ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
bourtzi frourio
φώτο: AΠΕ - ΜΠΕ

H Πελοπόννησος και η άγνωστη πλευρά της προβάλλεται στη σερβική αγορά

Η σερβική αποστολή επισκέφθηκε την Καλαμάτα, την Γιάλοβα, την Καρδαμύλη, το Λιμένι, την Αρεόπολη, την Μονεμβασιά και το Ναύπλιο.

Με στόχο τη γνωριμία της σερβικής αγοράς με την Πελοπόννησο, που αποτελεί σχετικά άγνωστο προορισμό για τους ταξιδιώτες από τη γειτονική χώρα, η Υπηρεσία ΕΟΤ Σερβίας διοργάνωσε, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου, ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) στην περιοχή για τέσσερις εκπροσώπους διοργανωτών ταξιδιών και τουριστικών γραφείων της Σερβίας στο διάστημα 30 Οκτωβρίου – 3 Νοεμβρίου.

Τη σερβική αποστολή αποτελούσαν στελέχη των τουριστικών γραφείων Kontiki Travel, Filip Travel και Mediteraneo Holidays, που στη διάρκεια του ταξιδιού επισκέφθηκαν την Καλαμάτα, την Γιάλοβα, την Καρδαμύλη, το Λιμένι, την Αρεόπολη, την Μονεμβασιά και το Ναύπλιο.

Ακόμα, τα μέλη της αποστολής είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το πλούσιο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον της περιοχής, το συνολικό τουριστικό προϊόν της, καθώς και τα υψηλού επιπέδου καταλύματα κάθε είδους που διαθέτει, από τα οποία δήλωσαν πως αποκόμισαν τις καλύτερες εντυπώσεις.

Το ταξίδι υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής του ΕΟΤ για την ανάδειξη λιγότερο γνωστών τουριστικών προορισμών στο σύνολο της ελληνικής ενδοχώρας, αλλά και την προβολή των νέων θεματικών εμπειριών που προσφέρει η χώρα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ναυαγοσωστές
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πνιγμοί στην Ελλάδα: Η αθόρυβη κρίση στις παραλίες της χώρας

Παρά τη μεγάλη ακτογραμμή και τα πολλά νησιά που προσφέρουν ευκαιρίες αναψυχής, η Ελλάδα αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα πνιγμών, με δεκάδες ανθρώπους να χάνουν κάθε χρόνο τη ζωή τους στη θάλασσα, ακόμα και κατά το κολύμπι.
Άννα Καραμανλή υφυπουργός Τουρισμού
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Καραμανλή: Ανθεκτικός ο τουρισμός, νέα αγορές και βιώσιμη ανάπτυξη

Η Άννα Καραμανλή ανέδειξε την ανθεκτικότητα του τουρισμού και τις νέες στρατηγικές για προσέλκυση ταξιδιωτών από Ιαπωνία, Ινδία και ΗΠΑ, με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη και επιμήκυνση της σεζόν.