ΓΔ: 2031.51 0.84% Τζίρος: 202.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Endysi, Rouxa, Lianiki
Πηγή: Unsplash

Αύξηση 20,2% για τον κύκλο εργασιών στο λιανικό εμπόριο τον Μάρτιο

Η μεγαλύτερη ενίσχυση καταγράφηκε στον τομέα της ένδυσης και υπόδησης που έφθασε στο 92%, σε ετήσια βάση, ενώ ακολούθησαν καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων με άνοδο 45,5%.

Ισχυρά ανοδικά κινήθηκε ο κύκλος εργασιών για το λιανικό εμπόριο τον Μάρτιο του 2022 σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ΕΛΣΤΑΤ, με την ενίσχυση να σημειώνεται τόσο σε μηνιαία όσο και σε ετήσια βάση. 

Πιο συγκεκριμένα ο Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών κατά τον μήνα Μάρτιο 2022, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2021, παρουσίασε αύξηση 20,2% και σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022 αύξηση 5,6%

Ο Γενικός Δείκτης Όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές), κατά τον μήνα Μάρτιο 2022, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2021, παρουσίασε αύξηση 12,3% και σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022 αύξηση 2,3%.

Ο εποχικά διορθωμένος Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών, κατά τον μήνα Μάρτιο 2022, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022 παρουσίασε αύξηση 2,7%.

Ο εποχικά διορθωμένος Γενικός Δείκτης Όγκου, κατά τον μήνα Μάρτιο 2022, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022, παρουσίασε αύξηση 1,8%.

Τη μεγαλύτερη άνοδο ανά κλάδο του λιανεμπορίου κατέγραψε η ένδυση και υπόδηση (+92%) σε σχέση με τον Μάρτιο του 2021, ενώ ακολούθησαν τα καύσιμα - λιπαντικά αυτοκινήτων (+45,5%).

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Καταναλωτής με σακούλες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πτώση 2,8% του όγκου πωλήσεων λιανικού εμπορίου τον φετινό Ιούλιο

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ ο τζίρος σημείωσε διψήφια πτώση σε τρόφιμα, ποτά,καπνό και έπιπλα-ηλεκτρικά είδη και οικιακό εξοπλισμό, ενώ ανοδικά κινήθηκαν οι πωλήσεις μόνο σε σούπερ μάρκετ και φαρμακεία.