ΓΔ: 2017.44 -0.28% Τζίρος: 163.25 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Άνθρωποι σε γραφείο
Φώτο: Shutterstock

Δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο ΕΕΑ για βιτρίνες, προβολή προϊόντων στις 15/9

Το ΕΕΑ διοργανώνει δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο για την προβολή προϊόντων και τη διαμόρφωση χώρου, με πρακτικές τεχνικές από τη Στεφανή Τζανουδάκη.

Η Επιτροπή Εμπόρων - Τουρισμού του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών διοργανώνει διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα «Βασικές Αρχές στην Προβολή Προϊόντων και στη Διαμόρφωση Χώρου» την Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου, με ώρα έναρξης τις 17:00, μέσω πλατφόρμας Zoom.

Το διαδικτυακό σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες του εμπορίου και στοχεύει να προσφέρει πρακτικές γνώσεις και τεχνικές για την αποτελεσματική παρουσίαση προϊόντων σε φυσικά καταστήματα, καθώς και για τη λειτουργική και αισθητική διαμόρφωση του χώρου.

Με τη βοήθεια της Στεφανής Τζανουδάκη, πιστοποιημένης εισηγήτριας με εμπειρία στον χώρο της διακόσμησης και του visual merchandising, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν:

- Βασικές αρχές σχεδιασμού βιτρίνας και εσωτερικής διάταξης.

- Τεχνικές εμπορικής αισθητικής που συνδέουν την εικόνα του καταστήματος με την αύξηση των πωλήσεων.

- Πρακτικές λύσεις που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα στην καθημερινή επαγγελματική δραστηριότητα.

Η παρακολούθηση του σεμιναρίου είναι δωρεάν, με απαραίτητη προεγγραφή.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σταύρος Καφούνης πορτρέτο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συνάντηση ΕΣΕΕ - ΑΑΔΕ: Στο επίκεντρο τελωνεία, ψηφιακά εργαλεία και τουρισμός

Ο Σταύρος Καφούνης και ο Γιώργος Πιτσιλής τόνισαν την ανάγκη για ψηφιοποίηση, απλοποίηση τελωνειακών διαδικασιών και θεσμική κατοχύρωση της εμπορικής τουριστικής επιχείρησης.
Άννα Καραμανλή υφυπουργός Τουρισμού
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Καραμανλή: Ανθεκτικός ο τουρισμός, νέες αγορές και βιώσιμη ανάπτυξη

Η Άννα Καραμανλή ανέδειξε την ανθεκτικότητα του τουρισμού και τις νέες στρατηγικές για προσέλκυση ταξιδιωτών από Ιαπωνία, Ινδία και ΗΠΑ, με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη και επιμήκυνση της σεζόν.
Έκρηξη στη Γάζα
ΔΙΕΘΝΗ

Οι επιπτώσεις της κρίσης στη Μέση Ανατολή σε τουρισμό και επιχειρηματικότητα

Η κλιμάκωση της γεωπολιτικής έντασης στη Μέση Ανατολή, ειδικά μεταξύ Ισραήλ και Ιράν, εντείνει τις ανησυχίες για οικονομία, εμπόριο, επιχειρήσεις και τουρισμό, σύμφωνα με στελέχη της αγοράς.