ΓΔ: 1973.18 -0.62% Τζίρος: 9.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:55:02
Manos-Anastasios-DEDDHE
Φωτο: ΑΠΕ

Αν. Μάνος: Στα 2,2 εκατ. ευρώ τα έργα του ΔΕΔΔΗΕ σε Μακεδονία - Θράκη

«Σε όλη την περιφέρεια της Μακεδονίας - Θράκης, ο ΔΕΔΔΗΕ επενδύει περί τα 2,2 εκατομμύρια ευρώ υλοποιώντας 18 έργα για υπογειώσεις σε δίκτυο χαμηλής και μέσης τάσης», τόνισε ο κ. Μάνος.

Στα έργα που υλοποιεί ο ΔΕΔΔΗΕ στην Μακεδονία και τη Θράκη αλλά και ιδιαίτερα, στη Θεσσαλονίκη, αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΔΔΗΕ Αναστάσιος Μάνος μιλώντας σε εκδήλωση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας στο πλαίσιο της 85ης ΔΕΘ.

«Σε όλη την περιφέρεια της Μακεδονίας - Θράκης, ο ΔΕΔΔΗΕ επενδύει περί τα 2,2 εκατομμύρια ευρώ υλοποιώντας 18 έργα για υπογειώσεις σε δίκτυο χαμηλής και μέσης τάσης που ξεπερνά τα 20 χιλιόμετρα» τόνισε ο κ. Μάνος προσθέτοντας ότι διανύουμε μια περίοδο ψηφιοποίησης της ενέργειας με τεράστια οφέλη στο περιβάλλον. 

«Προκειμένου να εκσυγχρονιστεί και να αναβαθμιστεί το δίκτυο της πόλης, ο ΔΕΔΔΗΕ την τελευταία τριετία έχει υλοποιήσει έργα αναβάθμισης, έχει διπλασιάσει τους τηλεχειριζόμενους υποσταθμούς μέσης- χαμηλής τάσης και τριπλασιάσει τα ενδεικτικά διέλευσης σφάλματος στο υπόγειο δίκτυο μέσης τάσης. Αυτό σημαίνει ότι βελτιώνονται οι χρόνοι αποκατάστασης, βελτιώνεται η ποιότητα της παραγόμενης ενέργειας, είναι η πόλη σταδιακά όλο και πιο έξυπνη». 

Σύμφωνα με τον κ. Μάνο, την τελευταία διετία υλοποιούνται στη Θεσσαλονίκη έργα διασυνδέσεων μέσης τάξης, με 28 διασυνδέσεις που αφορά στο 43% των υπόγειων γραμμών του πολεοδομικού συγκροτήματος ενώ έχουν δημιουργηθεί έξι χιλιόμετρα νέου υπόγειου δικτύου, με ταυτόχρονη αναβάθμιση 52 υποσταθμών. 

«Αυτό σημαίνει», συνέχισε, «ότι όλες οι διασυνδέσεις και αυτοματισμοί που αναφέραμε, σε περίπτωση μιας βλάβης, έχουμε μείωση εύρεσης χρόνου βλάβης έως και 70% και αποκατάστασης της ηλεκτροδότησης». 

Στις «καθαρές» μετακινήσεις αναφέρθηκε η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών Αλεξάνδρα Σδούκου υπογραμμίζοντας ότι το πρώτο 7μηνο του 2021 επετεύχθη ο στόχος που τέθηκε για την τρέχουσα χρονιά για τις ταξινομήσεις ηλεκτρικών οχημάτων ενώ, από τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Αύγουστο του 2021, υπερδιπλασιάστηκαν τα σημεία φόρτισης φτάνοντας τα 650.

«Λειτουργεί πλέον ένας φορτιστής ανά 10 ηλεκτρικά αυτοκίνητα με επόμενο στόχο, την ανάπτυξη υποδομών ταχείας φόρτισης σε πιάτσες των ταξί»

Για τη ναυτιλία ως ρυθμιστή της παγκόσμιας οικονομίας μίλησε ο Γενικός Γραμματέας λιμένων, λιμενικής πολιτικής και ναυτιλιακών επενδύσεων του υπουργείου ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής Ευάγγελος Κυριαζόπουλος σημειώνοντας ότι «οι κραδασμοί στο εμπόριο, προκαλούν κραδασμό στην τσέπη μας». Σύμφωνα πάντως με τον αντιπρόεδρο Β΄της ΡΑΕ Δημήτρη Φούρλαρη, «τα σύγχρονα λιμάνια έχουν στόχο τις μηδενικές εκπομπές και τη φθηνή και καθαρή ενέργεια, με σχεδιασμό της εκτίμησης ετήσιας κατανάλωσης ενός λιμένα».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θερμόμετρο με ήλιο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σύσκεψη στο υπουργείο Περιβάλλοντος για τον επερχόμενο καύσωνα

Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, συγκάλεσε έκτακτη σύσκεψη με ΑΔΜΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ και ΡΑΑΕΥ για τον συντονισμό μέτρων ενόψει του καύσωνα, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή ηλεκτροδότηση της χώρας.
logariasmos_revma
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ξεκίνησε η ενίσχυση στα κυμαινόμενα τιμολόγια ρεύματος επιχειρήσεων

Ξεκίνησε η απόδοση των επιδοτήσεων στα κυμαινόμενα τιμολόγια ρεύματος επιχειρήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Παρατείνεται έως 12 Ιουλίου η προθεσμία αιτήσεων για επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών έως 10 εκατ. ευρώ.
λογαριασμός ρεύματος επιδοτήσεις
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΔΕΔΔΗΕ: Εντατικοί έλεγχοι για ρευματοκλοπές, που εντοπίζονται οι περισσότερες

Ο ΔΕΔΔΗΕ συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς τους ελέγχους για ρευματοκλοπές. Σε 1.155 ελέγχους έχουν εντοπιστεί πάνω από 200 περιπτώσεις ρευματοκλοπής, με κόστος πάνω από 1 εκατ. ευρώ.
Πρατηριούχοι: Οι αυξήσεις στα καύσιμα αντικατοπτρίζουν καθυστέρηση τιμών διυλιστηρίων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πρατηριούχοι: Οι αυξήσεις στα καύσιμα αντικατοπτρίζουν καθυστέρηση τιμών διυλιστηρίων

Η ΠΟΠΕΚ απορρίπτει τις κατηγορίες κερδοσκοπίας και τονίζει πως οι αυξήσεις στα καύσιμα οφείλονται στην καθυστέρηση προσαρμογής των τιμών διυλιστηρίου στα πρατήρια.