ΓΔ: 2000.49 0.21% Τζίρος: 67.39 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:01:01

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Ηλεκτρικός, μεταφορές
Φωτο: BusinessDaily.gr
Αθήνα, Δευτέρα 28/4, 18:28, σταθμός ηλεκτρικού Ομόνοιας. Αναμονή 9 λεπτών το τρένο για Κηφισιά και 16 λεπτά για το επόμενο. Αυτή δεν είναι εικόνα συγκοινωνιών ευρωπαϊκής πρωτεύουσας.

Πολύ συζήτηση γίνεται για το κυκλοφοριακό και την κίνηση στους δρόμους της Αθήνας. Ελάχιστα όμως απασχολεί τη δημόσια συζήτηση η κατάσταση στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Χθες, Μεγάλη Δευτέρα, σε ώρα αιχμής και με τους τουρίστες να συρρέουν στην πόλη ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος σε ώρα αιχμής κινείται με ρυθμούς... αργίας. 

Δεν υπάρχει λύση για το κυκλοφοριακό χωρίς σύγχρονα, καθαρά, αξιόπιστα μέσα μαζικής μεταφοράς που να απλώνονται σε όλη την πόλη και με πυκνά δρομολόγια να εξασφαλίζουν την άνετη μετακίνηση των πολιτών. Απέχουμε πολύ ακόμα από αυτό το σημείο. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τρένο Hellenic Train
ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Ακινητοποιήθηκε αμαξοστοιχία λόγω βλάβης, με λεωφορείο oι επιβάτες

Η αμαξοστοιχία 310 (Κιάτο-Αίγιο) ακινητοποιήθηκε στη Λυκοποριά στις 19:40 λόγω τεχνικού προβλήματος. Οι 11 επιβάτες συνεχίζουν με λεωφορείο, ενώ και το δρομολόγιο 311 (Αίγιο-Κιάτο) θα εκτελεστεί με λεωφορείο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση επιβατών, μείωση δρομολογίων και εσόδων σε μετρό και λεωφορεία το 2024

Η έλλειψη οδηγών και η παλαιότητα του στόλου «στραγγαλίζουν» τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Το 2024 έγιναν 228.891 λιγότερα δρομολόγια, οι επιβάτες αυξήθηκαν κατά 35,4 εκατ., ενώ οι εισπράξεις μειώθηκαν. Οι επενδύσεις που προωθούνται.