ΓΔ: 1969.88 -0.79% Τζίρος: 164.37 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:10:32

ΕΡΓΟΣΕ: Τέσσερις υποψήφιοι για τη σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Πάτρα

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 175 εκατ. ευρώ, ενώ αφορά στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ρίο και εντάσσεται σε επτά έργα με συνολικό προϋπολογισμό 513,5 εκατ. ευρώ.

Ολοκληρώθηκε σήμερα το πρώτο βήμα του διαγωνισμού για τη νέα Σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Πάτρα στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ρίο, με την αποσφράγιση των προσφορών που κατέθεσαν τέσσερα σχήματα, όπως αναφέρουν πηγές της  ΕΡΓΟΣΕ.

Συγκεκριμένα και με σειρά μειοδοσίας στο διαγωνισμό συμμετείχαν:

  • ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. - ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ (8,29%)
  • «ΕΝΩΣΗ ΙΝΤΡΑΚΑΤ ΣΙΔΗΡΟΔΟΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ Α.Τ.Ε., ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ -ΡΙΟ» (7,15%)
  • ΑΒΑΞ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ - ΕΜΠΟΡΙΚΗ - ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ - ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ (6,50%)
  • ΑΚΤΩΡ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ( 6,50%)

Πλέον, θα ακολουθήσουν οι προβλεπόμενες από το διαγωνισμό διαδικασίες για την ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 175 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) και αφορά την κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτήρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλον χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο.

Το συγκεκριμένο έργο που συγκαταλέγεται στα επτά έργα συνολικού προϋπολογισμού 515, 3 εκατ. ευρώ, τα οποία έχουν δημοπρατηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα, αποτελεί τμήμα των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα. Έργα που αποσκοπούν στη βελτίωση των ελληνικών μεταφορών και της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υπογειοποίηση Σεπολίων: Η Οδύσσεια ενός μεγάλου σιδηροδρομικού έργου

Δέκα χρόνια θα μετρά εφόσον δεν υπάρξουν νέες καθυστερήσεις η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σήραγγας Σεπολίων, που αναμένεται τώρα τον Φεβρουάριο του 2028, ενώ θα διαρκούσε μόλις 52 μήνες. Ανέβηκε το κόστος στα 100 εκατ. ευρώ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι μεγάλες «πληγές» των σιδηροδρόμων: Τι αποκάλυψαν οι εμπειρογνώμονες

Οι δαπάνες συντήρησης των υποδομών αντιστοιχούν μόλις στο 11,7% του ευρωπαϊκού μέσου όρου. Ο ΟΣΕ λειτουργεί με το 45% του απαραίτητου προσωπικού. Παραμένει ζητούμενο η ασφάλεια στα τρένα.
Σιδηροδρομικοί εργάτες εργοτάξιο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα έργα ύψους 1 δισ. που αλλάζουν τον σιδηροδρομικό χάρτη της χώρας

Τα έργα που θα αρχίσουν να μπαίνουν σε φάση κατασκευής, θα επιτρέψουν στην Ελλάδα να εκμεταλλευθεί τους ευρωπαϊκούς σιδηροδρομικούς άξονες, οι οποίοι συνιστούν μεγάλη ευκαιρία οικονομικής ανάπτυξης για τη χώρα.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΡΓΟΣΕ: Πέντε εταιρείες για το έργο Νέα Καρβάλη-Τοξότες ύψους 193,2 εκατ.

«Για την υλοποίηση του έργου εξασφαλίστηκε σημαντική κοινοτική χρηματοδότηση, καθώς προβλέπεται να επιτρέψει τη λειτουργία εναλλακτικών διαδρόμων μεταφοράς εμπορευμάτων» επισήμανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.