ΓΔ: 2052.92 -1.06% Τζίρος: 126.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:52:35
DEI-Katastima
Φωτο: ΔΕΗ

Τηλεφωνική εξυπηρέτηση από τη ΔΕΗ δωρεάν 24 ώρες το 24ωρο

Η ΔΕΗ προχώρησε στην 24ωρη λειτουργία του τηλεφωνικού της κέντρου συνεπής στην υπόσχεσή της για διαρκή βελτίωση και αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της σε κάθε επαφή με την εταιρεία.

Σε 24ωρη βάση, 365 ημέρες το χρόνο, λειτουργεί πλέον το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ και έτσι οι πελάτες μπορούν  να καλούν δωρεάν στο 800 900 1000 οποιαδήποτε στιγμή προτιμούν για την εξυπηρέτησή τους. Η ΔΕΗ προχώρησε στην 24ωρη λειτουργία του τηλεφωνικού της κέντρου συνεπής στην υπόσχεσή της για διαρκή βελτίωση και αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της σε κάθε επαφή με την εταιρεία.

Το τηλεφωνικό κέντρο ΔΕΗ δίνει απαντήσεις και λύσεις σε κάθε είδους ανάγκη: 

  •    προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, 
  •    δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου,
  •    παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί, 
  •    δίνει πληροφορίες για την εξέλιξη πορείας αιτημάτων
  •    πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας,
  •    πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών, 
  •    προσφέρει ενημέρωση και τεχνική υποστήριξη για το myΔΕΗ, τον νέο ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ. 

Video Call & Live Chat για εταιρικούς πελάτες

Για τους επαγγελματίες, η ΔΕΗ, εκτός από το  εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο 800 500 7000, δημιούργησε και δύο νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο dei.gr ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες. Συγκεκριμένα, οι υφιστάμενοι και νέοι εταιρικοί πελάτες των προγραμμάτων ΔΕΗ myBusiness 4All ή ΔΕΗ myBusiness 4All+, έχουν τη δυνατότητα χρήσης υπηρεσιών Video Call και Live Chat στην επικοινωνία τους με τη ΔΕΗ.

Με την υπηρεσία Video Call, με  ένα κλικ, ο εξειδικευμένος εκπρόσωπος βρίσκεται στην οθόνη του επαγγελματία για να τον εξυπηρετήσει και να λύσει κάθε απορία, ενώ υπάρχει και δυνατότητα προγραμματισμού ημερομηνίας και ώρας που εξυπηρετούν τον επαγγελματία για την επικοινωνία.

Η υπηρεσία Live Chat προσφέρει εξυπηρέτηση και υποστήριξη για τον επαγγελματία που προτιμά να γράφει από τον υπολογιστή ή το κινητό του τηλέφωνο, αντί να επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου ή βιντεοκλήσης. Η γραπτή συνομιλία πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο με εξειδικευμένο εκπρόσωπο ο οποίος είναι έτοιμος να λύσει κάθε απορία.

Η ΔΕΗ θα συνεχίσει να εξελίσσει τις υπηρεσίες της, για οικιακούς και εταιρικούς πελάτες, ενδυναμώνοντας συνεχώς όλα τα κανάλια επικοινωνίας για την καλύτερη, αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της. 
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φωτοβολταικα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Νέο φωτοβολταϊκό 130 MW στη Ρουμανία ενδυναμώνει το χαρτοφυλάκιο

Ο Όμιλος ΔΕΗ συνδέει στο δίκτυο νέο φωτοβολταϊκό 130 MW στη Ρουμανία, ενισχύοντας το πράσινο χαρτοφυλάκιό του και συμβάλλοντας σημαντικά στη μείωση εκπομπών και την ενεργειακή μετάβαση.
Κτίριο ΔΕΗ Ιωαννίνων
ESG

Η ΔΕΗ αναβαθμίζεται από τη MSCI σε A για τις επιδόσεις της στα κριτήρια ESG

Η MSCI αναβάθμισε τη ΔΕΗ στη βαθμίδα «A» για τις επιδόσεις της στα κριτήρια ESG, αναγνωρίζοντας πρόοδο στη διαχείριση αποβλήτων, την ενίσχυση ΑΠΕ και την εταιρική διακυβέρνηση. Η ΔΕΗ συνεχίζει τον πράσινο και ψηφιακό μετασχηματισμό της.
αεριοστροβιλικές μονάδες
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες αεριοστροβιλικές μονάδες της ΔΕΗ στη Ρόδο, Κρήτη και Αιγαίο

Η ΔΕΗ θέτει σε λειτουργία νέες ευέλικτες μονάδες παραγωγής σε Ρόδο και Κρήτη, επεκτείνοντας το σχέδιό της σε Χίο και Λέσβο, με στόχο την ενεργειακή επάρκεια και τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα.
Κινηματογράφος, ΔΕΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Η ΔΕΗ «φώτισε» για δεύτερη χρονιά το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσ/νίκης

Η ΔΕΗ στήριξε για δεύτερη χρονιά το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, απονέμοντας το βραβείο «ΦΩΣ» σε νέους ηθοποιούς και επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στον πολιτισμό και τη δημιουργία.