ΓΔ: 2023.05 -0.47% Τζίρος: 159.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Φώτο: ΑΠΕ

«Διακοπές» πάει από την Παρασκευή ο Δακτύλιος, ελεύθερο το κέντρο της πόλης

Την Παρασκευή 21-07-2023 είναι η τελευταία ημέρα ισχύος του μέτρου της εκ περιτροπής κυκλοφορίας των οχημάτων (μονά-ζυγά) για την περίοδο 2022-2023.

Αύριο, Παρασκευή (21/7) είναι η τελευταία μέρα εφαρμογής του Δακτυλίου σύμφωνα με ανακοίνωση της Αστυνομίας. Ωστόσο το μέτρο του Πράσινου Δακτυλίου για τα φορτηγά ισχύει κανονικά μέχρι το τέλος τους έτους.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Την Παρασκευή 21-07-2023 είναι η τελευταία ημέρα ισχύος του μέτρου της εκ περιτροπής κυκλοφορίας των οχημάτων (μονά-ζυγά) για την περίοδο 2022-2023, στην περιοχή του ΜΙΚΡΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ [Λ. Αλεξάνδρας - Ζαχάρωφ - Λ. Μεσογείων - Φειδιππίδου - Μιχαλακοπούλου - Σπ. Μερκούρη - Βρυάξιδος - Υμηττού - Ηλ. Ηλιού - Αμβρ. Φραντζή - Λ. Ανδρ. Συγγρού - Χαμοστέρνας - Πειραιώς - Ιερά Οδός - Λ. Κωνσταντινουπόλεως - Αχιλλέως - Πλ. Καραϊσκάκη - Καρόλου - Μάρνη - 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) - Λ. Αλεξάνδρας].

Ωστόσο, διευκρινίζεται ότι τα περιοριστικά μέτρα που καθιερώθηκαν με το μέτρο του ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ και αφορούν φορτηγά με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος άνω των 2,2 τόνων και λεωφορεία, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν την 01-01-2000, τα οποία κυκλοφορούν στη ζώνη του ΜΕΓΑΛΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ [Παραλιακή λεωφόρος - Αλίμου - Βουλιαγμένης - Ελ. Βενιζέλου - Περιμετρική Υμηττού - Κατεχάκη - Μεσογείων - Αγ. Παρασκευής - Χαλανδρίου - Παπανικολή - (Κ. Παλαιολόγου) - Καποδιστρίου - Κύμης - Κασταμονής - Χαλανδρίου - Αναγεννήσεως - Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας - Αθηνών - Θηβών - Γρ. Λαμπράκη έως Κερατσίνι], εξακολουθούν να ισχύουν έως 31.12.2023.

Στην απαγόρευση αυτή δεν περιλαμβάνονται η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας, η Λ. Κηφισού και η Λ. Αθηνών, με εξαίρεση το τμήμα από τη διασταύρωσή της με τη Λ. Κηφισού έως την οδό Αχιλλέως.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τρένο Hellenic Train
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αμαξοστοιχία IC55 παρέσυσε κοπάδι ζώων, καλά στην υγεία τους οι επιβάτες

Η αμαξοστοιχία IC55 της Hellenic Train, Θεσσαλονίκη-Αθήνα, παρέσυρε σήμερα κοπάδι ζώων κοντά στην Αλίαρτο και ακινητοποιήθηκε προσωρινά. Δεν υπήρξαν τραυματισμοί, ενώ το δρομολόγιο συνεχίστηκε μετά από 95 λεπτά καθυστέρηση.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κλιματισμός σε 22 παλιούς συρμούς μετρό και ηλεκτρικού που... βράζουν

Ξεκινά με τη σύνταξη των προδιαγραφών η προετοιμασία για την ανάταξη επιπλέον συρμών που θα δώσουν ανάσα στο δίκτυο, και την τοποθέτηση κλιματισμού σε τρένα που «βράζουν», με πόρους από το Κοινωνικό Κλιματικό Ταμείο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το μυστήριο με τα τρόλεϊ: Εκδιώκονται άρον – άρον από Αθήνα και Πειραιά

Αιφνιδιαστική απόφαση Κυρανάκη για πλήρη κατάργηση των τρόλεϊ σε Αθήνα - Πειραιά για αισθητικούς λόγους και με βάση μελέτη που δεν έχει παρουσιαστεί. Την ίδια ώρα, «τρέχει» κανονικά ο διαγωνισμός για προμήθεια σύγχρονων τρόλεϊ.
Κίνηση ταξί στο κέντρο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το κυκλοφοριακό ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα της Αθήνας

Στην Αττική κυκλοφορούν περίπου 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα, με την κίνηση να αποτελεί σοβαρό καθημερινό πρόβλημα. Το υψηλό κόστος μετακίνησης, το άγχος και οι καθυστερήσεις ταλαιπωρούν οδηγούς και επιβάτες.