ΓΔ: 2004.91 -1.01% Τζίρος: 139.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:34:33
Έκθεση Optima AE
Πηγή: Όπτιμα

ΟΠΤΙΜΑ: Ισχυρή ανάπτυξη πωλήσεων και στρατηγική στήριξης αγοράς

Το 2024 η ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ αύξησε τον κύκλο εργασιών της, επένδυσε σε μάρκετινγκ και καινοτομία, απορροφώντας ανατιμήσεις για να στηρίξει την αγορά και τους καταναλωτές.

Ισχυρή πορεία και αύξηση του κύκλου εργασιών χαρακτήρισαν το οικονομικό έτος 2024 για την ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ, καταγράφοντας σημαντικές επιδόσεις σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Το 2024, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε 214,13 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο έναντι των 200,17 εκατ. ευρώ του 2023. Παράλληλα, τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 19,9 εκατ. ευρώ, ενώ το αντίστοιχο ποσό για το 2023 ήταν 21,6 εκατ. ευρώ.

 Τα κέρδη προ φόρων υποχώρησαν σε 6,3 εκατ. ευρώ από 10,2 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση, γεγονός που αποδίδεται σε στοχευμένες στρατηγικές παρεμβάσεις της διοίκησης.

Κατά τη διάρκεια του έτους, οι δαπάνες μάρκετινγκ για τις επιλεγμένες μάρκες του χαρτοφυλακίου της ΟΠΤΙΜΑ αυξήθηκαν σημαντικά. Η κίνηση αυτή συνέβαλε στη διατήρηση και ενίσχυση της πρωτοκαθεδρίας της εταιρείας στην αγορά του τυριού στην Ελλάδα, διευρύνοντας ταυτόχρονα τη διαφορά της από τον ανταγωνισμό. 

Αντίστοιχα, υψηλά παρέμειναν και τα επίπεδα επένδυσης στον τομέα της Έρευνας & Ανάπτυξης, με την εταιρεία να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην καινοτομία.

Στο πλαίσιο αυτό, η ΟΠΤΙΜΑ διαμόρφωσε και διέθεσε στην αγορά νέα προϊόντα, καλύπτοντας τις εξελισσόμενες ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών και υποστηρίζοντας την ανάπτυξη της κατηγορίας του τυριού στη χώρα.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η ενίσχυση των επενδύσεων σε μάρκετινγκ και Έρευνα & Ανάπτυξη, σε συνδυασμό με την απόφαση της ΟΠΤΙΜΑ να απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος των ανατιμήσεων στα εισαγόμενα προϊόντα, περιόρισαν τα περιθώρια κέρδους και οδήγησαν στη σχετική μείωση των προ φόρων κερδών.

Όπως επισημαίνει η διοίκηση της ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ, «τα αποτελέσματα του 2024 αντανακλούν τις στρατηγικές αποφάσεις που λάβαμε τη συγκεκριμένη χρονιά. Επενδύσαμε δυναμικά στο μάρκετινγκ και στην αδιάλειπτη ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και επιλέξαμε να σταθούμε δίπλα στον καταναλωτή, απορροφώντας μεγάλο μέρος των αυξήσεων κόστους. 

Το αποτέλεσμα ήταν η περαιτέρω αύξηση του μεριδίου μας και των πωλήσεών μας, αλλά και η ενίσχυση των βάσεων για βιώσιμη ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κυριάκος Πιερρακάκης πορτρέτο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πιερρακάκης: Η Ελλάδα έχει επιχειρήσεις που μπορούν να πρωταγωνιστήσουν διεθνώς

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης, στο 4ο Οικονομικό Συνέδριο της Ναυτεμπορικής, ανέδειξε την ανάγκη ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας και αξιοποίησης των δυνατοτήτων της Ελλάδας για βιώσιμη ανάπτυξη.
Νίκος Δένδιας βουλή
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δένδιας – Κορκίδης: Συνεργασία για νέα εφεδρεία και εξοπλιστικά προγράμματα

Ο Νίκος Δένδιας συναντήθηκε με τον Βασίλη Κορκίδη και τον Δημήτρη Μαθιό, με θέμα τη νέα εφεδρεία και τη συμμετοχή ελληνικών εταιρειών σε εθνικά και ευρωπαϊκά εξοπλιστικά προγράμματα.
Χέρι ράφτη σε ύφασμα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεσ/νίκη: Οι 9 στους 10 βιοτέχνες βλέπουν την καινοτομία ως μοχλό ανάπτυξης

Σύμφωνα με έρευνα του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, οι 9 στους 10 βιοτέχνες θεωρούν την καινοτομία κρίσιμη για την ανταγωνιστικότητα, αλλά το 80% βλέπει εμπόδια στη χρηματοδότηση.
Παπουτσάνης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παπουτσάνης: Άνοδος 23% του τζίρου και αύξηση κερδών στο εννεάμηνο

Ο Παπουτσάνης σημείωσε αύξηση 23% στον κύκλο εργασιών το εννεάμηνο 2025 που ανήλθε στα 61 εκατ., με τις εξαγωγές να αντιπροσωπεύουν το 54% και τα καθαρά κέρδη να ενισχύονται κατά 22%, προσεγγίζοντας τα 4,8 εκατ. ευρώ.