ΓΔ: 2019.25 1.15% Τζίρος: 240.95 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
GEK TERNA
Πηγή: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κατατέθηκε η καλύτερη οικονομική προσφορά για ΒΟΑΚ

Υπενθυμίζεται ότι η περίοδος της παραχώρησης είναι 35 έτη, εκ των οποίων έως πέντε έτη (έως 60 μήνες) είναι η περίοδος μελετών – κατασκευών.

Ως προτιμητέος επενδυτής για τον μεσαίο τμήμα του ΒΟΑΚ επιλέχθηκε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ καθώς κατέθεσε την καλύτερη οικονομική προσφορά. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν, πέραν της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το σχήμα Ακτωρ Παραχωρήσεις - Μυτιληναίος και AVAX-Egis Meridiam.

Τα επόμενα βήματα της διαδικασίας είναι καταρχάς η ανάδειξη προσωρινού αναδόχου, μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου των φακέλων οικονομικών προσφορών, την έκδοση του σχετικού πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού και την απόφαση της Αναθέτουσας Αρχής επί του πρακτικού. 

Στη συνέχεια, θα ακολουθήσει η διαδικασία οριστικοποίησης των συμβατικών εγγράφων, η ανάδειξη οριστικού αναδόχου, ο προσυμβατικός έλεγχος νομιμότητας και η έγκριση της σύμβασης παραχώρησης από το Ελεγκτικό Συνέδριο και κατόπιν (μεταξύ άλλων) η υπογραφή της σύμβασης και η κύρωσή της από τη Βουλή. Στη συνέχεια, με την έναρξη της παραχώρησης, θα ξεκινήσει η περίοδος της μελέτης του έργου κι ακολούθως, όταν οριστικοποιηθούν οι μελέτες και αφού έχουν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες απαλλοτριώσεις ώστε να καταστεί διαθέσιμος ο χώρος εκτέλεσης του έργου, θα ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής.

Υπενθυμίζεται ότι η περίοδος της παραχώρησης είναι 35 έτη, εκ των οποίων έως πέντε έτη (έως 60 μήνες) είναι η περίοδος μελετών – κατασκευών.

Tο κατασκευαστικό κόστος του έργου υπολογίζεται σε περίπου 1,8 δισ. ευρώ, η αιτούμενη κατά την περίοδο μελετών – κατασκευών χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου ανέρχεται στα 693 εκατ. ευρώ (σε τρέχουσες τιμές), ενώ η επιδότηση κατά την περίοδο λειτουργίας (δικαίωμα απόληψης σκιώδους διοδίου) αντιστοιχεί σε ποσοστό 64,62% επί των επιβαλλόμενων στους χρήστες διοδίων τελών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

BOAK
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Αντίστροφη» μέτρηση για ΒΟΑΚ: Στο ΚΑΣ η περιβαλλοντική μελέτη

Εξετάζεται σήμερα από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο η περιβαλλοντική μελέτη για το τμήμα Κίσσαμος – Χανιά του ΒΟΑΚ. «Τρέχει» η κυβέρνηση για την παραχώρηση ώστε να μη χαθούν τα 200 εκατ. του Ταμείου Ανάκαμψης.
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Υπ. Υποδομών Μεταφορών: Αυτοψία στα έργα οδικής ασφάλειας στον ΒΟΑΚ

Σημαντική πρόοδος καταγράφεται στα έργα βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, με παρεμβάσεις σε επτά τμήματα συνολικού μήκους 145 χλμ. Δύο έργα ολοκληρώνονται εντός του 2025, ενώ τα υπόλοιπα έως το καλοκαίρι του 2026.
Αεροφωτογραφία οδικού κόμβου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νέα έξοδος στην Αττική Οδό σχεδιάζεται στην περιοχή της Μεταμόρφωσης

Το υπουργείο Υποδομών επικεντρώνεται στην αποσυμφόρηση της Αττικής Οδού και της Λεωφόρου Κηφισού, με όλες τις πλευρές να συζητούν βελτιωτικές προτάσεις, όπως ανέφερε ο Γ. Περιστέρης της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.