφιέρωμα στο «Treasures of the World»

Η Ρόδος πρωταγωνιστεί στο Channel 4 μέσω του αφιερώματος «Rhodes – Island of Light» με την Bettany Hughes, προβάλλοντας την ιστορία, τον πολιτισμό και τις θεματικές εμπειρίες που ενισχύουν την παρουσία της στη βρετανική αγορά.
Ρικσμουσείο Άμστερνταμ εξωτερικό
ΔΙΕΘΝΗ

Το Άμστερνταμ μετατρέπεται σε υπαίθριο μουσείο με το Φεστιβάλ Φωτός

Το Φεστιβάλ Φωτός Άμστερνταμ 2025-26 εστιάζει στη «κληρονομιά», με έργα 20 καλλιτεχνών από όλο τον κόσμο. Από 27/11/25 έως 18/1/26, φωτεινές εγκαταστάσεις και γλυπτά μεταμορφώνουν τα κανάλια της πόλης σε μια αξέχαστη εμπειρία.
Λιμάνι Πατρών πλοία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κρουαζιέρα: Μοχλός βιώσιμης ανάπτυξης για την Πάτρα, τονίζει ημερίδα ΙΜΕΔΕ

Η κρουαζιέρα αποτελεί μοχλό ανάπτυξης για την Πάτρα, ενισχύοντας την τοπική οικονομία, τα επαγγέλματα φιλοξενίας και τον πολιτισμό, τονίστηκε σε εκδήλωση του ΙΜΕΔΕ, με στόχο την ανάδειξη της πόλης ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού.
Πορτάρα Νάξου θάλασσα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελλάδα: Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες του τουρισμού στο επίκεντρο συζήτησης

Στο συνέδριο «Reimagine Tourism 2025» αναδείχθηκαν οι ευκαιρίες, οι επενδύσεις, οι νέοι προορισμοί και οι σοβαρές προκλήσεις του ελληνικού τουρισμού, από την έλλειψη προσωπικού έως την ανάγκη σύγχρονων υποδομών.
Συνέδριο Ένωση Μαρινών
ΔΙΕΘΝΗ

Ο Σιμόνε Βεντουρίνι παρουσίασε το παράδειγμα Βενετίας στον υπερτουρισμό

Ο αντιδήμαρχος Βενετίας, Σιμόνε Βεντουρίνι, μίλησε στο συνέδριο Reimagine Tourism 2025 για τις λύσεις που εφάρμοσε η πόλη κατά του υπερτουρισμού, αναφέροντας τη στροφή προς νέες αφίξεις κατοίκων και εργαζομένων τα τελευταία χρόνια.