ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φωτο: Shutterstock

Τρία επενδυτικά σχήματα για το πρώτο ιδιωτικό φράγμα 

Διεκδικητές είναι η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Τ.Ε. Χρ. Δ. Κωνσταντινίδης, Intrakat - Suez - ΕΥΑΘ και ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, ενώ η αποσφράγιση των προσφορών θα γίνει στις 6/11.

Τρία είναι τα επενδυτικά σχήματα τα οποία κατέθεσαν προσφορές για το Φράγμα Χαβρία στη Χαλκιδική, όπως ανακοινώθηκε επίσημα, με τις προσφορές να αφορούν την πρώτη φάση του συγκεκριμένου διαγωνισμού. 

Πρόκειται για το πρώτο ιδιωτικό φράγμα, το οποίο θα ολοκληρωθεί με διαδικασία ΣΔΙΤ, ενώ η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος έχει παραταθεί τρεις φορές, προκειμένου να δοθεί χρόνος για να δημιουργηθούν τα σχήματα διεκδίκησης.

Όπως ανέφερε σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών, στον διαγωνισμό προσήλθαν τρεις συμμετέχοντες:

1. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Τ.Ε. ΧΡ. Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ

2. ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ INTRAKAT - SUEZ ΕAU FRANCE S.A.S. - ΕΥΑΘ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Α.Ε.

3. ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.

Η ηλεκτρονική αποσφράγιση των φακέλων των συμμετεχόντων θα διενεργηθεί την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020.

Παράλληλα στην ανακοίνωση του υπουργείου προστίθεται ότι «το Φράγμα Χαβρία είναι ένα έργο που θα υλοποιηθεί με Σύμβαση Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα και αφορά στην Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Συντήρηση και Λειτουργία του προτεινόμενου έργου και περιλαμβάνει την υλοποίηση των εξής υποδομών:

  • Του Φράγματος Χαβρία και των συνοδών τεχνικών έργων και τα έργα μεταφοράς από το Φράγμα Χαβρία στην Εγκατάσταση Επεξεργασίας Νερού (ΕΕΝ).
  • Των Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Νερού (ΕΕΝ).
  • Εξωτερικών δικτύων.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 85.400.000 € χωρίς ΦΠΑ και η κατασκευαστική περίοδος του έργου εκτιμάται σε 3 χρόνια.

Η υλοποίηση του προτεινόμενου έργου, θα συμβάλει σημαντικά στην αντιμετώπιση του χρονίζοντος προβλήματος της περιοχής της Χαλκιδικής σε πρόσβαση σε επαρκείς ποσότητες και καλής ποιοτικής κατάστασης πόσιμου νερού και στη βελτιστοποίηση των υφιστάμενων μεθόδων αποθήκευσης νερού και δημιουργία νέων».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΤΕΡΝΑ, Ακτωρ και Intrakat αναλαμβάνουν την επέκταση της Λ. Κύμης

Το έργο ύψους 434 εκατ. ευρώ είχε σχεδιαστεί εδώ και δυο δεκαετίες αλλά έμενε μπλεγμένο με τις υπόλοιπες επεκτάσεις της Αττικής Οδού. Περίπου 30.000 οδηγοί εκτιμάται πως θα χρησιμοποιούν το νέο οδικό άξονα καθημερινά.
Δήμας-αρχείο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δήμας: Έως τέλος του έτους η παράδοση του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου επισκέφθηκε τα εργοτάξια κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου, στις θέσεις: Γέφυρα Πείρου, Άνω Διάβαση Α818 και Α/Κ Πύργου, καθώς και το ΚΕΣ Ολυμπίας Οδού.