ΓΔ: 1967.02 0.57% Τζίρος: 274.26 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Το εργοστάσιο μεταλλικών και ηλεκτρομηχανικών κατασκευών της Intrakat στη Γιάννουλη Λάρισας

Στην Intrakat το έργο της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας

Το έργο της ηλεκτροκίνησης αναμένεται να αναβαθμίσει σημαντικά την σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει τις δυο μεγάλες πόλεις μειώνοντας το ταξίδι από Βόλο σε Λάρισα στα 40 λεπτά.

Στα χέρια της INTRAKAT πέρασε το έργο της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας μετά την αποσφράγιση των φακέλων των προσφορών για τον διαγωνισμό. Η τεχνική εταιρεία ήταν τελικά ο μειοδότης καθώς είχε την καλύτερη προσφορά με ποσοστό έκπτωσης 37,5%, ενώ η δεύτερη καλύτερη προσφορά ήταν της εταιρείας ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ με ποσοστό έκπτωσης 33%.

Η δημοπράτηση του έργου πραγματοποιήθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ την περασμένη Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου και σήμερα έγινε η αποσφράγιση των προσφορών με νικήτρια την INTRAKAT, ενώ την ανάληψη του έργου διεκδικούσαν με προσφορές τους οι εταιρείες ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΑΒΑΞ-ALSTOM και ΙΝΤΡΑΚΑΤ .

Το έργο ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και αναβάθμισης με ETCS θα αναβαθμίσει θεαματικά την σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει τις δύο μεγάλες θεσσαλικές πόλεις και σύμφωνα με τις προδιαγραφές θα εγκατασταθεί ηλεκτροκίνηση τύπου τρόλεϊ, για ταχύτητες μέχρι και 120 χλμ/ώρα. Η διαδρομή ανάμεσα στον Βόλο και την Λάρισα, μαζί με τις ενδιάμεσες στάσεις, θα μειωθεί στα 40 λεπτά και παράλληλα θα λειτουργήσει και η προαστιακή σύνδεση μεταξύ Βόλου και Θεσσαλονίκης με συνολικό χρόνο διαδρομής μόλις 1 ώρα και 40 λεπτά.

Στον προγραμματισμό για την ολοκλήρωση του έργου, που χαρακτηρίζεται ως το μεγαλύτερο για τους σιδηρόδρομους την τελευταία δεκαετία, προβλέπεται όλες οι εργασίες να έχουν ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2024.

Στο συνολικό έργο περιλαμβάνονται και η νέα χάραξη της γραμμής από το Λατομείο ως και τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου, μήκους 10,5 χιλιομέτρων,που θα περνά μέσα από την Α' ΒΙ.ΠΕ.Βόλου, με κατάργηση του "S" που τέμνει την Νέα Ιωνία και τέλος θα δημιουργηθεί νέος σταθμός-στάση στην Α' ΒΙ.ΠΕ. Βόλου που θα εξυπηρετεί καθημερινά τους χιλιάδες εργαζομένους. Το μεγάλο αυτό έργο που θα αλλάξει τα συγκοινωνιακά δεδομένα στην περιοχή, χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. "Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 - 2020".

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αλέξανδρος Εξάρχου, διευθύνων σύμβουλος Aktor
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πού θα επενδύσει η Aktor τα 200 εκατ. από την αύξηση κεφαλαίου

Επενδύσεις σε ΑΠΕ, real estate και κατασκευές. Οι τρεις από τους τέσσερις βασικούς μετόχους έχουν εκδηλώσει την πρόθεση να ασκήσουν πλήρως τα δικαιώματά τους. Η νέα δομή του ομίλου και τα φιλόδοξα σχέδια της διοίκησης.
Αλέξανδρος Εξάρχου, διευθύνων σύμβουλος Aktor
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι επόμενες κινήσεις της AKTOR Group στα ακίνητα και τις παραχωρήσεις

Προσιτή κατοικία και logistics στο στόχαστρο του ομίλου. Αποκλείει ο Αλ. Εξάρχου την εκδήλωση ενδιαφέροντος για την Αττική Οδό, όχι όμως και για τον ΒΟΑΚ. Προβλέψεις για εκτίναξη των EBITDA στα 184 εκατ. το 2025.
intrakat
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε αύξηση κεφαλαίου 200 εκατ. και μπαράζ επενδύσεων προχωρά η Intrakat

Aktor η νέα επωνυμία. Αποκτά ακίνητα από την Prodea, εξαγοράζει έργα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και αποκτά το 100% της Εντελέχεια. Σε εξέλιξη η παρουσίαση της επόμενης ημέρας του ομίλου από τον Αλέξανδρο Εξάρχου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με το ιστορικό όνομα ΑΚΤΩΡ περνά ο όμιλος Ιntrakat στη νέα εποχή

Το όνομα που σημαίνει Ηγέτης και Οδηγός θα σηματοδοτήσει τον μετασχηματισμό του ομίλου. Η τριανδρία Μπάκου-Καϋμενάκη- Εξάρχου ετοιμάζει εκπλήξεις για το επενδυτικό κοινό με νέες στρατηγικές συμφωνίες.