ΓΔ: 2012.51 -2.09% Τζίρος: 251.31 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Shutterstock

Η United Media απέκτησε το 50% του Alpha – Νέα διοικητικά πρόσωπα στο κανάλι

Η United Media εξαγόρασε το 50% του Alpha από την Primos Media, με την Κική Σιλβεστριάδου στη θέση της Αναπληρώτριας CEO και τον Γιώργο Λάμπρου στο ΔΣ του σταθμού.

Ολοκληρώθηκε και επίσημα η είσοδος της United Media, μέλους του United Group BV, στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha, με την απόκτηση του 50% των μετοχών από την Primos Media. 

Η συναλλαγή έλαβε το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή χωρίς όρους, ενισχύοντας περαιτέρω τη στρατηγική παρουσία του ομίλου στην ελληνική αγορά των ΜΜΕ.

Η United Media αποτελεί τον πυλώνα περιεχομένου του United Group, ενός από τους κορυφαίους τηλεπικοινωνιακούς και media ομίλους στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, με δραστηριότητα σε οκτώ χώρες.

 Μέσω της εξαγοράς, αποκτά σημαντική συμμετοχή σε έναν από τους πιο αναγνωρίσιμους τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης μετάδοσης στην Ελλάδα, ισχυροποιώντας τη θέση της στην αγορά της free-to-air τηλεόρασης.

Ο Alpha TV, του οποίου το υπόλοιπο 50% ανήκει στον Όμιλο Motor Oil, διαθέτει επίσης το ήμισυ της Green Pixel, μίας από τις σημαντικότερες εταιρείες παραγωγής τηλεοπτικού περιεχομένου στην Ελλάδα, με ιστορία στη δημιουργία επιτυχημένων και δημοφιλών προγραμμάτων.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Κική Σιλβεστριάδου, διακεκριμένο στέλεχος με πολυετή εμπειρία στον χώρο των Μέσων Ενημέρωσης, αναλαμβάνει τον ρόλο της Αναπληρώτριας Διευθύνουσας Συμβούλου και Αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του Alpha TV. 

Η κ. Σιλβεστριάδου διατηρεί παράλληλα τη θέση της ως CEO της συνδρομητικής πλατφόρμας Nova Media, η οποία ανήκει επίσης στον United Group.

Στο νέο διοικητικό σχήμα του σταθμού εντάσσεται και ο Γιώργος Λάμπρου, Διευθύνων Σύμβουλος της Nova, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα Μη Εκτελεστικού Μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Alpha TV.

Η συγκεκριμένη επένδυση εντάσσεται στη μακροπρόθεσμη στρατηγική του United Group για ενίσχυση του αποτυπώματός του στην ευρωπαϊκή αγορά media, δίνοντας έμφαση στην απόκτηση ισχυρών και αναγνωρίσιμων brand περιεχομένου και στην ανάπτυξη πολυκαναλικών εμπειριών για το κοινό.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ομιλητής στη Φλώρινα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Βουτσινάς: Η Δίκαιη Μετάβαση είναι ευκαιρία αναγέννησης των ΜμΕ

Η ΚΕΕΕ συμμετείχε στις Βρυξέλλες με επικεφαλής τον Γιάννη Βουτσινά. Ο πρόεδρος τόνισε τη σημασία της Δίκαιης Μετάβασης, της βιώσιμης ανάπτυξης και της στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Βήμα ΚΚΕ εκδήλωσης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΚΚΕ: Η κυβέρνηση κρύβει πίσω από “εξωγενείς” αιτίες τα λαϊκά προβλήματα

Το ΚΚΕ κατηγορεί τον πρωθυπουργό ότι αποδίδει τα λαϊκά προβλήματα σε “εξωγενείς” αιτίες και επιμένει σε περιορισμένα μέτρα, ενώ οι αγρότες, χωρίς στήριξη, συνεχίζουν τον αγώνα τους.
Λογότυπα social media
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τα social media και η τηλεόραση κυριαρχούν στην ενημέρωση στην Ελλάδα

Σύμφωνα με το Eurobarometer Social Media Survey 2025, οι Έλληνες στρέφονται όλο και περισσότερο στα social media για ενημέρωση, με τα σύντομα posts και τα βίντεο μικρής διάρκειας να προτιμώνται, κυρίως από τους νέους.
Παύλος Μαρινάκης ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Π. Μαρινάκης: Η κυβέρνηση αυξάνει την ανάπτυξη και ενισχύει τα εισοδήματα

Ο Παύλος Μαρινάκης υπογραμμίζει σε συνέντευξη του πως η κυβέρνηση αντιμετωπίζει τις διεθνείς προκλήσεις με υπεύθυνη στρατηγική, αυξάνοντας τα εισοδήματα και ενισχύοντας τους ελέγχους.
Όλγα Κεφαλογιάννη ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Όλγα Κεφαλογιάννη: Στρατηγικό όραμα για τον ελληνικό τουρισμό

Η υπουργός Τουρισμού, εγκαινιάζοντας την 40ή Philoxenia στη Θεσσαλονίκη, τόνισε τη συνεχιζόμενη αύξηση του ελληνικού τουρισμού και το στρατηγικό όραμα για το 2025, μετά από δύο συνεχόμενες χρονιές-ρεκόρ.