ΓΔ: 2103.93 0.33% Τζίρος: 194.41 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
syskeyes-energeiaki katanalosi
Φώτο: Shutterstock

Νέα στρατηγική συνεργασία της Westnet με την εταιρεία Daewoo

Η Westnet εστιάζει στη δημιουργία νέων συνεργασιών με περισσότερους από 40 κορυφαίους κατασκευαστές να βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιό της, και η συνεργασία με την Daewoo αποτελεί μέρος του στρατηγικού της σχεδιασμού.

Η Westnet, μέλος του ομίλου Olympia, ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την Daewoo ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος του κατασκευαστή στην Ελλάδα στην κατηγορία των οικιακών συσκευών και της τηλεόρασης. Στόχος της εταιρείας είναι η ενίσχυση του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου και η διεύρυνση των διαθέσιμων λύσεων προς το δίκτυο πελατών της,

Σε εκδήλωση που διοργάνωσε πρόσφατα για τους συνεργάτες της, με παρουσία και ξένων εκπροσώπων του brand στην Ελλάδα, η Westnet παρουσίασε τις νέες λύσεις που φέρνει στους καταναλωτές με προσιτά προϊόντα υψηλής ποιότητας.

Η Zeynep Dağhan, Brand Marketing Manager Daewoo, σημείωσε ότι «η αποστολή μας είναι να κάνουμε τις τελευταίες και μεγαλύτερες τεχνολογίες, προσιτές και διαθέσιμες στον καθένα, κάτι το οποίο απαιτεί σημαντική τεχνογνωσία. Έχουμε, όμως, την εμπειρία, τη δυναμική καθώς και τις καλύτερες στην κατηγορία τεχνικές ικανότητες να το πραγματοποιήσουμε χάρη στις κορυφαίες υποδομές μας, που περιλαμβάνουν κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης και μονάδα παραγωγής».

Αναφορικά με τη νέα συνεργασία, ο γενικός διευθυντής της Westnet, Γιώργος Δαβιώτης, δήλωσε πως «η Westnet εστιάζει διαχρονικά στη δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών, έχοντας μέχρι σήμερα περισσότερους από 40 κορυφαίους κατασκευαστές στο χαρτοφυλάκιό της. Η νέα συνεργασία με τη Daewoo αποτελεί μέρος του στρατηγικού μας σχεδιασμού ενισχύοντας περαιτέρω την προϊοντική "φαρέτρα" μας με την αξιοπιστία και την καινοτομία της. Συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε, να επενδύουμε σε δυναμικά brands, παραμένοντας πιστοί στη δέσμευσή μας να φέρνουμε προστιθέμενη αξία στους συνεργάτες μας που εμπιστεύονται τη διανομή της Westnet».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Κορκίδης στο βήμα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κορκίδης: Οι Έλληνες «επένδυσαν» σε διακοπές αντί για θερινές αγορές

Μετατόπιση και ανακατανομή της τρίμηνης θερινής κατανάλωσης των περίπου 7 δισ. ευρώ από το εμπόριο στις υπηρεσίες διαπιστώνει ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Βασίλης Κορκίδης.
Exagoges, Emporeumata, Fortia, Cargo, Perama
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ζημιές δισ. σε ΕΕ και Ασία από την αβεβαιότητα των δασμών Τραμπ

Οι εμπορικές συμφωνίες που ανακοίνωσε ο Τραμπ με Βρετανία, Ευρωπαϊκή Ένωση, Ιαπωνία και Κορέα «βαλτώνουν», αφήνοντας τις βιομηχανίες χάλυβα και αυτοκινήτων αντιμέτωπες με δασμούς και ζημίες δισ.