ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 179.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:19:32

ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση τεσσάρων έργων αξίας 262 εκατ. 

Όπως τόνισε ο επικεφαλής της εταιρείας, Χρ. Βίνης, συνολικά προχωράει η δημοπράτηση έργων με τη διαδικασία των μειοδοτικών διαγωνισμών προϋπολογισμού 630 εκατ. ευρώ.

Τέσσερα έργα 262 εκατ. ευρώ πρόκειται να δημοπρατήσει τις επόμενες εκατό ημέρες (μέχρι τον Ιανουάριο του 2021) η ΕΡΓΟΣΕ. Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Χρήστο Βίνη, τα έργα αφορούν:

  • Την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Λάρισα-Βόλος (66 εκατ. ευρώ), δημοπράτηση μέσα στον Οκτώβριο
  • Σηματοδότηση-ETCS στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Ειδομένη (46 εκατ. ευρώ), δημοπράτηση μέσα στον Οκτώβριο
  • Β` φάση του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών (40 εκατ. ευρώ), δημοπράτηση τον Νοέμβριο
  • Νέα διπλή γραμμή Αίγιο-Ρίο (γραμμές, ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση, σταθμοί), (110 εκατ. ευρώ), δημοπράτηση τον Ιανουάριο.

Ο κ. Βίνης σημείωσε ότι, συνολικά προχωρά και η δημοπράτηση έργων με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου προϋπολογισμού 3,3 δισ. ευρώ.

Οι αναπτυξιακοί στόχοι που έχει θέσει η ΕΡΓΟΣΕ, σύμφωνα με τον κ. Βίνη, είναι μεταξύ άλλων η ενίσχυση της διατροπικότητας με έμφαση στην εμπορική μεταφορά, με συνδέσεις σε λιμάνια και αεροδρόμια, η ολοκλήρωση του κορμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας (άξονας ΠΑΘΕ), αλλά και η ολοκλήρωση της ανάπτυξης του προαστιακού σιδηροδρομικού δικτύου.

Ο επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ έκανε και ένα απολογισμό του πρώτου χρόνου της διοίκησης του στην εταιρεία, σημειώνοντας πως σχεδιάστηκε νέα τεχνική λύση για τη διασύνδεση της Πάτρας, δημοπρατήθηκε το έργο για τη νέα σιδηροδρομική στάση στο Νέο Παντελεήμονα Πιερίας, παραδόθηκε σε λειτουργία η νέα διπλή γραμμή Κιάτο- Αίγιο, δημιουργήθηκε η Βιβλιοθήκη Τιμών, συντάχθηκαν τεύχη δημοπράτησης για 3 έργα, επιταχύνθηκε η διαδικασία υλοποίησης έργων, υπήρξε νομοθετική ρύθμιση για την ανακατανομή των υπολειπόμενων δαπανών διαχείρισης κ.ά.

Αξίζει να σημειωθεί, όπως με ιδιαίτερη έμφαση ανέφερε, ότι όλα τα έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου συνδέουν τα μεγάλα λιμάνια της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, συντελώντας στο όραμα του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών για τη δημιουργία ενός μεγάλου εμπορικού κόμβου στη χώρα μας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κυριάκος Πιερρακάκης πορτραίτο
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Η χαμένη εθνική αυτοπεποίθηση, το αχώριστο ζευγάρι και ο Ορσέλ στην Αθήνα

Ανάπτυξη με εμπροσθοφυλακή τις τράπεζες θέλει ο Κυρ. Πιερρακάκης, τι είπε ο Γκ. Χαρδούβελης για τη σχέση κράτους - τραπεζών, οι συναντήσεις του Ορσέλ, οι εξαγορές της Alpha και ο έλεγχος στην ΕΡΓΟΣΕ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υπογειοποίηση Σεπολίων: Η Οδύσσεια ενός μεγάλου σιδηροδρομικού έργου

Δέκα χρόνια θα μετρά εφόσον δεν υπάρξουν νέες καθυστερήσεις η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σήραγγας Σεπολίων, που αναμένεται τώρα τον Φεβρουάριο του 2028, ενώ θα διαρκούσε μόλις 52 μήνες. Ανέβηκε το κόστος στα 100 εκατ. ευρώ.
Σωκράτης Φάμελλος πορτρέτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Συγκρότηση Προανακριτικής Επιτροπής για τον Χρ. Σπίρτζη ζητά και ο Σ. Φάμελλος

Ο πρόεδρος του κόμματος, Σωκράτης Φάμελλος, κάλεσε με επιστολή του τον πρόεδρο της Βουλής να συγκροτήσει Προανακριτική Επιτροπή για τη σύμβαση 717/2004 της ΕΡΓΟΣΕ και τις μηνύσεις κατά του πρώην υπουργού Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, σε συνέχεια ανάλογου αιτήματος από τον ίδιο τον Σπίρτζη.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι μεγάλες «πληγές» των σιδηροδρόμων: Τι αποκάλυψαν οι εμπειρογνώμονες

Οι δαπάνες συντήρησης των υποδομών αντιστοιχούν μόλις στο 11,7% του ευρωπαϊκού μέσου όρου. Ο ΟΣΕ λειτουργεί με το 45% του απαραίτητου προσωπικού. Παραμένει ζητούμενο η ασφάλεια στα τρένα.