ΓΔ: 2059.39 -0.75% Τζίρος: 209.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: George Vitsaras / SOOC

Κ. Καραμανλής: Έχουν αυξηθεί κατά 50% τα δρομολόγια των λεωφορείων

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών κατήγγειλε την πρωινή στάση εργασίας στο Μετρό, αναφέροντας πως έγινε προσφυγή στο Μονομελές Πρωτοδικείο όπου και κρίθηκε παράνομη και καταχρηστική.

Σκληρή γλώσσα κατά του ΣΥΡΙΖΑ από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή που υπογράμμισε ότι η νυν αντιπολίτευση, όταν είχε βρεθεί στη κυβέρνηση είχε «σπάσει» σε κομμάτια το έργο για τον οδικό άξονα Πάτρας-Πύργου ώστε να διευκολυνθεί ο Καλογρίτσας. Κατήγγειλε επίσης την απεργία που προκηρύχθηκε ξαφνικά στο Μετρό ενώ υπογράμμισε πως έχουν αυξηθεί και τα δρομολόγια των λεωφορείων.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, ο κ. Καραμανλής δεν έκρυψε την έκπληξή του, όπως είπε, για τους ισχυρισμούς του κ. Τσίπρα όσον αφορά το οδικό άξονα Πάτρα - Πύργος, σχολιάζοντας πως τον «εξέπληξε αυτό που άκουσα από τον κ. Τσίπρα γιατί μου θύμισε ότι συνήθως ο ένοχος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος». Χαρακτήρισε ειδικότερα απαράδεκτο, «την ώρα που στην προανακριτική επιτροπή γίνονται αποκαλύψεις για τον κ. Καλογρίτσα, να μιλάει ο ΣΥΡΙΖΑ για το έργο Πάτρα - Πύργος [...] Ένα έργο, που το είχε βρει έτοιμο και το έσπασε σε οκτώ κομμάτια για να ευνοήσει τον τότε "κόκκινο" εργολάβο, τον εργολάβο - καναλάρχη», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και προσέθεσε ότι «πρέπει να υπάρχει και ένα όριο στο πολιτικό θράσος».

Παράλληλα, ο υπουργός ξεκαθάρισε δε ότι σε όλα τα λεωφορεία με leasing, όσα παράθυρα μπορούν σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές να είναι ανοιχτά, είναι και ήταν πάντα ανοιχτά. «Και μάλιστα εμείς προβλέψαμε να έχουν ανοιχτά παράθυρα και βάλαμε στη διακήρυξη τον όρο για ανοιχτά παράθυρα», υπενθύμισε. «Η εικόνα στα λεωφορεία έχει αλλάξει αισθητά. Έχουμε αύξηση δρομολογίων κατά 50%», τόνισε και πρόσθεσε: «Κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να έχουμε όσο περισσότερα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στις δύο μεγάλες πόλεις της χώρας και αυτό το έχουμε πετύχει με μεθοδική δουλειά».

Όσον αφορά την ανακοίνωση, χθες, από τον ίδιο τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, περί επίσκεψης στην Κρήτη για τον ΒΟΑΚ, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι ένα τεράστιο έργο πνοής έχει για πρώτη φορά τελική χάραξη.

Όσον αφορά την πρωινή στάση εργασίας στο Μετρό, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι προκηρύχθηκε ξαφνικά από το ένα από τα εννέα σωματεία εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ και από μία μεμονωμένη ομάδα συνδικαλιστών. Ανέφερε ότι έγινε προσφυγή στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών, που έκρινε τη στάση εργασίας παράνομη και καταχρηστική, αλλά το σωματείο, κατά την πάγια τακτική, ζήτησε την κάλυψη της κινητοποίησης από το Εργατικό Κέντρο Αθήνας. Εξέφρασε το σεβασμό του στο συνταγματικό δικαίωμα για απεργιακές κινητοποιήσεις, αλλά τόνισε ότι δημιουργήθηκε μία δύσκολη κατάσταση. Υπογράμμισε δε ότι έγινε αναπροσαρμογή δρομολογίων λεωφορείων για την αντιμετώπιση των ζητημάτων.

Τέλος, όσον αφορά τη σεναριολογία σχετικά με την «κρατική αεροπειρατεία» σε αεροπλάνο της Ryanair, ζήτησε να μπει μία τελεία σε όλες τις θεωρίες συνωμοσίας και στάθηκε στις πρωτοβουλίες που πήρε ο Έλληνας ρωθυπουργός στη Σύνοδο Κορυφής.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αττική Οδός ανισόπεδος κόμβος
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με συμβάσεις παραχώρησης «ξεκλειδώνει» το υπ. Υποδομών τα έργα της Αττικής

Το υπουργείο Υποδομών αναζητά νέο μοντέλο για έργα στην Αττική, από την Παράκαμψη Αττικής και την αστική σήραγγα Ηλιούπολης έως τον τριπλό κόμβο Σκαραμαγκά, για ανάσα στο κυκλοφοριακό. Στο τραπέζι οι υφιστάμενες συμβάσεις παραχώρησης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με λουκέτα σε εργοτάξια λόγω προσωρινών τιμών απειλούν οι κατασκευαστικές

Οι κατασκευαστικές εταιρείες ζητούν οριστικές τιμές για να αποφευχθούν δικαστικές διαμάχες που θα καθυστερήσουν τα έργα και προειδοποιούν για λουκέτο στα εργοτάξια αν δεν βρεθεί λύση.
Χρήστος Δήμας πορτρέτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δήμας: Επενδύουμε στο BIM και στον ψηφιακό μετασχηματισμό των υποδομών

Ο Υπουργός Υποδομών Χρίστος Δήμας τόνισε ότι η υιοθέτηση της τεχνολογίας BIM αποτελεί κεντρικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των κατασκευών, με στόχο βιώσιμα και αποτελεσματικά έργα.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Aνάσα στο κυκλοφοριακό χάος της Δ. Αττικής θα δώσει ο τριπλός κόμβος Σκαραμαγκά

Στην τελική ευθεία η προκήρυξη του κόμβου Σκαραμαγκά, μετά από 20 χρόνια καθυστερήσεων. Το έργο θα αποσυμφορήσει τη Δυτική Αττική από εκατοντάδες φορτηγά βελτιώνοντας την κυκλοφοριακή ροή από και προς Ασπρόπυργο, Θριάσιο, Σχιστό και Πειραιά.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κατασκευές: Το Ταμείο Ανάκαμψης τελειώνει, οι εθνικοί πόροι δεν φτάνουν

Ο κατασκευαστικός κλάδος ανησυχεί και αναζητά νέα χρηματοδοτικά εργαλεία με μεγαλύτερη συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων καθώς το Ταμείο Ανάκαμψης οδεύει προς ολοκλήρωση και οι εθνικοί πόροι δεν φτάνουν.
Δρόμος
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ανάσα στους οδηγούς από την διπλή έξοδο στον κόμβο Μεταμόρφωσης Αττικής Οδού

Εντός του 2026 θα ολοκληρωθούν οι εργασίες για τη δεύτερη έξοδο στον κόμβο Μεταμόρφωσης, χωρίς επίπτωση στα διόδια της Αττικής Οδού. Ξεκινά εντός Οκτωβρίου ο διαγωνισμός για τον τριπλό κόμβο Σκαραμαγκά.