ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 179.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Καραμανλής

Κ. Καραμανλής: Το 2023 να λειτουργήσει ενιαία το Μετρό Θεσσαλονίκης

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα το 2023 θα λειτουργήσει ενιαία το Μετρό στη Θεσσαλονίκη μαζί με το Σταθμό Βενιζέλου, δήλωσε ο υπουργός υποδομών και μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Την άποψη ότι η Ελλάδα έχει μια πολύ σταθερή θέση στα ζητήματα της Ανατολικής Μεσογείου, εδώ και χρόνια, εξέφρασε ο υπουργός υποδομών και μεταφορών Κώστας Καραμανλής, υποστηρίζοντας ότι η στρατηγική συμμαχία που έχει γίνει με την Κύπρο, το Ισραήλ και την Αίγυπτο, έχει αλλάξει τα δεδομένα την τελευταία 10ετία.

Σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του Alpha ο Κώστας Καραμανλής υποστήριξε ότι «αυτό μας φέρνει σε πλεονεκτική θέση, υπό την έννοια ότι πολύ μεγάλες εταιρείες και πολύ μεγάλα πετρελαϊκά συμφέροντα, αλλά και συμφέροντα σοβαρών χωρών - μελών και της Ευρώπης και η Αμερική και το Ισραήλ, έχουν συγκεκριμένη στάση στην περιοχή. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό να δημιουργεί ένα τεράστιο άγχος στην Τουρκία».

Ο κ Καραμανλής τόνισε ότι «οι ελληνικές ένοπλες δυνάμεις έχουν αποδείξει αρκετές φορές ότι έχουμε την αποτρεπτική δύναμη που χρειάζεται για να αντιμετωπίσουμε κάθε τουρκική απειλή. Ακόμα και στα χρόνια της κρίσης, οι ένοπλες δυνάμεις σταθήκανε όρθιες σε αυτό το καθήκον τους.

Αυτή τη στιγμή στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο παίζεται ένα παιχνίδι. Η ελληνική κυβέρνηση είναι σταθερή στην εθνική γραμμή που έχει χαραχτεί εδώ και πολύ καιρό - και να πούμε και ένα θετικό - ότι βλέπουμε ότι δεν υπάρχουν εσωτερικές αντιδράσεις και αντιπαλότητες, μεταξύ κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης, γι’ αυτό το θέμα.

Είναι ένα θετικό στοιχείο ότι στα εθνικά, ειδικά σε αυτά τα ζητήματα είμαστε σε σύμφωνη γνώμη».

Για την κατάσταση στα Πανεπιστήμια με αφορμή τα επεισόδια στο ΟΠΑ (ΑΣΟΕΕ) ανέφερε οτι «δεν είναι δυνατόν τα πανεπιστήμια να είναι ένα άντρο ανομίας.

Νομίζω ότι πλέον όλοι έχουμε συνειδητοποιήσει ότι η Ελλάδα πρέπει να ακολουθήσει την Ευρωπαϊκή νόρμα.

Οπως είπε «εδώ τίθεται το εξής ερώτημα: Ο ΣΥΡΙΖΑ θα παραμείνει πιστός στις ιδεοληψίες του και θα μας θυμίσει τον κακό του εαυτό της εποχής του 2008, του 2009 και το 2012;

«Ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να καταλάβει ότι δεν είναι πλέον το κόμμα που ήταν πριν από 8 χρόνια». «Εμείς λέμε ότι δεν θα επιτρέψουμε την ανομία μέσα στους χώρους των πανεπιστημίων. Και νομίζω ότι με αυτό συμφωνεί η πλειοψηφία των πολιτών».

Για τα έργα του Μετρό Θεσσαλονίκης, ανέφερε οτι «η κατάσταση, με τα έργα που υπάρχουν στη Θεσσαλονίκη, είναι δραματική και αυτό το βιώνουν καθημερινά οι πολίτες. Υπάρχει ένα Μετρό το οποίο έχει καθυστερήσει πάρα πολύ. Υπάρχει ο Σταθμός Βενιζέλου όπου πολιτικοποιήθηκε, που δεν έπρεπε να πολιτικοποιηθεί. Καλό είναι, λοιπόν, να πούμε στο λαό της Θεσσαλονίκης, στους πολίτες της Θεσσαλονίκης, την αλήθεια. Και η αλήθεια είναι ότι το μετρό έτσι όπως πηγαίναμε δεν θα ήταν έτοιμο ούτε το 2020, ούτε το 2021. Το χρονοδιάγραμμα που πρέπει να βάλουμε και το έχουμε βάλει είναι το 2023 να λειτουργήσει ενιαία το Μετρό, μαζί με το Σταθμό Βενιζέλου. Όχι κολοβό Μετρό. Με απόλυτο σεβασμό στην ανάδειξη των αρχαιοτήτων και με απόλυτο σεβασμό στη διαλειτουργικότητα του υπογείου σιδηροδρόμου. Αυτό πρέπει να καταφέρουμε. Ας βγάλουμε την πολιτική αντιπαράθεση από τα μεγάλα έργα υποδομής… Τη λύση που εμείς προκρίνουμε είναι να λειτουργήσει το μετρό ενιαία και θα λειτουργήσει ενιαία!», κατέληξε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Μετ' εμποδίων το τελευταίο μίλι προς την Καλαμαριά

Ορατή μια νέα καθυστέρηση στα έργα του μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ το υπουργείο Υποδομών «άναψε πράσινο» για πληρωμή νέας αποζημίωσης 97,78 εκατ. ευρώ στον ανάδοχο για προηγούμενες καθυστερήσεις.
μετρο θεσσαλονικης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεσσαλονίκη: Μπλόκο στα σχέδια για τραμ και θαλάσσια συγκοινωνία

Η κυβέρνηση θέλει να κατευθύνει όλους τους διαθέσιμους πόρους στην επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς τις βορειοδυτικές συνοικίες, που ήδη καθυστερεί δύο χρόνια. Αντιδρούν έντονα οι δημοτικές αρχές.
Σταθμός Μετρό Αθήνας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μετρό: Έμειναν από... χρήμα οι επεκτάσεις για 800.000 νέους επιβάτες

Ακόμα και ο διαγωνισμός για το Ίλιον έχει βαλτώσει, ενώ εξετάζονται σενάρια επέκτασης στο Ελληνικό και στο κυβερνητικό πάρκο Υμηττού. Αγορές συρμών για τη γραμμή αεροδρομίου, αλλά σε μια τριετία.
Σταϊκούρας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υπογραφή σύμβασης για την προμήθεια 200 λεωφορείων φυσικού αερίου

«Με την υπογραφή της τροποποιητικής σύμβασης διασφαλίζεται η απρόσκοπτη εφαρμογή του προγράμματος ανανέωσης του στόλου των αστικών λεωφορείων της πρωτεύουσας» ανέφερε ο Χρήστος Σταϊκούρας.
Μετρό
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ήρθαν οι ανέπαφες συναλλαγές στα ΜΜΜ, αλλά αργούν οι νέοι συρμοί μετρό

Άλυτος γρίφος η χρηματοδότηση των νέων συρμών μετρό, ενώ ναυάγησε το σχέδιο για κλιματισμό σε παλιούς συρμούς. Πώς θα λειτουργήσει το νέο σύστημα για είσοδο με τραπεζική κάρτα ή έξυπνο κινητό σε όλα τα μέσα.
Σταϊκούρας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταϊκούρας: Οι ανέπαφες πληρωμές εκσυγχρονίζουν τις αστικές συγκοινωνίες

«Η Αθήνα προστίθεται στη λίστα των ευρωπαϊκών μητροπολιτικών φορέων που εφαρμόζουν πρακτικές "έξυπνων" πόλεων» ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σε ειδική εκδήλωση στον σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα.