ΓΔ: 2086.55 -1.01% Τζίρος: 224.66 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Αλέξης Τσίπρας
Φωτο: Αλέξης Τσίπρας. Credit: Dimitris Kapantais / SOOC

Στο μυαλό του Αλ. Εξάρχου, έρχεται η Ελπίδα 2.0 και ο Ταχιάος σώζει την Κρήτη

Στο μυαλό του Αλέξανδρου Εξάρχου - που σχεδιάζει το νέο «χτύπημα», ο Αλέξης Τσίπορας παίρνει φόρα, τέλος ατα hive-down των τραπεζών, οι επενδύσεις, τα Rafale και πόσο θα στοιχίσει η υποστήριξή τους.

Μετά το ομόλογο των 140 εκατ. ευρώ που θα βγάλει η ΑΚΤΟΡ, όλη η αγορά προσπαθεί ή θα ήθελε να …να μπει στο μυαλό του Αλέξανδρου Εξάρχου. 

Η ερώτηση του 1 εκατομμυρίου είναι ποια θα είναι η επόμενη κίνηση που σχεδιάζει, δεδομένου ότι μαζί με τις αυξήσεις κεφαλαίου που έχει πραγματοποιήσει ο Όμιλος έχει συγκεντρώσει ρευστότητα περίπου 350  εκατ. ευρώ. 

Η απάντηση υπάρχει στο ενημερωτικό Δελτίο που εκδόθηκε χθες με αφορμή  την ομολογιακή έκδοση. 

Όπως αναφέρεται λοιπόν τα καθαρά κεφάλαια ύψους 132 εκατ. ευρώ που θα προκύψουν από την έκδοση μεταξύ άλλων «θα χρησιμοποιηθούν για να χρηματοδοτήσουν «έργα υποδομών  υμπεριλαμβανομένων των έργων που υλοποιούνται μέσω συμβάσεων παραχώρησης ή/και ΣΔΙΤ, ή/και επενδύσεων που εμπίπτουν στους κλάδους της ανάπτυξης και διαχείρισης ακινήτων, της ανάπτυξης έργων ΑΠΕ, συμπεριλαμβανομένων των έργων αποθήκευσης ενέργειας, της διαχείρισης εγκαταστάσεων και των βιομηχανικών δραστηριοτήτων. 

Ενδεικτικά, πρόκειται για έργα αυτοκινητοδρόμων, αεροδρομίων, λιμένων, σηράγγων, μονάδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, ύδρευσης, αποχέτευσης και άρδευσης, διαχείρισης απορριμμάτων, κυκλικής οικονομίας, κοινωνικών υποδομών ή άλλα έργα. 

(β) εξαγορά εταιρειών ή απόκτηση συμμετοχών σε εταιρείες στο πλαίσιο της ανάπτυξης των δραστηριοτήτων του Ομίλου.» 

Διαβάζοντας ανάμεσα στις γραμμές διότι όλα αυτά είναι αρκούντος γενικόλογα, και  συνδυάζοντας την εκφρασμένη επιθυμία του Αλέξανδρου Εξάρχου να αποκτήσει αυτοκινητόδρομο, οι σκέψεις της στήλης έφθασαν μέχρι την Κρήτη και τον ΒΟΑΚ. 

Η ενδεχόμενη εξαγορά ενός ποσοστού από την παραχώρηση κρίνεται ως μία αρκετά συμφέρουσα λύση για τον ΑΚΤΟΡ, η οποία μάλιστα θα μπορούσε να συνδυαστεί με το κατασκευαστικό κομμάτι καθώς η εταιρεία έχει ανεπτυγμένα εργοτάξια για την κατασκευή του κομματιού του ΒΟΑΚ που γίνεται  με ΣΔΙΤ από κοινού με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Παράλληλα δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι ο Ομιλάς θα χρειαστεί κεφάλαια για την νέα του δραστηριότητα, αυτή του LNG, καθώς για μία νέα προσπάθεια να επεκταθεί στα ακίνητα μετά το «βελούδινο διαζύγιο» με την Prodea. 


Η Ελπίδα 2.0 ξαναέρχεται με φόρα

Η Ελπίδα 2.0 μας ξαναέρχεται με φόρα. Χθες στο Παλλάς μαζεύτηκαν οι πάντες της Ελπίδας του ΣΥΡΙΖΑ του 2015, με την εξαίρεση του Παύλου Πολάκη και όταν λέμε όλοι δεν εννοούμε μόνο τους καθαρόαιμους του ΣΥΡΙΖΑ αλλά και άλλους που είχαν ασπαστεί την Ελπίδα όπως η Λούκα Κατσέλη και ο Στέφανος Τζουμάκας.

Ο κ. Τσίπρας ουσιαστικά προανήγγειλε τη δημιουργία νέου κόμματος καλώντας σε μια ριζική ανασύνθεση του προοδευτικού χώρου και τη δημιουργία μιας «μεγάλης, πολύχρωμης, κινηματικής αλλά προγραμματικά συμπαγούς προοδευτικής παράταξης», με στόχο να διεκδικήσει «με αξιώσεις την προοδευτική διακυβέρνηση της χώρας στις επόμενες εκλογές».

Άδειασε τους συντρόφους του σημειώνοντας ότι «Σήμερα, δυστυχώς, αυτό που κυριαρχεί στον προοδευτικό χώρο δεν είναι η έγνοια για την παραγωγή εναλλακτικού Σχεδίου, ούτε καν η αγωνία για την αλλαγή της σημερινής διακυβέρνησης. Αλλά η έγνοια και η αγωνία για το ποιος θα είναι πρώτος στο χωριό».

Η στήλη δεν είναι σε θέση να σας μεταφέρει αν χειροκρότησαν τη βαρυσήμαντη αυτή διαπίστωση ο κ. Φάμελος ή ο κ. Χαρίτσης. 

Στα ζητήματα εξωτερικός πολιτικής σημείωσε ότι η Ελλάδα πρέπει να είναι παράγοντας ειρήνης και πρέπει να σταθεί «απέναντι στη ρωσική εισβολή αλλά και απέναντι στην αντιρωσική υστερία», δηλαδή με όλους- καθαρές και ρεαλιστικές πολιτικές κουβέντες. 

Ο κ. Τσίπρας τόνισε την ανάγκη η αλλαγή να πυροδοτήθει από τους πολίτες και την κοινωνία σημειώνοντας ωστόσο τη χαμηλή εμπιστοσύνη των πολιτών στο πολιτικό σύστημα.

«Ζούμε μια από της χειρότερες περιόδους της μεταπολιτευτικής ιστορίας σε σχέση με την εμπιστοσύνη των πολιτών στην πολιτική και το πολιτικό σύστημα. Η πλειοψηφία των πολιτών δεν πιστεύει ότι έχουμε αληθινή δημοκρατία. Δεν εμπιστεύεται -και όχι άδικα- τους θεσμούς και ιδιαίτερα τη δικαιοσύνη. Έχει απαξιώσει τη Βουλή», τόνισε.

Το ερώτημα είναι αν έχει περάσει από μυαλό του ότι ίσως και ο ίδιος έχει συμβολή σ’ αυτή την τραγική εικόνα απαξίωσης. Διότι ο κ. Τσίπρας είναι ενεργός πολιτικός εδώ και δεκαετίες, ήταν επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ εδώ και πάρα πολλά χρόνια και εκλέχτηκε και Πρωθυπουργός διαβεβαιώνοντας ότι θα ακυρώσει τα μνημόνια και εν τέλει όχι μόνο υπέγραψε νέο μνημόνιο αλλά το εφάρμοσε με γερμανική πειθαρχία. 

Επίσης θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε, διότι επιτέθηκε σε όσους «χρεοκόπησαν τη χώρα», αν έχει περάσει απο το μυαλό του η σκέψη ότι πέραν των κυβερνήσεων μερίδιο ευθύνης για τη χρεοκοπία της χώρας ίσως φέρουν και κόμματα που μπορεί να μην κυβέρνησαν αλλά πλειοδοτούσαν στις παροχές, πίεζαν για συνταξιούχους στα 45, έκλειναν δρόμους για το παραμικρό και γενικά ήταν κάθετα αντίθετα σε κάθε αλλαγή στη χώρα. 


Κλείνει η «πληγή» του του hive-down των τραπεζών 

Οι ελληνικές τράπεζες έχουν αφήσει οριστικά πίσω τους την εποχή της κρίσης και των Μνημονίων, γεγονός που αποτυπώνεται όχι μόνο στα θεμελιώδη μεγέθη τους αλλά και στο ταμπλό του ΧΑ. 

Παρά ταύτα ακόμη και σήμερα "υπήρχαν" σημειολογικά κάποια ψήγματα όπως το περίφημο "hive down" δηλαδή η αναδιάταξη των δραστηριοτήτων την οποίαν υποχρεώθηκαν να  κάνουν.

Το κεφάλαιο  αυτό έκλεισε χθες από την Eurobank, καθώς εγκρίθηκε  η συγχώνευση της τράπεζας Eurobank με τη Eurobank Holdings. 

Ετσι πλέον η μόνη εκκρεμότητα για να κλείσει το πονεμένο κεφάλαιο του hive-down των τραπεζών είναι η επερχόμενη γενική συνέλευση της Πειραιώς Financial Holding, αφού η Αlpha Bank Holdings έχει ήδη απορροφηθεί από την τραπεζική της εταιρεία.

Μετά την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου και λίγο πριν το τέλος του 2025, οι συστημικές τράπεζες θα έχουν ολοκληρώσει το reverse merger τους και αυτή η ανοιχτή «πληγή» της κρίσης θα αποτελέσει πλέον παρελθόν, ενδυναμώνοντας ακόμη περισσότερο το ήδη ισχυρό ελληνικό τραπεζικό σύστημα.


Πόσα θα «σηκώσει» το Δημόσιο από τις αγορές το 2026

Δεύτερη, και όχι πρώτη όπως από παραδρομή δημοσιεύτηκε χθες στην ιστοσελίδα μας, χρήση του λεγόμενου μαξιλαριού ρευστότητας έκανε το Ελληνικό Δημόσιο για την αποπληρωμή χρέους. 

Είχε χρησιμοποιηθεί ποσό περίπου 5 δισ. Ευρώ από το «σκληρό» μαξιλάρι το 2024 πάλι για την μείωση του δημόσιου χρέους. Με την έγκριση του ESM την περασμένη Τρίτη «ξεκλείδωσε» επιπλέον 5,29 δισ. ευρώ από το μαξιλάρι για την μείωση του χρόνου.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο σχεδιασμός προβλέπει επιπλέον 5 δισ. από το μαξιλάρι να ξεκλειδώσει το 2026 για νέα αποπληρωμή μνημονιακών δανείων. 

«Αρχιτέκτονας» που σχεδιάζει τα τελευταία χρόνια και υλοποιεί μεθοδικά το σχέδιο για την ταχύτερη αποκλιμάκωση του Δημοσίου Χρέους, είναι ο Δημήτρης Τσάκωνας επικεφαλής του Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους. 

Ο κ. Τσάκωνας αποφεύγει τα φώτα της δημοσιότητας, όμως στον ίδιο οφείλονται αρκετές επιτυχίες όχι μόνο στις δημοπρασίες των ομολόγων, όπου όλοι πανηγυρίζουν για τα θετικά αποτελέσματα. Αλλά και για κέρδη που αποφέρουν στο Δημόσιο, σύνθετα χρηματοοικονομικά προιόντα που διαχειρίζεται με μαεστρία. 

Μια που αναφερθήκαμε στις δημοπρασίες ομολόγων, η στήλη πληροφορείται ότι για την επόμενη χρονιά το Ελληνικό Δημόσιο σχεδιάζει να αντλήσει από τις αγορές περίπου 8 δισ. ευρώ προκειμένου να καλύψει μέρος των δανειακών αναγκών του 2026. 


Ζεστό χρήμα στις κατασκευαστικές 

Μπορεί το έργο του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος παραδίδεται σήμερα στο σύνολο του με πανηγυρισμούς στην κυκλοφορία, εντός χρονοδιαγράμματος, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρουν και νέα κόστη. 

Ο λόγος για επιπλέον 17 εκατ. ευρω τα οποία εκτός από τις απαραίτητες μελέτες και τις μετακινήσεις αρχαιοτήτων που βρέθηκαν στα εργοτάξια αφορούν και κόστη μετακίνησης των οικισμών των Ρομα που είναι διασπαρμένοι κατά μήκος της παραχώρησης Πάτρα-Πύργος που έχει αναλάβει η Ολυμπία Οδός (η οποία μάλιστα χθες αναπροσάρμοσε τα διόδια σε αρκετά σημεία)  μέσω της κατασκευαστικής κοινοπραξίας ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ, η οποία αποτελείται από τους μεγαλύτερους κατασκευαστικούς  Ομίλους ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, AKTOR, ΑΒΑΞ.

Το μεγαλύτερο κόστος αφορά τα συμπληρωματικά έργα  στους Δήμους  Πατρέων, Δυτικής Αχαΐας, Ανδραβίδας-Κυλλήνης, Πηνειού, Ήλιδας και Πύργου.

Σήμερα πάντως θα δοθούν στην κυκλοφορία τα τελευταία και πιο δύσκολα χιλιόμετρα με κάθε κάθε επισημότητα σε νέα τελετή εγκαινίων (ανάλογη είχε γίνει το καλοκαίρι από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη) αυτή την φορά από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Δήμα, σε συνεργασία με την Ολυμπία Οδό.


Ο Ταχιάος σώζει την «παρτίδα» για την Κυβέρνηση στην Κρήτη

Mια και αναφερθήκαμε στο Υπουργείο Μεταφορών, θετική ήταν η εντύπωση που προκάλεσε χθες στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, υπερασπιζόμενος τις επιλογές της Κυβέρνησης για τα μεγάλα έργα στην Κρήτη. 

Ιδιαίτερα μάλιστα στη συγκυρία αυτή που το κλίμα είναι τεταμένο εξαιτίας των αγροτικών κινητοποιήσεων, φανταστείτε τι θα γινόταν αν τα μπλόκα "ενισχύονταν" από δυσαρεστημένους πολίτες των οποίων οι περιουσίες έχουν απαλλοτριωθεί για να προχωρήσουν τα μεγάλα έργα όπως για παράδειγμα ο ΒΟΑΚ. 

Ορθώς λοιπόν το Δημόσιο έκανε δεκτές τις δικαστικές αποφάσεις όσων προσέφυγαν διεκδικώντας αυξημένες τιμές για τις περιουσίες που απαλλοτριώθηκαν. 

Η στάση δείχνει κοινωνική ευαισθησία, αλλά και διορατικότητα. 

Εν κατακλείδι σήμερα θα είχαμε 500 εξαγριωμένους Κρητικούς οι οποίοι θα είχαν χάσει τις περιουσίες τους, έναντι πινακίου φακής, οι οποίοι δικαίως θα διαμαρτύρονταν για να δικαιωθούν. 


Οι πρωταθλητές των επενδύσεων το 2025 

Αυξημένες κατά 41% οι μεγάλες επενδύσεις στη χώρα το 2025. Η Ελλάδα βγαίνει σημαντικά  κερδισμένη από το επενδυτικό κύμα που έχει ξεσπάσει την τελευταία διετία , αξιοποιώντας  το γεγονός ότι έχει μειωθεί το ρίσκο της χώρας.

Όπως σημειώνουν παράγοντες της αγοράς, καταγράφεται μεγάλη κίνηση κεφαλαίων προς την ελληνική οικονομία, έχοντας αυξηθεί κατά 41% σε σχέση με την προηγούμενη χρόνια. 

Υπογραμμίζουν το γεγονός ότι η Ελλάδα ήδη φέτος το 2025 έχει συμφωνίες και εξαγορές που φτάνουν τα 11 δισ. Ευρώ, ενώ την περασμένη χρονιά είχε φτάσει τα 7,8 δισ. Ευρώ, καταγράφοντας άνοδο 41%. 

Τονίζουν ότι η Ελλάδα προχωράει σε ένα επίπεδο που το ρίσκο επένδυσης στη χώρα έχει υποχωρήσει σημαντικά και το επενδυτικό ενδιαφέρον έχει αρχίσει και υλοποιείται πέρα από τα ομόλογα και σε άλλα assets.

 «Μπορεί να είναι αληθινές επενδύσεις, είτε στον πρωτογενή τομέα, είτε σε εξαγορές και συγχωνεύσεις εταιρειών», αναφέρουν χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας τις σημαντικές κινήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί μέσα στη χρονιά. 

Και μια χρονιά μάλιστα που δεν της έλειψαν οι μεγάλες κινήσεις, όπως η εξαγορά της Intralot, ή της Healthcare από το CVC, αλλά και το deal για τον ΟΠΑΠ από την Allwyn. Ενώ δεν έλειψαν και οι κινήσεις στο τουριστικό real estate και τον ξενοδοχειακό κλάδο. 


Θα μεγαλώσει κι άλλο η αγορά ηλεκτρικής ενέργειας

Η αγορά ηλεκτρικής ενέργειας δεν έχει «αγγίξει ακόμη ταβάνι» και θα συνεχίσει να αναπτύσσεται τα επόμενα χρόνια σύμφωνα με τον ο Δρ. Βασίλη Χατζίκο , Πρόεδρο του Ελληνικού Ινστιτούτου Τεχνολογίας Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων (ΕΛΙΤΗΕ). 

Ο  κ. Χατζίκος εξέφρασε την αισιόδοξη αυτή άποψη, συμπληρώνοντας ότι ε, δεν πρόκειται μόνο για μικρές εγκαταστάσεις, αλλά και για ένα ευρύτερο δίκτυο που αναμένεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα και μεγέθη, λόγω της ανάπτυξης των ΑΠΕ, των data centers και των διασυνδέσεων με τα νησιά.

«Η αγορά ηλεκτρικής ενέργειας θα αναπτυχθεί τα επόμενα χρόνια, αυτό διαπιστώνουμε και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Μπορεί η βιομηχανία να φθίνει, αλλά η ηλεκτρική ενέργεια σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες παρουσιάζει θετική πορεία, λόγω της εξέλιξης τόσο της τεχνολογίας όσο και της νομοθεσίας. Είμαστε αισιόδοξοι ότι η αγορά θα μεγαλώσει κι άλλο», ανέφερε χαρακτηριστικά.


Τα Rafale και  πόσο θα στοιχίσει η υποστήριξή τους

«Τζατζαρίσματα» στη Βουλή χθες στη συζήτηση για τη σύμβαση υποστήριξης των πολεμικών αεροσκαφών Rafale της Πολεμικής Αεροπορίας, ύψους περίπου 580 εκατ. ευρώ, για να μην έχουν την τύχη των Mirage, που η δική τους σύμβαση υποστήριξης ανανεώθηκε μόλις το 2019 και έφτασαν στο παρά ένα της πλήρης απαξίωσης.

Από την αντιπολίτευση ασκήθηκε έντονη κριτική ότι η κυβέρνηση ζητά να ψηφιστεί «καλή τη πίστει» ένα νομοσχέδιο 16 σελίδων για μια Σύμβαση περίπου 580 εκατ. ευρώ, χωρίς ωστόσο να γνωστοποιούνται στη Βουλή οι 170 σελίδες των παραρτημάτων της.

 Σημειώνεται ότι το νομοσχέδιο ψηφίστηκε εν απουσία του υπουργού Εθνικής Άμυνας Νίκου Δένδια, καθώς πραγματοποιεί επίσκεψη στην Ιαπωνία. Υπενθυμίζεται ότι η συνολική δαπάνη για την αγορά των 24 μαχητικών με τα όπλα και την τεχνική υποστήριξη ανήλθε σε 3,5 δις. ευρώ.

Απαντώντας στην αντιπολίτευση ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας, Αθ. Δαβάκης, διερωτήθηκε «πότε άλλοτε, δόθηκαν στην επιτροπή μας, απόρρητα γραπτά παραρτήματα συμβάσεων, σε διαδικασία έγκρισης με νόμο, όπως αυτή που κάνουμε σήμερα;

 Όταν ψηφίσαμε την αρχική Σύμβαση προμηθείας των Rafale, μας είχανε μοιραστεί απόρρητα τεχνικά παραρτήματα; Δεν υπάρχει κανένα κενό ενημέρωσης».

Ιδιαίτερη σημασία έχει το υπόμνημα που κατέθεσε στη Βουλή ο Σύνδεσμος Ελλήνων Κατασκευαστών Αμυντικού Υλικού (ΣΕΚΠΥ), όπου εξέφρασε την έντονη ανησυχία του διότι, μέχρι σήμερα, δεν έχει υπάρξει κανένας θεσμικός δίαυλος επικοινωνίας ανάμεσα στην ελληνική αμυντική βιομηχανία με την κατασκευάστρια εταιρεία των Rafale τη γαλλική Dassault.

Και παράλληλα υπογράμμισε την ανάγκη οι ανάδοχοι όλων των Εξοπλιστικών Προγραμμάτων – είτε πρόκειται για προμήθεια είτε για εκσυγχρονισμό / αναβάθμιση – να δεσμεύονται για ουσιαστικές Βιομηχανικές Επιστροφές, σε ποσοστό όχι μικρότερο του 30% του κόστους των σχετικών συμβολαίων, όπως αποτελεί πάγια διεθνή πρακτική.

Υπενθυμίζεται ότι από την αρχή που υπογράφηκε η σύμβαση για αγορά από την Ελλάδα των πολεμικών αεροσκαφών Rafale, η Dassault, σε πλήρη αντίθεση με τη Naval Group κατασκευάστρια των φρεγατών FDI Belharra, δεν είχε καμία επαφή με ελληνικές εταιρείες προκειμένου να συμμετέχουν στο πρόγραμμα των Rafale.


Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης παρέχονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη της ιστοσελίδας για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Επικό τρολάρισμα Πούτιν σε Τσίπρα, το 14-0 του Ν. Παππά και περί επενδύσεων

Ο Πούτιν τρολάρει με νταούλια τον Τσίπρα και το άδειασμα του Ν. Παππά στο βιβλίο Τσίπρα που απαξιώνει... Τσίπρα. Οι συμφωνίες στο LNG, η ΔΙΑΣ «βλέπει» Ευρώπη, παράλογα εμπόδια «παγώνουν» επενδύσεις και η αρπαγή των καταναλωτών από παρόχους.
Τραπεζικό κατάστημα
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Τραπεζίτης τα «χώνει» σε… τράπεζα, οι αρνητικές τιμές ενέργειας και οι φρεγάτες

Ο τραπεζίτης που έβαλε τις φωνές σε υπαλλήλους άλλης τράπεζας, «ναυάγησε» το πρόγραμμα των φρεγατών Constellation, η ιδιωτική πρωτοβουλία για το δημογραφικό, οι αρνητικές τιμές ρεύματος και τα ρεκόρ της αγοράς αμοιβαίων κεφαλαίων.
Κώστας Πελετίδης
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Στη γραμμή κυβέρνησης ο Κ. Πελετίδης, o 40αρης της Intralot και ο Ν. Δένδιας

Τράπεζες ο εύκολος στόχος όλου του πολιτικού φάσματος, σκληρές επισημάνσεις Δένδια για ευρωπαϊκή άμυνα, ο Αλ. Τσίπρας γράφει... ιστορία, υπόγεια ένταση για τη Γραμμή 4, ο 40αρης CEO της Intralot και η Διακυβερνητική Ελλάδας - Κύπρου.
Φορτηγό της ΔΕΠΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συμφωνία ΔΕΠΑ-ΑΚΤΩΡ για εισαγωγή LNG από ΗΠΑ στη ΝΑ Ευρώπη

Υπεγράφη συμφωνία ΔΕΠΑ Εμπορίας και Ομίλου AKTOR για αγορά αμερικανικού LNG από την Venture Global, με στόχο την εισαγωγή και διοχέτευσή του στη Νοτιοανατολική Ευρώπη μέσω της νέας εταιρείας ATLANTIC - SEE LNG TRADE.