ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 178.72 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:16:32
Φωτογραφία Shutterstock

Intrum: Νέα διαδικτυακή πλατφόρμα εξυπηρέτησης δανειοληπτών

Στο επίκεντρο της εξυπηρέτησης της Intrum βρίσκεται η διαδικτυακή πλατφόρμα My Intrum Portal εφαρμόζοντας την άμεση και προσωποποιημένη επικοινωνία για την ενημέρωση των οφειλετών με διαφάνεια, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

Ένα σημαντικό ψηφιακό έργο ολοκληρώνει η Intrum και πλέον προσφέρει σύγχρονες και εξατομικευμένες υπηρεσίες επικοινωνίας, ενημέρωσης και αυτοματοποιημένης διαχείρισης αιτημάτων στους πελάτες της, με την εξυπηρέτηση των δανειοληπτών να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα. 

Στο επίκεντρο της εξυπηρέτησης της Intrum βρίσκεται η διαδικτυακή πλατφόρμα My Intrum Portal εφαρμόζοντας την άμεση και προσωποποιημένη επικοινωνία για την ενημέρωση των οφειλετών με διαφάνεια, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

Με την εγγραφή τους στο My Intrum Portal, οι οφειλέτες μπορούν με ευκολία, άνεση και ασφάλεια, από τον υπολογιστή ή το κινητό τους τηλέφωνο, να:

  • Ενημερώνονται και να παρακολουθούν τις οφειλές τους σε πραγματικό χρόνο
  • Έχουν άμεση πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες για την απαίτησή τους (όπως είναι υπόλοιπο οφειλής, ημερομηνία και ποσό επόμενης δόσης, κωδικός πληρωμής, διάρκεια δανείου κ.ά.) 
  • Υποβάλλουν ηλεκτρονικά, χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες, αιτήματα προς το Κέντρο Εξυπηρέτησής της Intrum (Customer Support Center)

Επιπλέον, με την υπηρεσία ηλεκτρονικής υπογραφής (e-Signature) που εφαρμόζεται εδώ και δύο χρόνια από την Intrum, οι οφειλέτες έχουν τη δυνατότητα να υπογράφουν τη σύμβαση ρύθμισης ηλεκτρονικά, χωρίς να απαιτείται η φυσική μετάβαση σε σημείο εξυπηρέτησης. 

Αξίζει να αναφερθεί επίσης ότι στο πλαίσιο των βελτιωμένων υπηρεσιών εξυπηρέτησης, τα γραπτά αιτήματα των δανειοληπτών – που υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο site της Intrum μέσω της ειδικής φόρμας αιτημάτων ή μέσω του My Intrum Portal – απαντώνται κατά μέσο όρο εντός 11 ημερών από εξειδικευμένη ομάδα εξυπηρέτησης. Όσον αφορά την τηλεφωνική επικοινωνία, το 90% των εισερχόμενων κλήσεων απαντάται εντός δευτερολέπτων ενώ συνολικά το 98% των κλήσεων απαντάται εντός της ίδιας ημέρας. 

Με στόχο να συμβάλλει στην πορεία προς μια υγιή οικονομία, η Intrum δεσμεύεται να επενδύει σε συνεχώς εξελισσόμενες λύσεις εξυπηρέτησης για τους οφειλέτες. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

fatsea-intrum
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αλ. Φατσέα (Intrum): Πιστεύουμε στον εξωδικαστικό, θα πετύχουμε περισσότερα

Η γενική διευθύντρια της Intrum εξηγεί στο BD το υψηλό ποσοστό 61% στην αποδοχή αιτημάτων για ρύθμιση οφειλών με τον εξωδικαστικό μηχανισμό. Ποια είναι τα βασικά προβλήματα που οδηγούν σε απορρίψεις.
Στεγαστικό δάνειο υπολογισμός
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ιστορικό ρεκόρ στον εξωδικαστικό τον Ιούνιο, ξεπέρασαν τα 670 εκατ.

Ιστορικό ρεκόρ σημείωσε ο Εξωδικαστικός Μηχανισμός τον Ιούνιο καθώς υποβλήθηκαν 1.995 ρυθμίσεις που αντιστοιχούν σε πάνω από 670 εκατ. ευρώ. Στις 38.567 οι επιτυχείς ρυθμίσεις συνολικά μέχρι σήμερα για οφειλές 12,7 δισ. ευρώ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άλμα ρυθμίσεων «κόκκινων» δανείων 263 εκατ. από τους servicers τον Απρίλιο

Ισχυρή κινητικότητα στις ρυθμίσεις δανείων τον Απρίλιο, με τους 4 μεγάλους servicers να πραγματοποιούν ρυθμίσεις ύψους 263 εκατ. ευρώ για σχεδόν 5.000 οφειλέτες. Στα στεγαστικά δάνεια το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 81% στις ρυθμίσεις μέσω Εξωδικαστικού Μηχανισμού το 2024

Στις 16.903 οι ρυθμίσεις οφειλών κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, με το συνολικό ποσό να ξεπερνά το επίπεδο των πέντε δισ. ευρώ. Από την αρχή εφαρμογής του Εξωδικαστικού έχουν ρυθμιστεί οφειλές 9,5 δισ.