ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 179.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Plakiotakis
ΑΠΕ

Εξηγήσεις Πλακιωτάκη για την αύξηση της πληρότητας στην ακτοπλοΐα

Δεν συνιστά χαλάρωση, αλλά είναι επιβεβλημένη η αύξηση της πληρότητας των πλοίων σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας Γ. Πλακιωτάκη.

Η αύξηση της πληρότητας στο 80% από το 60%, που ήταν έως την Κυριακή 2/08, το πρωτόκολλο των επιβατών στα πλοία της ακτοπλοΐας και στο 85% από το 65% στα πλοία που διαθέτουν καμπίνες, ήταν επιβεβλημένη για να καλυφθεί η ζήτηση της τουριστικής περιόδου, δήλωσε σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης.

Ο κ. Πλακιωτάκης επιχείρησε να εξηγήσει με αυτό τον τρόπο τη στροφή της κυβέρνησης, παρά τις αντίθετες εισηγήσεις των επιστημόνων. Όπως ανέφερε στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 ο υπουργός Ναυτιλίας, η αύξηση της πληρότητας δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση πως θα υπάρξει χαλάρωση των μέτρων. Αντιθέτως μάλιστα, οι έλεγχοι που πραγματοποιεί το Λιμενικό θα είναι ακόμη πιο εκτεταμένοι. Σύμφωνα με τον κ. Πλακιωτάκη, «έχει δοθεί εντολή στα λιμεναρχεία για περισσότερους ελέγχους τόσο κατά την επιβίβαση και αποβίβαση όσο και μέσα στα πλοία», ενώ τόνισε ότι το «όριο πληρότητας δεν δημιουργεί πρόβλημα όταν εφαρμόζονται τα περιοριστικά μέτρα».

Παράλληλα, ο υπουργός Ναυτιλίας, υπογράμμισε επίσης πως η τήρηση των μέτρων για τον κορονοϊό θα πρέπει να γίνει δεύτερη φύση σε όλους. Για την πιθανότητα να αλλάξει και πάλι η πληρότητα στα πλοία είτε να αυξηθεί, ή να μειωθεί εκ νέου, ο υπουργός σημείωσε πως όλες οι αποφάσεις λαμβάνονται μετά από τις εισηγήσεις των ειδικών οι οποίοι εκτιμούν τα δεδομένα καθημερινά.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στυλιανίδης: Ορθολογική διαχείριση για τις άγονες γραμμές στην ακτοπλοΐα

Ο υπουργός Ναυτιλίας ανέφερε ότι το νησί δεν είναι αποκομμένο καθόσον συνδέεται με την Αλεξανδρούπολη αλλά και με το Λαύριο μέσω της εκτέλεσης πέντε δρομολογίων σε καθημερινή βάση.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αντιδράσεις ναυτεργατικών σωματείων για τις συλλήψεις πλοιάρχων

Το συνδικαλιστικό όργανο των ναυτικών υποστηρίζει ότι και στις δύο περιπτώσεις, ο «αποδιοπομπαίος τράγος είναι οι Πλοίαρχοι», οι οποίοι «συνελήφθησαν και κρατήθηκαν με τη διαδικασία του αυτόφωρου σαν να ήταν εγκληματίες».
Ploio-Ship
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ενισχύεται η ασφάλεια εργαζομένων σε πλοία όπου εκτελούνται επισκευές

Αυξάνεται ο ελάχιστος ημερήσιος χρόνος απασχόλησης τεχνικού ασφαλείας σε πλοία κατά την εκτέλεση ναυπηγοεπισκευαστικών εργασιών. Aπό πέντε σε επτά ώρες θα είναι πλέον για τα πλοία υψηλής επικινδυνότητας