ΓΔ: 1987.21 -0.56% Τζίρος: 54.30 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:05:35
Άνδρας με κοστούμι
Φωτο: Dimitris Kapantais / SOOC

Κυρανάκης: Το τρένο 2591 δεν μπήκε ποτέ σε λάθος γραμμή

Ο Κώστας Κυρανάκης δημοσιοποίησε βίντεο από την πορεία του τρένου 2591, τονίζοντας ότι δεν μπήκε σε λάθος γραμμή και ότι η διαδρομή χαράχθηκε μέσω τηλεδιοίκησης, με ενεργοποιημένα φωτοσήματα.

Βίντεο που καταγράφει την πορεία της αμαξοστοιχίας 2591 στη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Λάρισα, στις 5 Νοεμβρίου, έδωσε στη δημοσιότητα ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κ. Κυρανάκης, μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του κ. Κυρανάκη, «ορίστε η απόδειξη ότι το τρένο ουδέποτε εισήλθε στην αντίθετη γραμμή. Η πορεία του προγραμματίστηκε με σύστημα τηλεδιοίκησης».

Όπως εξηγεί ο αναπληρωτής υπουργός, όταν μια διαδρομή χαράσσεται με τηλεδιοίκηση ενεργοποιούνται αυτόματα τα φωτοσήματα, διασφαλίζοντας ότι δεν μπορεί να εισέλθει άλλο τρένο στην ίδια γραμμή.

Στον σταθμό της Σίνδου υπάρχουν τέσσερις γραμμές, δύο ανόδου και δύο καθόδου. Σύμφωνα με τον ίδιο, η προγραμματισμένη οπισθοπορία πραγματοποιήθηκε ώστε να διευκολυνθεί η αποβίβαση επιβατών στην αποβάθρα του προαστιακού σταθμού.

Η συνολική απόσταση μεταξύ των δύο «κλειδιών» του σταθμού ανέρχεται περίπου στα 800 μέτρα, ενώ ο κ. Κυρανάκης σημείωσε πως δεν εξηγήθηκε επαρκώς στους επιβάτες ο λόγος της αλλαγής χάραξης.

Τόνισε επίσης ότι η δυσπιστία του επιβατικού κοινού είναι κατανοητή, αλλά τα νέα ψηφιακά συστήματα ενισχύουν σημαντικά το επίπεδο ασφάλειας και τη διαφάνεια στη διερεύνηση περιστατικών στον σιδηρόδρομο.

Δείτε την ανάρτηση του αναπληρωτή υπουργού εδώ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λογότυπο ΠΑΣΟΚ νύχτα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΠΑΣΟΚ: Σοβαρά ερωτήματα για την ασφάλεια στους ελληνικούς σιδηρόδρομους

Το ΠΑΣΟΚ εκφράζει ανησυχία για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων μετά το περιστατικό με τρένο σε λάθος γραμμή, ζητώντας απαντήσεις και ουσιαστικά μέτρα, στον απόηχο της τραγωδίας των Τεμπών.
Λεωφορείο ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΟΑΣΘ-Τροχαία Θεσ/νίκης συνεργάζονται ενόψει διακοπής της γραμμής του μετρό

Ο ΟΑΣΘ και η Τροχαία Θεσσαλονίκης ανακοινώνουν μέτρα για τη διακοπή της βασικής γραμμής του μετρό. Δημιουργείται νέα γραμμή Μ1 και ενισχύονται τρεις βασικές λεωφορειακές γραμμές.
Λογότυπο ΣΥΡΙΖΑ τραπέζι
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Δυόμισι χρόνια μετά τα Τέμπη, καμία πρόοδος στα νέα τρένα

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κατηγορεί την κυβέρνηση για ανικανότητα και καθυστερήσεις στην αντικατάσταση των παλαιών τρένων της Hellenic Train, σημειώνοντας ότι δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα παράδοσης.