ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:33:35
Premia Properties
Φωτο: Premia Properties

Premia Properties: Αποκτά ξενοδοχεία σε Ρόδο από Nordic Leisure Travel

Το συνολικό τίμημα φθάνει στα 112,5 εκατ. ευρώ, με τη Nordic Leisure Travel Group, να παραμένει μισθωτής τους, ενώ ταυτόχρονα απέκτησε και μερίδιο στην Premia.

Την ολοκλήρωση της συμφωνίας της με τη Nordic Leisure Travel Group, αναφορικά με την απόκτηση εταιρείας στην οποία ανήκουν ξενοδοχεία στη Ρόδο, ανακοίνωσε η Premia Properties. 

Η εξαγορά, έναντι 112,5 εκατ. ευρώ αφορά δύο ξενοδοχεία 4 αστέρων στη Ρόδο, ενώ η  Nordic Leisure Travel Group θα συνεχίσει να λειτουργεί ως μισθωτής.

Όπως υπογραμμίζεται σε σχετική ανακοίνωση: «Σε συνέχεια της από 1ης Αυγούστου 2024 Ανακοίνωσης περί στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ της Premia Properties REIC (“Premia”) και της Nordic Leisure Travel Group (“NLTG”), η Premia ανακοινώνει ότι εχθές (19 Δεκεμβρίου 2024) ολοκληρώθηκε η συναλλαγή.

Συγκεκριμένα, η Premia απέκτησε έναντι τιμήματος €112.500.000 (με την επιφύλαξη προσαρμογών στο πλαίσιο νομικού, τεχνικού και οικονομικού ελέγχου) το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας “SUNWING HOTELS Hellas SINGLE MEMBER S.A.” στην οποία ανήκουν άμεσα και έμμεσα το ξενοδοχείo 4 αστέρων και 534 κλειδιών “Sunwing Kallithea Beach” στην Καλλιθέα Ρόδου και το ξενοδοχείο 4 αστέρων και 262 κλειδιών “Sunwing Makrigialos & Ocean Beach Club” στην Κρήτη (“τα Ξενοδοχεία”).

Η NLTG, η οποία λειτουργεί επιτυχημένα, μέχρι σήμερα, τα Ξενοδοχεία για περισσότερα από 40 έτη, θα συνεχίσει να τα λειτουργεί ως μισθωτής, πλέον, μέσω μακροχρόνιας συμφωνίας μίσθωσης (triple-net), με αρχική διάρκεια 15 ετών και δικαίωμα παράτασης για επιπλέον 10 (5 + 5) έτη.

Το αρχικό ετήσιο μίσθωμα θα καταβάλλεται από 1ης Ιανουαρίου 2025, ανέρχεται σε €8.500.000 και υπόκειται σε ετήσια αναπροσαρμογή, συνδεδεμένη με το Δείκτη Τιμών Καταναλωτή.

Επιπλέον, η στρατηγική συνεργασία της Premia με την NLTG ισχυροποιείται με τη συμμετοχή της NLTG στο Μετοχικό Κεφάλαιο της Premia μέσω αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου (7.628.000 νέες μετοχές) και μεταβίβασης Ιδίων Μετοχών (1.563.177 μετοχές), στην τιμή των €1,36 ανά μετοχή. Με αυτό τον τρόπο, η συμμετοχή της NLTG στο Μετοχικό Κεφάλαιο της Premia θα ανέρχεται σε 9,66%.

Για την συναλλαγή και την αύξηση ΜΚ ελήφθησαν οι σχετικές εγκρίσεις της Επιτροπής Ανταγωνισμού και της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς. Η δανειακή χρηματοδότηση της συναλλαγής έγινε από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος.

Η Premia καλωσορίζει την NLTG στην οικογένειά της και προσβλέπει στην επέκταση και ενδυνάμωση της συνεργασίας προς αμοιβαίο όφελος στον αναπτυσσόμενο τομέα του ξενοδοχειακού τουρισμού».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γιατί η Premia Properties αγοράζει ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κρήτη

Επένδυση 112 εκατ. ευρώ και είσοδος στον τουριστικό κλάδο από την εισηγμένη ΑΕΕΑΠ. Στρατηγική συνεργασία με τον νορβηγικό κολοσσό Strawberry Group. Στόχος η αύξηση των ετήσιων μισθωμάτων και της αξίας του χαρτοφυλακίου ακινήτων.
Αθήνα αεροφωτογραφία κτιρίων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αθήνα: Πτώση πληρότητας ξενοδοχείων τον Ιούλιο, ανησυχία για στασιμότητα

Η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών καταγράφει πτώση πληρότητας και RevPar τον Ιούλιο 2025, μιλώντας για «επικίνδυνη στασιμότητα» και ζητώντας μέτρα στήριξης και ενίσχυσης ανταγωνιστικότητας.
SDIT Foititikes esties Dytiki Makedonia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς οι επενδύσεις σε φοιτητικές κατοικίες δίνουν λύση στην κρίση στέγης

Σε μια περίοδο που το στεγαστικό πρόβλημα βρίσκεται σε έξαρση, ιδιωτικές επιχειρήσεις και έργα ΣΔΙΤ έρχονται να δώσουν μια ανάσα στους φοιτητές που αναζητούν μια βιώσιμη επιλογή κατοικίας.
luxury hotel in Greece
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τουρισμός: 1,2 δισ. ευρώ νέες επενδύσεις σε μαρίνες και θέρετρα πολυτελείας

Τα έσοδα από τον τουρισμό δεν αναμένεται να ξεπεράσουν τα περσινά επίπεδα - ρεκόρ ωστόσο οι επενδύσεις στον κλάδο συνεχίζουν να «τρέχουν» με mega projects ύψους 1,2 δισ. ευρώ σε Αστακό, Ερμιονίδα και Εύβοια.
xenodoxeio, tourismos
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξενοδοχεία: Οι πρωτιές στην ικανοποίηση των επισκεπτών και οι αδυναμίες

Ποιες εμπειρίες φιλοξενίας ξεχωρίζουν οι επισκέπτες των ελληνικών ξενοδοχείων για τη χειμερινή περίοδο και ποια η «Αχίλλειος πτέρνα» της ελληνικής φιλοξενίας, σύμφωνα με έρευνα του ΙΝΣΕΤΕ.