Ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι εξέφρασε δημόσια τις ευχαριστίες του προς τον υπό παραίτηση πρωθυπουργό της Βρετανίας, Κιρ Στάρμερ, για τη συνεχή υποστήριξη που έχει προσφέρει το Λονδίνο στο Κίεβο.
«Κιρ, ευχαριστώ για όλη την συνεργασία μας, για την υποστήριξή σου και για τις κοινές αποφάσεις που συνέβαλαν στην ενίσχυση της Ευρώπης μας και στην προστασία ζωών», έγραψε στο Χ ο πρόεδρος Ζελένσκι.