Ο επικεφαλής διαπραγματευτής του Ιράν Μοχαμάντ Μπαγέρ Γαλιμπάφ δήλωσε ότι το στενό του Ορμούζ δεν πρόκειται να επιστρέψει στην προπολεμική του κατάσταση, υπογραμμίζοντας πως η Τεχεράνη θα «διαχειρίζεται» τη θαλάσσια οδό στρατηγικής σημασίας, σύμφωνα με κρατικό μέσο ενημέρωσης.
«Όλος ο κόσμος πρέπει να ξέρει ότι η διαχείριση του στενού του Ορμούζ δεν θα είναι ποτέ αυτή που ήταν πριν από τον πόλεμο», ανέφερε ο επικεφαλής του ιρανικού κοινοβουλίου, ο οποίος ηγείται της ομάδας διαπραγματευτών με τις ΗΠΑ στο πλαίσιο των προσπαθειών για τον οριστικό τερματισμό του πολέμου στη Μέση Ανατολή, όπως μεταδίδει το πρακτορείο ειδήσεων IRNA.
«Βεβαίως οι διεθνείς κανόνες θα τηρηθούν, αλλά το Ιράν θα διαχειρίζεται το στενό του Ορμούζ», πρόσθεσε ο Γαλιμπάφ, επαναλαμβάνοντας τη θέση της Τεχεράνης για τον ρόλο της στη στρατηγική αυτή θαλάσσια δίοδο.