Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα συμμετάσχει αύριο, Τρίτη 23 Ιουνίου, στις 11:00, σε συζήτηση με τον δημοσιογράφο Απόστολο Μαγγηριάδη. Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο Ωδείο Αθηνών και έχει τίτλο «Κτηματολόγιο: Από μια εκκρεμότητα δεκαετιών σε μια νέα εποχή με διαφάνεια, ταχύτητα και ασφάλεια».
Την εκδήλωση διοργανώνουν το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης σε συνεργασία με το Ελληνικό Κτηματολόγιο, με στόχο την ανάδειξη της μετάβασης του έργου σε μια νέα ψηφιακή εποχή που ενισχύει τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα.