ΓΔ: 2083.15 -0.79% Τζίρος: 155.39 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: ΑΠΕ

Ανασφάλιστες για ακραία φυσικά φαινόμενα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Ανά δραστηριότητα επιχείρησης προκύπτει ότι οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη προσέγγιση στη συγκεκριμένη ασφάλιση είναι η εστίαση - τρόφιμα - ποτά - τουρισμός, δηλώνοντας ασφαλισμένες το 32%.

Χαμηλά στη λίστα προτεραιοτήτων της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας βρίσκεται η ασφάλιση για ακραία φυσικά φαινόμενα.

   Σύμφωνα με τις απαντήσεις που δόθηκαν στο τρίτο μέρος έρευνας, σχετικά με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, την οποία εκπόνησε το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών σε συνεργασία με την «Pulse», στο ερώτημα εάν είστε ασφαλισμένοι έναντι ακραίων φυσικών φαινομένων, οι απαντήσεις που δόθηκαν φέρνουν τους άνδρες να υπερτερούν με 33% στη θετική απάντηση έναντι των γυναικών με 22%. Συγκεκριμένα: το 27% είναι ασφαλισμένοι, το 59% δεν είναι ασφαλισμένοι και το 14% απάντησε δεν γνωρίζω/δεν απαντώ.

   Σχετική ανάρτηση στην ηλεκτρονική σελίδα του επιμελητηρίου, αναφέρει τα συμπεράσματα της έρευνας και προκύπτει πως, σε σχέση με την ηλικία των επιχειρηματιών, στην ηλικιακή ομάδα έως 29 ετών είναι ασφαλισμένοι το 18%, από 30-34 ετών είναι ασφαλισμένοι το 24%, από 45-49 ετών είναι ασφαλισμένοι το 29% και από 60 ετών και άνω δηλώνουν ασφαλισμένοι το 41%.

   Στο ερώτημα που σχετίζει τα έτη λειτουργία της επιχείρησης με την ασφάλισή της απέναντι σε ακραία φυσικά φαινόμενα προκύπτει ότι:

   - Στις επιχειρήσεις άνω των 11 ετών είναι ασφαλισμένες το 47%.

   - Μέχρι 1 έτος λειτουργίας (δηλαδή οι νεοσύστατες επιχειρήσεις) μόλις το 15% είναι ασφαλισμένες.

   - Από 1 έως 10 έτη το 24% είναι ασφαλισμένες για ακραία φυσικά φαινόμενα.

   Σε ό,τι αφορά στη σχέση ασφάλισης και αριθμού εργαζομένων στις επιχειρήσεις αναδεικνύεται ότι αυτές που έχουν από 6 εργαζόμενους και άνω είναι ασφαλισμένες στο 61% έναντι ακραίων φυσικών φαινομένων.

   Ποιες επιχειρήσεις ασφαλίζονται περισσότερο

   Ανά δραστηριότητα επιχείρησης προκύπτει ότι οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη προσέγγιση στη συγκεκριμένη ασφάλιση είναι η εστίαση - τρόφιμα - ποτά - τουρισμός, δηλώνοντας ασφαλισμένες το 32%. Αντίθετα, το μικρότερο ποσοστό το κατέχουν οι κατηγορίες: μάρκετινγκ - φωτογραφία - διαφήμιση - κομμωτήρια με 7% να δηλώνουν ασφαλισμένες.

   Το μέλλον

   Αναφορικά με το μέλλον της ασφάλισης ακραίων φυσικών φαινομένων από το σχετικό ερώτημα, εάν προτίθενται οι επιχειρηματίες να ασφαλιστούν, οι απαντήσεις έχουν ως εξής:

   - Το 28% των επιχειρήσεων σκοπεύουν μελλοντικά να προχωρήσουν στην κάλυψή τους.

   - Το 70% δηλώνει μάλλον όχι και σίγουρα όχι.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οικογενειακή ασφάλιση προστασία
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Jefferies: Η ασφαλιστική αγορά ανοίγει νέες δυνατότητες για τις τράπεζες

Η Jefferies βλέπει νέο τοπίο στην ελληνική ασφαλιστική αγορά μετά τις κινήσεις Πειραιώς, Eurobank και NBG, τονίζοντας ότι η χαμηλή διείσδυση του κλάδου δημιουργεί σημαντικό περιθώριο ανάπτυξης.
Κτίριο INTERLIFE Ασφαλιστική
ΑΓΟΡΕΣ

Η INTERLIFE εισέρχεται στον Γενικό Δείκτη Τιμών ΧΑ μετά την αναθεώρηση

Η εξαμηνιαία αναθεώρηση των δεικτών του Χρηματιστηρίου φέρνει την INTERLIFE στον Γενικό Δείκτη Τιμών ΧΑ, ενώ αφαιρείται από τον δείκτη μικρής κεφαλαιοποίησης. Οι αλλαγές ισχύουν από 22 Δεκεμβρίου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα δεδομένα δημιουργεί η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από Πειραιώς

Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς. Η κίνηση αλλάζει τα δεδομένα στον τραπεζικό κλάδο. Χρ. Μεγάλου: «Καθοριστική στιγμή για τον Όμιλο Πειραιώς».
Γιάννης Χατζηθεοδοσίου ομιλία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χατζηθεοδοσίου: Οι ΜμΕ να στηριχθούν στην πράσινη και ψηφιακή εποχή

Ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, πρόεδρος του ΕΕΑ, στην επετειακή ομιλία για τα 100 χρόνια του Επιμελητηρίου, ανέδειξε τον διαχρονικό ρόλο και τις προκλήσεις των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ως βασικό στήριγμα της οικονομίας και κοινωνίας.
Τηλεργασία σε εξωτερικό χώρο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το Επιμελητήριο Αθηνών παρουσιάζει lean μεθόδους για παραγωγικότητα ΜμΕ

Το ΕΒΕΑ διοργανώνει ημερίδα με θέμα την εφαρμογή lean εργαλείων στις ΜμΕ, παρουσιάζοντας πρακτικές λύσεις για μείωση σπατάλης, αύξηση ποιότητας και καλύτερη λειτουργία, τη Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025.
Νικόλας Χατζηδάκης
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Ν. Χατζηδάκης: Το AI μπορεί να μεγαλώσει ταχύτατα τους «μικρούς» του e-commerce

Ο Νικόλαος Χατζηδάκης, co-founder & CEO της AfterSalesPro, μίλησε στο Business Daily για το πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζουν τα δεδομένα στο e-commerce και μειώνουν το χάσμα μεταξύ «μικρών» και «μεγάλων».