ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 179.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: ΟΛΘ

ΟΛΘ Α.Ε: Αυξήθηκαν σε 85,9 εκατ. τα συνολικά έσοδα του Ομίλου το 2023

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε σημαντική αύξηση άνω του 12% (στα 59,8 εκατ. ευρώ), επίσης στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν σημαντικές αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα.

Αυξημένες επιδόσεις για το 2023 ανακοίνωσε η ΟΛΘ Α.Ε. Συγκεκριμένα, με την από 17.04.2024 έγκριση της Ετήσιας Οικονομικής Έκθεσης από το Διοικητικό Συμβούλιο, ανακοινώθηκε πως τα συνολικά ενοποιημένα έσοδα του Ομίλου για το έτος 2023 αυξήθηκαν σε 85,9 εκατ. ευρώ από 85,3 εκατ. ευρώ το 2022.

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε σημαντική αύξηση άνω του 12% (στα 59,8 εκατ. ευρώ), επίσης στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης (κρουαζιέρας – ακτοπλοΐας) σημειώθηκαν σημαντικές αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα (στα 3,9 εκατ. ευρώ και 0,9 εκατ. ευρώ αντίστοιχα), ενώ ο τερματικός σταθμός συμβατικού φορτίου σημείωσε μείωση εσόδων κατά 21,5%, (στα 20,2 εκατ. ευρώ). Τα έσοδα από την θυγατρική στην Σόφια διαμορφώθηκαν σε μη σημαντικά επίπεδα.

Αναφορικά με τις επιδόσεις του Ομίλου, σημειώθηκε καθαρή αύξηση κερδοφορίας σε όλα τα επίπεδα: τα Μικτά Κέρδη αυξήθηκαν κατά 1,9%, στα 37,6 εκατ. ευρώ, τα Λειτουργικά Κέρδη (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 3,4% στα 34,1 εκατ. ευρώ και τα Καθαρά Κέρδη μετά φόρων του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 8,9%, στα 20,3 εκατ. ευρώ.

Το πρόγραμμα κεφαλαιουχικών δαπανών για το σύνολο του 2023 ξεπέρασε τα 9,2 εκατ. ευρώ, και αφορούσε κατά βάση νέο Σταθμό Κρουαζιέρας «Μέγας Αλέξανδρος», αποκατάσταση βαθών, επισκευή και αναβάθμιση κρηπιδωμάτων, αναβαθμίσεις υποσταθμών ηλεκτρικού ρεύματος, αγορά εξοπλισμού φορτοεκφορτώσεων και συστημάτων ασφάλειας ISPS.

Ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ., Αθανάσιος Λιάγκος, δήλωσε ότι ο σχήμα «ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΜΕΤΚΑ – ΤΕΚΑΛ Α.Ε.» αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος του έργου «6ος Προβλήτας, Επέκταση Λιμενικής Υποδομής», όπως εγκρίθηκε σήμερα από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ Α.Ε.

«Η υλοποίηση του αναπτυξιακού σχεδιασμού και οι πρωτοβουλίες της ΟΛΘ Α.Ε. ισχυροποιούν διαρκώς τον ρόλο του Λιμένα Θεσσαλονίκης στον παγκόσμιο λιμενικό κλάδο. Με συνεχείς επενδύσεις, άνω των 71,3 εκατ. ευρώ από το 2018, που αναβαθμίζουν τον εξοπλισμό, τις υποδομές, τις παρεχόμενες υπηρεσίες και την εξειδίκευση του ανθρώπινου δυναμικού του Οργανισμού, επιτυγχάνουμε την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των συνεργατών μας, δημιουργώντας νέα ορόσημα για τον Λιμένα Θεσσαλονίκης. Ενδεικτικό παράδειγμα, η υψηλότερη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων που έχει καταγραφεί ποτέ στον Λιμένα (520.048 TEU)», πρόσθεσε.

«Επιπλέον, το 2023 ενισχύσαμε την εξωστρέφειά μας, με τη δυναμική συμμετοχή της ΟΛΘ Α.Ε. σε εθνικού και διεθνούς κύρους εκθέσεις, και με πρωτοβουλίες για τη διενέργεια διοργανώσεων στη Θεσσαλονίκη, όπως το 7ο “Posidonia Sea Tourism Forum” και το 1ο “Southeast Europe Connectivity Forum”. Με όραμα να λειτουργούμε ως κάτι περισσότερο από ένα Λιμάνι και με διεθνή προσανατολισμό, το 2024 στοχεύουμε σε πρωτοβουλίες και ενέργειες που προωθούν τη μέγιστη ικανοποίηση όλων των ενδιαφερόμενων μερών του Λιμένα και της ευρύτερης λιμενικής κοινότητας, εστιάζοντας στην ανάπτυξη, τη βιωσιμότητα και τις επενδύσεις, με συνέπεια και αποτελεσματικότητα.», πρόσθεσε.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

OLTH, LIMANIA, LIAGGOS
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΛΘ: Η «καρατόμηση» του Αθ. Λιάγκου και η επόμενη μέρα του λιμανιού

Γιατί ο Ιβάν Σαββίδης «ξήλωσε» τον επί πέντε χρόνια εκτελεστικό πρόεδρο του οργανισμού. Παίρνουν μπρος οι υποχρεωτικές επενδύσεις, με κυριότερη την επέκταση του προβλήτα 6 που θα κοστίσει 200 εκατ. ευρώ.
OLTH, LIMANIA, LIAGGOS
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο Ιβάν Σαββίδης δεν ενέκρινε τη διαχείριση του ΔΣ για το 2024 στον ΟΛΘ

Εκτός διοικητικού συμβουλίου τέθηκε ο εκτελεστικός πρόεδρος του ΔΣ κ. Αθανάσιος Λιάγκος. Σπάνιο, βασικός μέτοχος να μην εγκρίνει τη συνολική διαχείριση του ΔΣ της εταιρείας του.
OLTH, Thessaloniki, Limania
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΛΘ: Γιατί οι επενδυτές «ανακαλύπτουν» το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Ιστορικές επιδόσεις το 2024, μερισματική απόδοση 6,6% και έγκριση του Master Plan για να προχωρήσουν οι βαλτωμένες επενδύσεις, που θα φέρουν τον ΟΛΘ μπροστά από τα άλλα λιμάνια των Βαλκανίων.