ΓΔ: 2022.53 1.32% Τζίρος: 167.12 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:38:01
Προαστιακός σιδηρόδρομος τρένο
Φωτο: Shutterstock

Νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ ο κ. Σ.Κ. Πατέρας

Το διοικητικό συμβούλιο του οργανισμού είναι επταμελές, ενώ η θητεία του ολοκληρώνεται τον Οκτώβριο του 2014. Ποιες είναι οι βασικές προτεραιότητες.

Συγκροτήθηκε σε σώμα, σε συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, υπό την προεδρεία του νέου προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου, Σπυρίδωνα - Κλεάρχου Πατέρα, το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε. (ΟΣΕ).

Ειδικότερα, η νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής: Πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος Σπυρίδων - Κλέαρχος Πατέρας, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος & εκτελεστικό μέλος Αθανάσιος Κοτταράς, μέλη Κωνσταντίνος Καραπαναγιώτης, Γεράσιμος Κατσιγιάννης, Δημήτριος Γιαννουλάκης, Κωνσταντίνος Ταγγίρης, Αθανάσιος Λεβέντης εκπρόσωπος των εργαζομένων. Η θητεία του νέου Διοικητικού Συμβουλίου ολοκληρώνεται στις 24.10.2024.

Με την ανάληψη των καθηκόντων του, ο πρόεδρος και διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού, Σπυρίδων Πατέρας εξέφρασε την ισχυρή του βούληση και διάθεση για την επίτευξη των στόχων που καλείται να υλοποιήσει και ζήτησε από τους εργαζόμενους αλλά και όλους όσους σχετίζονται και ενδιαφέρονται για τον ελληνικό σιδηρόδρομο να συνταχθούν πίσω από αυτήν τη προσπάθεια για την αναμόρφωση του. Αναφέρθηκε ακόμη στις ευκαιρίες ανάπτυξης που παρουσιάζονται για τον ελληνικό σιδηρόδρομο με το άνοιγμα της αγοράς κυρίως στις εμπορευματικές και τις διευρωπαικές μεταφορές.

Παραθέτοντας τις προτεραιότητες της θητείας του, ο κ. Πατέρας ανέφερε ότι, αυτές είναι η αναβάθμιση του υπάρχοντος δικτύου, ο εκσυγχρονισμός των τηλεπικοινωνιακών συστημάτων τόσο στο επιβατικό όσο και στο σιδηροδρομικό σκέλος τους, η ολοκλήρωση των νέων σιδηροδρομικών συνδέσεων των λιμένων με την ενδοχώρα, η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας προς δημιουργία πράσινου σιδηροδρομικού ενεργειακού δικτύου και άλλων δράσεων αλλά και η ανάπτυξη των τουριστικών δρομολογίων. Ειδικότερα σχετικά με τη συντήρηση και αναβάθμιση του δικτύου τόνισε ότι «χρειάζεται αναδιοργάνωση του τρόπου αντιμετώπισης και ανάθεσης των συμβάσεων σε αυτούς τους τομείς με γνώμονα την υψηλού επιπέδου μακροχρόνια παροχή υπηρεσιών συντήρησης που θα αποσκοπεί στην διατήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου στο επίπεδο που απαιτείται ώστε να βελτιωθούν οι χρόνοι μετάβασης και η αξιοπιστία του».

«Μέσα από συγκεκριμένες δράσεις και πολιτικές δοκιμασμένες σε χώρες με σύγχρονες σιδηροδρομικές μεταφορές, θα επιδιώξουμε σαν διοίκηση να βοηθήσουμε, ώστε να καταστήσουμε το σιδηρόδρομο ποιοτικό και ελκυστικό και να τον φέρουμε πιο κοντά στον πολίτη, ώστε να θεωρείται στην ελληνική κοινωνία μια πολύ αξιόπιστη, οικονομική και ενεργειακά βιώσιμη μεταφορική λύση», είπε χαρακτηριστικά ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τρένο Hellenic Train
ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Ακινητοποιήθηκε αμαξοστοιχία λόγω βλάβης, με λεωφορείο oι επιβάτες

Η αμαξοστοιχία 310 (Κιάτο-Αίγιο) ακινητοποιήθηκε στη Λυκοποριά στις 19:40 λόγω τεχνικού προβλήματος. Οι 11 επιβάτες συνεχίζουν με λεωφορείο, ενώ και το δρομολόγιο 311 (Αίγιο-Κιάτο) θα εκτελεστεί με λεωφορείο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση επιβατών, μείωση δρομολογίων και εσόδων σε μετρό και λεωφορεία το 2024

Η έλλειψη οδηγών και η παλαιότητα του στόλου «στραγγαλίζουν» τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Το 2024 έγιναν 228.891 λιγότερα δρομολόγια, οι επιβάτες αυξήθηκαν κατά 35,4 εκατ., ενώ οι εισπράξεις μειώθηκαν. Οι επενδύσεις που προωθούνται.
Κωνσταντίνος Κυρανάκης ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κυρανάκης ζητά από ΟΣΕ να μην ασκήσει ένδικα μέσα για αποζημιώσεις Τεμπών

Ο Κ. Κυρανάκης ζήτησε από τον ΟΣΕ να μην ασκήσει ένδικα μέσα κατά της απόφασης του Εφετείου που αφορά αποζημιώσεις σε οικογένεια θύματος των Τεμπών, επικαλούμενος τον σεβασμό στη μνήμη των θυμάτων και στους συγγενείς τους.