ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: ΑΠΕ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προχωρά σε πρόσληψη και εκπαίδευση προσωπικού κίνησης

Η εταιρεία προχώρησε σε 70 νέες προσλήψεις προσωπικού ενώ η θεωρητική εκπαίδευση των νεοπροσληφθέντων στην Αθήνα άρχισε την Τρίτη, 18 Μαΐου και θα διαρκέσει περίπου ένα μήνα.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο πλαίσιο του συνολικού σχεδίου αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, προχώρησε σε 70 νέες προσλήψεις προσωπικού που αφορούν τον κλάδο προσωπικού κίνησης των αμαξοστοιχιών.

Το καλωσόρισμα των νέων υπαλλήλων έγινε από τον διευθύνοντα σύμβουλο και αρμόδια στελέχη στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, αφού τηρήθηκαν όλα τα μέτρα προστασίας από την Covid-19.

Η θεωρητική εκπαίδευση των νεοπροσληφθέντων στην Αθήνα άρχισε την Τρίτη, 18 Μαΐου και θα διαρκέσει περίπου ένα μήνα, ενώ θα ακολουθήσει και στη Θεσσαλονίκη, όπου θα περιλαμβάνει και πρακτική εκπαίδευση επί της ηλεκτροκίνησης στα τούνελ.

Όπως τονίζει σε ανακοίνωση της η εταιρεία, «παρά την κρίση που υπέστη ο κλάδος εξαιτίας της πανδημίας, αλλά και την εικόνα που παρουσιάζει ο ιδιωτικός τομέας με την μερική ή και εκ περιτροπής απασχόληση να κυριαρχεί, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατάφερε να εντάξει 70 νέα άτομα στο προσωπικό της, δίνοντας έτσι ένα μήνυμα αισιοδοξίας στους νέους».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νέα γραμμή άμυνας Μητσοτάκη για Τέμπη: «Ποτέ ξανά» και αλλαγές στον ΟΣΕ

Σκληρές κοινοβουλευτικές δοκιμασίες ενόψει για την κυβέρνηση. Ο πρωθυπουργός θα δεσμευτεί για μέτρα που θα καταστήσουν ασφαλές το σιδηροδρομικό δίκτυο. Τι προτείνει ο Κ. Χατζηδάκης για τον ΟΣΕ.
Τρένο Hellenic Train
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΓΑΙΑ ΟΣΕ: Κατηγορία για μη εκτέλεση συντήρησης τρένων σε οκτώ στελέχη

Η δίωξη σε βάρος των οκτώ κατηγορουμένων, ασκήθηκε μετά από παραγγελία της Οικονομικής Εισαγγελίας η οποία διενέργησε προκαταρκτική εξέταση, στο πλαίσιο ελέγχου συμβάσεων που αφορούσαν τα τρένα.
Xristos Spirtzis
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χρ. Σπίρτζης: Μεγάλη η απομείωση του προσωπικού στον σιδηρόδρομο

Επί υπουργίας μου ανησυχούσα για όλα, αλλά όχι για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου είπε ο κ. Σπίρτζης, σημειώνοντας ότι είχε μεν υπάρξει μεγάλη μείωση προσωπικού πριν αναλάβει, ωστόσο το προσωπικό κατά το διάστημα 2015-2019 ήταν «επαρκέστατο».
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Η τελευταία Σοβιετική «Δημοκρατία», η ψυχρολουσία της ΕΛΒΟ και οι ασφάλειες

Η περιγραφή του ΟΣΕ ως «το τελευταίο κατάλοιπο ενός κρατικού σοβιετικού συστήματος» που ταιριάζει γάντι και για τη χώρα, πού οφείλεται η υπανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα, η ψυχρολουσία με την ΕΛΒΟ, οι τιμές των καυσίμων και πώς ποινή 400 χρόνων «εξοφλείται» με 6,5 χρονάκια.
Καρώνης-Αντύπας
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Στα χαρακώματα JP Morgan - Καρώνης, καψόνια από Hellenic Train και η βύθιση του ΑΕΠ

Οι επικίνδυνες σχέσεις του Χ. Καρώνη με τους Αμερικανούς μετόχους της Viva, πώς εκτροχιάστηκε η επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων, η κατακρήμνιση των εισοδημάτων, η παράταση για τον ΒΟΑΚ και το καλάθι του νονού.