Σε μια κίνηση που υπογραμμίζει τη στρατηγική της επένδυση στην ελληνική αγορά, η H&M προχώρησε στην επαναλειτουργία δύο εμβληματικών καταστημάτων της: του flagship store στην Ερμού 11 & Βουλής και του ιστορικού καταστήματος στον Πειραιά.
Η εταιρεία παρουσιάζει μια νέα εποχή για την αγοραστική εμπειρία στην Ελλάδα, συνδυάζοντας προηγμένη τεχνολογία, βιώσιμες πρακτικές και στοιχεία της τοπικής κουλτούρας.
Και τα δύο καταστήματα έχουν διαμορφωθεί με βάση το καινοτόμο concept “next-gen” της H&M, όπου η εμπειρία του πελάτη αναβαθμίζεται αισθητά μέσα από ένα περιβάλλον που συνδυάζει το μοντέρνο design με φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες.
Το κατάστημα στην Ερμού διαθέτει 4.000 τ.μ. συνολικής επιφάνειας (2.356 τ.μ. εμπορικού χώρου), ενώ αυτό του Πειραιά καλύπτει 4.000 τ.μ. συνολικά (2.777 τ.μ. εμπορικού χώρου).
Οι χώροι έχουν σχεδιαστεί ώστε να διατηρούν το ιστορικό αρχιτεκτονικό τους αποτύπωμα, ενσωματώνοντας παράλληλα σύγχρονα και βιώσιμα στοιχεία.
Στο επίκεντρο των νέων καταστημάτων βρίσκεται η εμπειρία του πελάτη. Υπηρεσίες όπως το Click & Collect, οι αυτόματες θυρίδες παραλαβής και τα έξυπνα δοκιμαστήρια (διαθέσιμα στο κατάστημα της Ερμού) ενισχύουν τη λειτουργικότητα και την ευκολία των αγορών.
Παράλληλα, η smart store τεχνολογία και οι ψηφιακές οθόνες καθιστούν την παρουσίαση των συλλογών πιο δυναμική και ελκυστική.
«Οι επαναλειτουργίες αυτές σηματοδοτούν ένα ορόσημο για την H&M Ελλάδας. Θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια εμπειρία που συνδυάζει τεχνολογία, βιωσιμότητα και τοπικό χαρακτήρα», ανέφερε ο Thomas Estrany, Sales Manager της H&M στην Ελλάδα, τονίζοντας την επιθυμία της εταιρείας να εμπνέει και να ενισχύει την προσωπική έκφραση μέσω της μόδας.
Με αυτό το νέο κεφάλαιο, η H&M φιλοδοξεί να ενισχύσει την παρουσία της στη χώρα και να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των σύγχρονων καταναλωτών για καινοτομία, ποιότητα και βιωσιμότητα.