ΓΔ: 2092.32 -1.59% Τζίρος: 240.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Άλφα

Alpha Bank: Στον δείκτη ισότητας φύλων Bloomberg GEI για 2η συνεχή χρονιά

Η Alpha Bank διακρίθηκε και φέτος για τις υψηλές της επιδόσεις στη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος ίσων ευκαιριών και για τις πολιτικές, τα προγράμματα και τις παροχές αποκλειστικά για γυναίκες υπαλλήλους.

Η σταθερή δέσμευση της Alpha Bank στην ενίσχυση της ισότητας των φύλων και στην προώθηση της θέσης των γυναικών στον χώρο εργασίας αναγνωρίστηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά, με την ένταξή της στον διεθνή δείκτη ισότητας των φύλων Bloomberg Gender-Equality Index (GEI), έναν από τους σημαντικότερους και εγκυρότερους επιχειρηματικούς δείκτες διεθνώς.

Η Alpha Bank, η οποία αξιολογήθηκε για την ένταξή της στον GEI βάσει στατιστικών στοιχείων, διακρίθηκε και φέτος για τις υψηλές της επιδόσεις στη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος ίσων ευκαιριών, καθώς και για τις προβλεπόμενες πολιτικές, τα προγράμματα και τις παροχές ανθρωπίνου δυναμικού που απευθύνονται αποκλειστικά σε γυναίκες υπαλλήλους.

Ο δείκτης Bloomberg Gender-Equality Index (GEI) περιλαμβάνει σήμερα 325 επιχειρήσεις παγκοσμίως, τρεις εκ των οποίων είναι ελληνικές, και αξιολογεί 6.000 εισηγμένες εταιρίες από όλους τους τομείς της οικονομίας σε 84 χώρες, με βάση τις πρακτικές διαφάνειας που εφαρμόζουν σε θέματα ισότητας και τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνουν για την προώθηση της θέσης των γυναικών στον χώρο εργασίας.

Παράλληλα, ο δείκτης GEI αποτελεί μία σημαντική πηγή πληροφόρησης για τη διεθνή επενδυτική κοινότητα, σε μία εποχή που τα κριτήρια αξιολόγησης, τα οποία σχετίζονται με περιβαλλοντικές και κοινωνικές πολιτικές καθώς και με την εταιρική διακυβέρνηση (Environmental-Social-Governance / ESG data), αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη βαρύτητα στη λήψη επενδυτικών αποφάσεων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 0,7% στο διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών το α’ τρίμηνο του 2025

Παρά τη θετική πορεία του ακαθάριστου διαθέσιμου εισοδήματος, οι προβλέψεις των καταναλωτών για την οικονομική τους κατάσταση παραμένουν επιφυλακτικές, ενώ η πρόθεση για αποταμίευση και μεγάλες αγορές κινείται σε αρνητικό έδαφος.