ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φωτο: Konstantinos Tsakalidis / SOOC

Μπαράζ επαφών αρχίζει ο Θεοδωρικάκος με σούπερ μάρκετ και βιομηχανίες

Ο νέος υπουργός Ανάπτυξης καλεί τις επιχειρήσεις να ρίξουν τις τιμές, ενώ τονίζει ότι θα παραταθούν ως το τέλος του έτους τα μέτρα για την ακρίβεια.

«Οι επιχειρήσεις να ρίξουν τις τιμές». Μ΄ αυτή την προτροπή προς τι επιχειρήσεις άνοιξε την πρώτη του συνάντηση με τους δημοσιογράφους ο νέος υπουργός Ανάπτυξης κ. Τάκης Θεοδωρικάκος, λίγες ώρες μετά από την επίσκεψη του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη στο υπουργείο.

Συνοψίζοντας τα όσα ανέφερε στη συζήτηση, ο κ. Θεοδωρικάκος ανακοίνωσε πως το αμέσως επόμενο διάστημα πρόκειται να συναντηθεί με τους συνδέσμους των επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και της βιομηχανίας τροφίμων (ΕΣΕ και ΣΕΒΤ), καθώς και με τους εκπροσώπους της Επιτροπής Ανταγωνισμού και του Συνηγόρου του Καταναλωτή, ενώ σε «δεύτερο χρόνο» θα ξεκινήσει συναντήσεις με μεμονωμένους επιχειρηματίες. Στο στόχαστρό του παραμένουν οι πολυεθνικοί όμιλοι, καθώς και το γενικότερο θέμα που ανακίνησε ο πρωθυπουργός με την επιστολή του στην πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κυρία Ούρσουλα φον Ντερ Λάιεν.

Αναφορικά με τα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση για το θέμα της ακρίβειας, ο κ. Θεοδωρικάκος, αφού τα χαρακτήρισε ως «σκληρά μέτρα», είπε πως αυτά που αφορούν στο «καλάθι του καταναλωτή» και στην επιβολή του πλαφόν στο μικρό κέρδος των επιχειρήσεων πρόκειται να παραταθούν ως τις 31 Δεκεμβρίου 2024. Ενώ η επιβολή πλαφόν στο μικτό κέρδος ύψους 7% στο βρεφικό γάλα θα διατηρηθεί επίσης ως τις 31 Δεκεμβρίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι όταν ελήφθη το συγκεκριμένο μέτρο δεν είχε καθοριστεί ο χρόνος της διάρκειας του -«ήταν στο διηνεκές», όπως είπε ο υπουργός Ανάπτυξης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μητσοτάκης: Παράταση μέχρι το τέλος του έτους στα μέτρα κατά της ακρίβειας

«Είχαμε μείωση του πληθωρισμού, αλλά πρέπει μειωθούν και οι τιμές στο ράφι», τόνισε ο πρωθυπουργός. Ενισχύεται εντός δεκαημέρου ο Ελεγκτικός Μηχανισμός, καθώς και η πλατφόρμα eΚαταναλωτής.
Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δύσκολο στοίχημα η αξιοπιστία της νέας Αρχής Εποπτείας της αγοράς

Η νέα Αρχή Εποπτείας της Αγοράς υπόσχεται διαφάνεια και έλεγχο για να χτυπηθεί οι ακρίβεια. Όμως, ειδικοί αμφισβητούν την αποτελεσματικότητά της και εκφράζουν φόβους για μεταρρύθμιση με επικοινωνιακούς όρους.
Τάκης Θεοδωρικάκος πορτρέτο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στήνει νέα... ΑΑΔΕ η κυβέρνηση για την αναχαίτιση της ακρίβειας

Με μοντέλο ΑΑΔΕ θα λειτουργήσει η νέα Αρχή. Θα προκύψει από τη συνένωση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, Υπηρεσιακών Μονάδων της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και της ΔΙΜΕΑ. Αλλαγές στις λαϊκές αγορές, μπαίνουν περισσότεροι παραγωγοί.
Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τελειώνει το πλαφόν στα κέρδη, νέο πλαίσιο για την εποπτεία της αγοράς

Ως τις 30 Ιουνίου η τελευταία παράταση στο πλαφόν κερδών από το υπουργείο Ανάπτυξης, που προετοιμάζει νέο θεσμικό πλαίσιο για την εποπτεία της αγοράς και την προστασία του καταναλωτή.