ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 179.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Shutterstock

Στην Σκλαβενίτης η caremarket.gr

Η εταιρεία θα απορροφήσει τους 50 εργαζόμενους της caremarket.gr και σχεδιάζει να ενισχύσει τις υπηρεσίες logistics της πλατφόρμας με επιπλέον σημεία διανομής των προϊόντων για τις ηλεκτρονικές αγορές.

Στην εξαγορά της ηλεκτρονικής πλατφόρμας caremarket.gr από την εταιρεία YODA Α.Ε προχώρησε η εταιρεία η εταιρεία Σκλαβενίτης, με στόχο τη σταδιακή μετάβαση της σε μία νέα ψηφιακή εποχή.

Η caremarket.gr θα συνεχίσει να λειτουργεί απρόσκοπτα, ενώ οι χρήστες της θα αποκτήσουν σταδιακά πρόσβαση σε ένα διευρυμένο κωδικολόγιο προϊόντων, σε τιμές «τόσο φθηνά όσο πουθενά», απολαμβάνοντας την υψηλή ποιότητα και την άριστη εξυπηρέτηση που συνοδεύουν το όνομα Σκλαβενίτης.

Η πλήρης ενσωμάτωση της πλατφόρμας στην επιχείρηση θα πραγματοποιηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα, όταν η Σκλαβενίτης εναρμονίσει τη λειτουργία της caremarket.gr με το μοντέλο εμπορικής λειτουργίας και φιλοσοφίας που εφαρμόζει σε κάθε σημείο επαφής με τους πελάτες της.

Σημειώνεται πως η εταιρεία θα απορροφήσει το σύνολο των 50 εργαζομένων της caremarket.gr και μακροπρόθεσμα σχεδιάζει να ενισχύσει τις υπηρεσίες logistics της πλατφόρμας, δημιουργώντας περαιτέρω σημεία διανομής των προϊόντων για τις ηλεκτρονικές αγορές.

Από την ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ο κ. Λάμπρος Παπακοσμάς δήλωσε σχετικά: «Θέτοντας σταθερά σε προτεραιότητα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, στόχος της Επιχείρησης είναι να ενισχύσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες, πάντα με βάση το μοντέλο εμπορικής λειτουργίας και φιλοσοφίας που ισχύουν από την πρώτη ημέρα ίδρυσής της. Η συγκεκριμένη συμφωνία αποτελεί το πρώτο βήμα της Επιχείρησης προς τη δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ώστε όλοι οι καταναλωτές να μπορούν να βρίσκουν και σε online περιβάλλον μία ευρεία ποικιλία προϊόντων σε τιμές «τόσο φθηνά όσο πουθενά» και την άριστη ποιότητα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

NielsenIQ: Στα 278 εκατ. ευρώ ο τζίρος για σούπερ μάρκετ από online πωλήσεις

Σύμφωνα με την NielsenIQ, η Ελλάδα φαίνεται να ακολουθεί με πιο αργά βήματα τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, όπου σε κάποιες περιπτώσεις η συνεισφορά του online καναλιού έχει φτάσει σε διψήφια ποσοστά.