ΓΔ: 1960.06 -1.73% Τζίρος: 322.75 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
businessdaily-Grigoris
Φωτο: Γρηγόρης

Γρηγόρης: Άλμα στα καθαρά κέρδη το 2024 και 24 νέα καταστήματα

Η Γρηγόρης πέτυχε καθαρά κέρδη 7,7 εκατ. ευρώ το 2024, αύξηση 4,5% στον τζίρο και άνοιγμα 24 νέων καταστημάτων, επενδύοντας σε ανάπτυξη και κοινωνική προσφορά.

Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2024 για την Εταιρία Γρηγόρης, η οποία κατέγραψε κύκλο εργασιών ύψους 55,7 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 4,5% σε σχέση με το 2023. 

Η χρονιά σημαδεύτηκε από σημαντική ανάκαμψη στην κερδοφορία, καθώς τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 7,70 εκατ., έναντι 1,94 εκατ. την προηγούμενη χρήση.

Η βελτίωση αυτή αποδίδεται, μεταξύ άλλων, στην απουσία έκτακτων επιβαρύνσεων, όπως η πρόβλεψη επισφαλών απαιτήσεων ύψους 2,78 εκατ. το 2023, καθώς και στην θετική αποτίμηση επενδυτικών ακινήτων, η οποία ενίσχυσε τα φετινά αποτελέσματα κατά 1,68 εκατ.

Παρά την αύξηση των εσόδων, τα λειτουργικά έξοδα διαμορφώθηκαν υψηλότερα, στα 33,8 εκατ., αυξημένα κατά 3,6 εκατ. σε ετήσια βάση. 

Η αύξηση σχετίζεται κυρίως με ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού, αποσβέσεις και δαπάνες παροχών τρίτων. Ως εκ τούτου, το EBITDA περιορίστηκε στα 7,75 εκατ., έναντι 8,55 εκατ. το 2023.

Ωστόσο, η εταιρεία διατήρησε την κεφαλαιακή της ευρωστία, με τον δείκτη Ιδίων Κεφαλαίων προς το Σύνολο Παθητικού να ανέρχεται σε 66,33%, στοιχείο που υπογραμμίζει την οικονομική της σταθερότητα.

Σημειώνεται ότι από το 2024 η Εταιρία εφαρμόζει Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα (ΕΛΠ) αντί των προηγούμενων ΔΠΧΑ (IFRS), με τα οικονομικά μεγέθη του 2023 να έχουν αναπροσαρμοστεί αναλόγως για λόγους συγκρισιμότητας.

Το 2024 αποτέλεσε έτος δυναμικής επέκτασης, καθώς η Γρηγόρης άνοιξε 24 νέα καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό και ανακαίνισε 66 υφιστάμενες μονάδες. 

Παράλληλα, η εταιρεία υλοποίησε δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με έμφαση στην υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.

Ξεχωρίζουν η δεκαετής στήριξη των σχολικών μονάδων του Καταστήματος Κράτησης Νέων Αυλώνα με παροχή σχολικού γεύματος, καθώς και η διάθεση της μπάρας “Gregory’s School Synergy Snacks”, που προωθεί την επαγγελματική αποκατάσταση νέων με αναπηρία μέσω των καταστημάτων του δικτύου.

Με τις επιδόσεις αυτές, η Γρηγόρης εδραιώνει τη θέση της ως μια υγιής, αναπτυσσόμενη και κοινωνικά υπεύθυνη εταιρεία στον χώρο της εστίασης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-Grigoris
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Δύο νέα καταστήματα του Γρηγόρη στην Ευρώπη, σε Κύπρο και Ρουμανία

Με πάνω από 360 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία, ο Γρηγόρης αναπτύσσεται συνεχώς και σήμερα κατέχει την 10η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

​​​​​​​«Απόβαση» στην Αθήνα από την κρητική εταιρεία Τσατσαρωνάκης

Στην πιο αναπτυξιακή φάση της 76χρονης ιστορίας βρίσκεται η χανιώτικη εταιρεία «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ καθώς ετοιμάζεται να δημιουργήσει μεγάλη παραγωγική μονάδα στην Αθήνα, ενώ μετατρέπεται σε όμιλο.