ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 179.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
supermarket, trofima, proionta
Φώτο: Shutterstock

Αναρτήθηκαν σήμερα οι τιμοκατάλογοι για το «καλάθι του νοικοκυριού»

Στην ιστοσελίδα του υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων έχουν αναρτηθεί οι τιμοκατάλογοι από 13 αλυσίδες ενώ τα προϊόντα που συμμετέχουν στο «καλάθι» επισημαίνονται με σχετική σήμανση στο ράφι και τις διαφημιστικές προβολές των αλυσίδων.

Στη διεύθυνση https://e-katanalotis.gov.gr/householdBasket αναρτήθηκαν σήμερα οι τιμοκατάλογοι για τα προϊόντα που συνθέτουν το "καλάθι του νοικοκυριού".

Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να αναζητήσουν τα προϊόντα ανά αλυσίδα σούπερ - μάρκετ.

Στην ιστοσελίδα του υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων έχουν αναρτηθεί οι τιμοκατάλογοι από 13 αλυσίδες ενώ τα προϊόντα που συμμετέχουν στο «καλάθι» επισημαίνονται με σχετική σήμανση στο ράφι και τις διαφημιστικές προβολές των αλυσίδων.

Οι τιμές που ανακοινώθηκαν σήμερα ισχύουν για την επόμενη εβδομάδα καθώς η σύνθεση του καλαθιού θα αλλάζει κάθε Τετάρτη. Σημειώνεται ότι στην εφαρμογή εμφανίζεται η τιμή ανά συσκευασία αλλά και ανά μονάδα μέτρησης.

Ο υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης ο  Αναπληρωτής Υπουργός Νίκος Παπαθανάσης, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, ο Διοικητής της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) Χαράλαμπος Μελισσινός και ελεγκτές της ΔΙΜΕΑ, επισκέπτονται σήμερα, πρώτη μέρα εφαρμογής του μέτρου για το «καλάθι του νοικοκυριού», καταστήματα αλυσίδων σούπερ μάρκετ στην Αττική.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς θέλουν οι Έλληνες να είναι τα σούπερ μάρκετ του μέλλοντος

Επιβράβευση της οικολογικής συνείδησης, γρήγορη παραλαβή των προϊόντων και έξοδος χωρίς διέλευση από το ταμείο οι τρεις μεγαλύτερες επιθυμίες των καταναλωτών για το σούπερ μάρκετ του 2030.
Supermarket
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σπεύδουν να σώσουν τα κέρδη τους οι εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων

Αποφασισμένες να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους ακόμη και αν χάσουν μερίδιο στην αγορά είναι οι βιομηχανίες και εταιρείες εισαγωγής καταναλωτικών προϊόντων. Έρχονται σημαντικές ανατιμήσεις στα ράφια.