Η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδας (ΟΙΥΕ) προαναγγέλλει απεργία στο εμπόριο την Κυριακή 19 Ιουλίου, με βασικά αιτήματα την υπογραφή κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και τη διασφάλιση της κυριακάτικης αργίας. Η απόφαση έρχεται σε συνέχεια των κινητοποιήσεων που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 24 Ιουνίου έξω από τα γραφεία της ΕΣΕΕ και σε άλλες πόλεις της χώρας.
Όπως αναφέρει η ομοσπονδία, εργαζόμενοι στον κλάδο του εμπορίου, μαζί με κλαδικά και επιχειρησιακά σωματεία, συγκεντρώθηκαν έξω από τα γραφεία της ΕΣΕΕ ζητώντας την υπογραφή κλαδικής ΣΣΕ με αυξήσεις στους μισθούς. Ακολούθησε πορεία προς το πολυκατάστημα NOTOS, σε ένδειξη στήριξης προς τους εργαζόμενους της επιχείρησης.
Κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης πραγματοποιήθηκε συνάντηση αντιπροσωπείας της ΟΙΥΕ με τον γενικό γραμματέα και τον γενικό διευθυντή της ΕΣΕΕ. Σύμφωνα με την ομοσπονδία, τέθηκε το αίτημα για άμεση έναρξη διαπραγματεύσεων και υπογραφή κλαδικής σύμβασης, ενώ ήδη έχει κατατεθεί στους εργοδοτικούς φορείς σχετικό σχέδιο ΣΣΕ.
Η ΟΙΥΕ καλεί τα σωματεία και τους εργαζόμενους του κλάδου να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην απεργιακή κινητοποίηση της 19ης Ιουλίου, τονίζοντας τη σημασία της συλλογικής δράσης για τη διεκδίκηση των εργασιακών δικαιωμάτων.