ΓΔ: 1996.23 0.44% Τζίρος: 235.08 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Αυτοκίνητα σε πάρκινγκ
Φωτο: Alexandros Michailidis / SOOC

Θα βλέπουμε σε νέα πλατφόρμα τους πόντους για παραβάσεις του ΚΟΚ

Με τις δύο νέες υπηρεσίες απλουστεύεται η αλληλεπίδραση των πολιτών με τις υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και μειώνεται αμφίδρομα η γραφειοκρατία.

Για πρώτη φορά μέσω του gov.gr οι οδηγοί έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται ηλεκτρονικά και άμεσα για τις παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και τους πόντους που έχουν λάβει στο Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών (ΣΕΣΟ-Point System), καθώς και για το ιστορικό Τεχνικών Ελέγχων Οχημάτων- ΚΤΕΟ.

Πρόκειται για δύο νέες υπηρεσίες που συμβάλλουν στον περαιτέρω ψηφιακό μετασχηματισμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και τίθενται σε παραγωγική λειτουργία στο πλαίσιο της συνεργασίας των υπουργών Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου, Υποδομών & Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα, καθώς και της υφυπουργού Υποδομών & Μεταφορών, αρμόδιας για τις Μεταφορές, Χριστίνας Αλεξοπούλου.

Με τις δύο νέες υπηρεσίες απλουστεύεται η αλληλεπίδραση των πολιτών με τις υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και μειώνεται αμφίδρομα η γραφειοκρατία, γεγονός που συνεπάγεται εξοικονόμηση πόρων και χρόνου για τους πολίτες και το Δημόσιο. Συγχρόνως, ενισχύεται η διαφάνεια των διαδικασιών και το αίσθημα της οδικής ασφάλειας. Οι οδηγοί γνωρίζουν σε πραγματικό χρόνο τούς βαθμούς ποινής τους στο Point System, ενώ έχουν και τη δυνατότητα συγκεντρωτικής ενημέρωσης για τους ελέγχους ΚΤΕΟ, συμπεριλαμβανομένων και των χιλιομέτρων που έχει διανύσει το όχημα.

Οι πολίτες εισέρχονται στις δύο νέες υπηρεσίες με τρόπο απλό και φιλικό, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς TaxisNet της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία υλοποίησε και την ανάπτυξη των υπηρεσιών.

Συγκεκριμένα:

  • Όσον αφορά στο Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών (ΣΕΣΟ-Point System), όπου παρέχεται πλήρης πρόσβαση στους πόντους, στις παραβάσεις και στις τυχόν ειδοποιήσεις για αφαίρεση άδειας οδήγησης, οι πολίτες έχουν πρόσβαση είτε απευθείας μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης https://seso.services.gov.gr, είτε μέσω του gov.gr στην ενότητα «Πολίτης και Καθημερινότητα» και την υποενότητα «Μετακινήσεις.

Οι οδηγοί λαμβάνουν στη θυρίδα πολίτη τους στο gov.gr βεβαίωση για τους πόντους και τις κλήσεις τους σε μορφή εγγράφου που φέρει τα χαρακτηριστικά εγκυρότητας του gov.gr, δηλαδή έναν μοναδικό κωδικό αριθμό σε αλφαριθμητική μορφή και σε μορφή QR, καθώς και προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και έχει ισχύ όταν διακινείται τόσο ως ηλεκτρονικό έγγραφο, όσο και ως έντυπο.

  • Όσον αφορά στο πλήρες ιστορικό Τεχνικών Ελέγχων Οχημάτων - ΚΤΕΟ, οι πολίτες έχουν πρόσβαση είτε απευθείας μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης https://kteo.services.gov.gr/, είτε μέσω του gov.gr στην ενότητα «Πολίτης και Καθημερινότητα» και στην υποενότητα «Μετακινήσεις».

Επιπλέον, οι υπηρεσίες αυτές είναι προσβάσιμες κι από το auto.gov.gr.

Οι δύο νέες υπηρεσίες συμβάλλουν περαιτέρω στον ψηφιακό μετασχηματισμό του τομέα των μεταφορών και προστίθενται στις περισσότερες από 20 ψηφιακές υπηρεσίες που έχουν υλοποιηθεί από τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υποδομών & Μεταφορών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τρένο Hellenic Train
ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Ακινητοποιήθηκε αμαξοστοιχία λόγω βλάβης, με λεωφορείο oι επιβάτες

Η αμαξοστοιχία 310 (Κιάτο-Αίγιο) ακινητοποιήθηκε στη Λυκοποριά στις 19:40 λόγω τεχνικού προβλήματος. Οι 11 επιβάτες συνεχίζουν με λεωφορείο, ενώ και το δρομολόγιο 311 (Αίγιο-Κιάτο) θα εκτελεστεί με λεωφορείο.
Βασίλης Κικίλιας
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Β. Κικίλιας: Η ναυτιλία χρειάζεται διεθνείς κανόνες, όχι τιμωρητικά μέτρα

Ο Β. Κικίλιας δήλωσε πως η ναυτιλία χρειάζεται διεθνείς κανόνες αποδεκτούς από όλους και όχι τιμωρητικούς μηχανισμούς, ενώ η Ελλάδα στηρίζει διαχρονικά τον ΙΜΟ και προτείνει βελτιώσεις στο πλαίσιο μηδενικών εκπο
Ανεμογεννήτρια ηλιοβασίλεμα θάλασσα
ΔΙΕΘΝΗ

Ανησυχίες για εκτροχιασμό της ευρωπαϊκής «Πράσινης Συμφωνίας»

Ο καθηγητής Γ. Γιαννόπουλος εκτιμά πως η Πράσινη Συμφωνία της ΕΕ έχει σχεδόν εκτροχιαστεί λόγω πέντε παραγόντων και πως ο στόχος του «net zero» ως το 2050 είναι ανέφικτος και πανάκριβος. Κομβικό ρόλο μπορεί να έχει η Τεχνητή Νοημοσύνη στις μεταφορές.