ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
calin
Πηγή: Shutterstock

Διψήφια αύξηση τζίρου - κερδών για την Calin (Calzedonia) το 2023

Κατά 12,5% αυξήθηκε ο τζίρος της Calin ΑΕ το 2023 και ανήλθε σε 59,3 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία πρόσθεσε έξι νέα σημεία στο δίκτυο των καταστημάτων, που έχουν φτάσει τα 142.

Αυξημένα μεγέθη πέτυχε η εταιρεία Calin AE το 2023, που αντιπροσωπεύει τον ιταλικό οίκο Calzedonia με τα brands Calzedonia, Intimissimi, Tezenis και Falconeri. Η εταιρεία ελέγχει εκτενές δίκτυο καταστημάτων ενδυμάτων, εσωρούχων και μαγιώ και μέσα στο προηγούμενο έτος πέτυχε την περαιτέρω διεύρυνση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Calin άγγιξαν τα 59,3 εκατ ευρώ την χρονιά που πέρασε, καταγράφοντας ποσοστιαία αύξηση κατά 12,5% συγκριτικά με το 2022. Τα μικτά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 29,2 εκατ ευρώ το 2023 από 25 εκατ ευρώ το 2022, γεγονός που οφείλεται στην αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας καθώς και στην βελτίωση του μικρού περιθωρίου κέρδους της σε 49,4%, από 47,5% την προηγούμενη χρήση.

Κατόπιν αυτών, σημαντικά ενισχυμένα, σε ποσοστό 10,5% ήταν και τα καθαρά κέρδη της εταιρείας, διαμορφούμενα σε 6,57 εκατ ευρώ το 2023, από 5,95 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος.

Η αύξηση της κερδοφορίας της εταιρείας οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση του κύκλου εργασιών καθώς και την βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους την προηγούμενη χρήση. Ωστόσο, σημαντικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων διαδραμάτισε η περαιτέρω επέκταση του δικτύου καταστημάτων των αλυσίδων της. Η Calin πρόσθεσε 6 νέα σημεία στο υπάρχον δίκτυο της μέσα στο 2023, λειτουργώντας 142 καταστήματα στο τέλος του έτους, τόσο εταιρικά όσο και μέσω των πελατών της.

Σημειώνεται ότι το 23,3% των πωλήσεων της Calin προέρχεται από συνεργασίες χονδρικής, με 4 μεγάλους πελάτες να αντιπροσωπεύουν το 57,1% του συνόλου των απαιτήσεων της στο τέλος της χρονιάς. Ωστόσο, για την εξασφάλιση τυχόν κινδύνων που απορρέουν από τις εμπορικές της πιστώσεις, η εταιρεία έχει λάβει σχετικές εγγυητικές επιστολές, σε ποσοστό 19,9% των συνολικών απαιτήσεών της.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

calin
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Calin: Καλύπτει τις απώλειες της πανδημίας και επεκτείνει το δίκτυό της

Η εταιρεία ελέγχει στην χώρα μας τις αλυσίδες ένδυσης, εσωρούχων και μαγιώ Intimissimi, Intimissimi Uomo, Calzedonia, Falconeri και Tezenis. Συζητήσεις για την επέκτασή της στα εμπορικά κέντρα της Lamda, στο River West και στον νέο εμπορικό προορισμό του Ελληνικού.
hm-ermou
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

H&M: Ανακοινώνει την επαναλειτουργία καταστημάτων σε Αθήνα και Πειραιά

Τα νέα καταστήματα στην Ερμού και τον Πειραιά ενσωματώνουν το next-gen concept της εταιρείας: Μια νέα εποχή για τη μόδα, που συνδυάζει βιώσιμο design, ψηφιακές καινοτομίες και fashion-forward ατμόσφαιρα.
Kiko Milano, FAIS
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Fais Group: «Ποντάρει» στην Kiko Milano για ενίσχυση των κερδών

Η αντιπροσώπευση της Kiko Milano θα ενισχύσει τα περιθώρια κέρδους, υποστηρίζει η διοίκηση. Αξιοποιήθηκαν ήδη το 65% των κεφαλαίων της δημόσιας εγγραφής. Μέρισμα 30%-40% των κερδών και αγορά ιδίων μετοχών με ανώτατη τιμή τα 4,7 ευρώ.