ΓΔ: 1982.2 -0.17% Τζίρος: 3.44 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:37:32
Κατάστημα H&M βιτρίνα
Φώτο: Shutterstock

Πτώση στις πωλήσεις της Η&Μ το τρίτο τρίμηνο

Τα κέρδη προ φόρων της σουηδικής αλυσίδας ένδυσης διατηρήθηκαν στα 2 δισ. κορώνες (192 εκατ. ευρώ).

Σε αρνητικό έδαφος παρέμειναν οι επιδόσεις της σουηδικής αλυσίδας ένδυσης Η&Μ και κατά το τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, αντανακλώντας την δυσμενή επιρροή της πανδημίας στο παγκόσμιο εμπόριο. Ο κύκλος εργασιών της υποχώρησε κατά 19% το διάστημα από την 1η Ιουνίου έως και τις 31 Αυγούστου 2020, συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, διαμορφούμενος σε 50,87 δισ. σουηδικές κορώνες (περί τα 4,8 δισ. ευρώ), έναντι 62,57 δισ. κορώνες (6 δισ. ευρώ) πέρσι. Στα θετικά ωστόσο της περιόδου συγκαταλέγεται η διατήρηση της κερδοφορίας για τον όμιλο, με τα κέρδη προ φόρων να υπολογίζονται σε 2 δισ. κορώνες (192 εκατ. ευρώ), το υπό εξέταση διάστημα. 

Όπως σημειώνει η εταιρεία, η δυσμενής εξέλιξη των πωλήσεων αποτελεί απόρροια και του γεγονότος ότι περί τα 900 καταστήματα παρέμεναν κλειστά στην έναρξη του τριμήνου, από το σύνολο των 5.000, ενώ μέχρι το τέλος της περιόδου, ο αριθμός των κλειστών καταστημάτων διαμορφώθηκε σε 200. Η Η&Μ θα ανακοινώσει αναλυτικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης την 1η Οκτωβρίου. 

Σημειώνεται ότι το πρώτο εξάμηνο της χρήσης η Η&Μ στην Ελλάδα είχε πτώση πωλήσεων κατά 25% συγκριτικά με πέρυσι, με τον τζίρο να διαμορφώνεται σε 658 εκατ. κορώνες (62 εκατ. ευρώ), απόρροια της επιβολής περιορισμών στη λειτουργία των καταστημάτων. Το δίκτυο της μετράει 35 σημεία, ενώ νέες προσθήκες πραγματοποιούνται μόνο μέσω Διαδικτύου, με την αλυσίδα COS να είναι πλέον διαθέσιμη για αγορές online και στη χώρα μας. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κατάστημα H&M βιτρίνα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Η H&M επαναλανσάρει Ερμού και Πειραιά με έξυπνα καταστήματα νέας εποχής

Η H&M, παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο της μόδας, συστήνει εκ νέου δύο εμβληματικά καταστήματά της στην Ελλάδα: το flagship store στην Ερμού 11 & Βουλής στο κέντρο της Αθήνας και το ιστορικό κατάστημά της στον Πειραιά.
temu
ΔΙΕΘΝΗ

Temu και Shein σαρώνουν τις αγορές της Δύσης με ρούχα... της πεντάρας

Οι αδιανόητα χαμηλές τιμές των δύο κινεζικών brands φέρνουν σε θέση άμυνας ακόμη και κολοσσούς όπως η H&M και η Zara, που αναζητούν επειγόντως τη δική τους απάντηση για να κρατήσουν τους καταναλωτές.