ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 179.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03

«Μάχη» 7 κατασκευαστικών για μεγάλο έργο του ΟΛΘ

Με τη συμμετοχή επτά εταιρειών και κοινοπραξιών ολοκληρώθηκε η διαδικασία υποβολής ενδιαφέροντος για την επέκταση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ.

Μεγάλο αποδείχθηκε το ενδιαφέρον για την κατασκευής ενός εκ των μεγαλυτέρων λιμενικών έργων στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα την επέκταση του 6ου προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης.

Στη διαδικασία υποβολής των φακέλων για το 1ο Στάδιο – Προεπιλογή του Διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου, η οποία ολοκληρώθηκε σήμερα, κατατέθηκε εκδήλωση ενδιαφέροντος από επτά ενδιαφερόμενα σχήματα.

Πρόκειται για τα:

1. EIFAGGE - ΤΕΡΝΑ

2. ARCHIRODON

3. ΕΝΩΣΗ INTRAKAT – VITTADELLO – SALES

4. ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – ROVER MARITIME S.L. – ΧΔΚ Α.Ε.»

5. ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ «ΑΒΑΞ Α.Ε. – ETERMAR S.A. – NV BESIX SA»

6. ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – ΤΕΚΑΛ Α.Ε.

7. ACCIONA CONSTRUCCION

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση: «Με την ολοκλήρωση της αξιολόγησης του 1ου Σταδίου που θα πραγματοποιηθεί εντός του 1ου τριμήνου του 2020, οι προεπιλεγέντες θα κληθούν από την ΟΛΘ να υποβάλλουν δεσμευτικές προσφορές για τη συμμετοχή τους στο 2ο στάδιο του διαγωνισμού που αφορά στην εκτέλεση του υπόψη Έργου».

Το συγκεκριμένο έργο, προϋπολογισμού περίπου 180 εκατ. ευρώ, αποτελεί το σημαντικότερο μέρος των υποχρεωτικών επενδύσεων που έχει αναλάβει ο ΟΛΘ με βάση τη Σύμβαση Παραχώρησης με το Ελληνικό Δημόσιο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

OLTH, LIMANIA, LIAGGOS
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο Ιβάν Σαββίδης δεν ενέκρινε τη διαχείριση του ΔΣ για το 2024 στον ΟΛΘ

Εκτός διοικητικού συμβουλίου τέθηκε ο εκτελεστικός πρόεδρος του ΔΣ κ. Αθανάσιος Λιάγκος. Σπάνιο, βασικός μέτοχος να μην εγκρίνει τη συνολική διαχείριση του ΔΣ της εταιρείας του.
OLTH, Thessaloniki, Limania
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΛΘ: Γιατί οι επενδυτές «ανακαλύπτουν» το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Ιστορικές επιδόσεις το 2024, μερισματική απόδοση 6,6% και έγκριση του Master Plan για να προχωρήσουν οι βαλτωμένες επενδύσεις, που θα φέρουν τον ΟΛΘ μπροστά από τα άλλα λιμάνια των Βαλκανίων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στυλιανίδης: Στόχος η Θεσσαλονίκη να καταστεί κύριος λιμένας των Βαλκανίων

Η εφαρμογή του Master Plan για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης επικυρώθηκε με Προεδρικό Διάταγμα. Βάσει των όρων της εν λόγω σύμβασης, ο ΟΛΘ υποχρεούται να υλοποιήσει επενδύσεις αξίας 180 εκατ. ευρώ