Οι αίθουσες άδειασαν, τα αμφιθέατρα ησύχασαν και οι κήποι του Παντείου Πανεπιστημίου περιμένουν τη νέα γενιά φοιτητών.
Μια ακόμη ακαδημαϊκή χρονιά ολοκληρώθηκε, αφήνοντας πίσω της γνώσεις, φιλίες, αγωνίες και όνειρα για το μέλλον. Καλό καλοκαίρι σε όσους αποχαιρετούν προσωρινά αυτό το γνώριμο σκηνικό και καλή αρχή σε όσους θα περάσουν τις πύλες του τον Σεπτέμβριο.
Με ιστορία που συνδέεται με την ίδρυση του Παντείου τη δεκαετία του 1930, η εμβληματική κόκκινη πρόσοψή του έχει φιλοξενήσει γενιές φοιτητών των κοινωνικών και πολιτικών επιστημών.