ΓΔ: 2104.74 0.67% Τζίρος: 178.44 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Επιτροπή Ανταγωνισμού κτίριο
Η πρόσοψη του κτιρίου της Επιτροπής Ανταγωνισμού στην Αθήνα, με εμφανή τη σχετική επιγραφή.

Επ. Ανταγωνισμού: Ενέκρινε την εξαγορά της «ΜΤ» από τη Metlen

Με την απόφασή της, η Επιτροπή έκρινε ότι δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες, ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά.

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού σε Ολομέλεια, με την υπ’ αριθ. 867/2024 ομόφωνη απόφασή της, ενέκρινε, κατ’ άρθρο 8 παρ. 3 του ν.3959/2011, την απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου επί της «Μ.Τ. ΑΝΩΝΥΜΗ, ΤΕΧΝΙΚΗ, ΕΜΠΟΡΙΚΗ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ, ΛΑΤΟΜΙΚΗ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» από την «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΑΤΕ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ».

Με την απόφασή της, η Επιτροπή έκρινε ότι η ως άνω συγκέντρωση, η οποία αφορά στον κατασκευαστικό κλάδο και λοιπές αγορές, όπως, η αγορά παροχής υπηρεσιών διαχείρισης αποβλήτων, η προμήθεια εξοπλισμού και αναλωσίμων για τη διαχείριση αποβλήτων και η αγορά μεταλλικών κατασκευών, παρ’ ότι εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 1 του άρθρου 6 Ν. 3959/2011, δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες, ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι «μεγάλοι» των κατασκευών στη «μάχη» για οδικά ΣΔΙΤ 700 εκατ. ευρώ

ΑΒΑΞ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και AKTOR – Metlen ατην κούρσα για τις συμπράξεις κατασκευής των αξόνων που θα βελτιώσουν την οδική ασφάλεια στις συνδέσεις Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη, όπου κυκλοφορούν και πολλά βαρέα οχήματα.
Ευάγγελος Μυτιληναίος
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Το «στοίχημα» του Ευάγγελου, η ΝΔ και οι χαμηλόμισθοι και η διπλωματία Βρούτση

Γιατί ο Ευ. Μυτιληναίος «ποντάρει» στη μετοχή της Metlen, η πρόταση ΟΟΣΑ για τους χαμηλόμισθους, η μπασκετική διπλωματία Βρούτση, ο Δένδιας δεν θέλει το SAFE, νέα παράταση για τα πτυχία των κατασκευαστικών και η εξυγίανση της Μπήτρος.
chalkida
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Εκτροχιάστηκε» η παράκαμψη Χαλκίδας: Γιατί πηγαίνει 1,5 χρόνο πίσω

Η ιστορία των καθυστερήσεων επαναλαμβάνεται στο έργο των 210 εκατ. ευρώ, που 20 μήνες από την υπογραφή του δεν έχει καν απαλλοτριώσεις. Ανοίγει ο δρόμος για αιτήματα αποζημιώσεων από τον ανάδοχο.