ΓΔ: 1969.83 -0.79% Τζίρος: 133.46 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:02:32

Μία νέα μπάρα για… καλό σκοπό, δίνει πολύτιμες ευκαιρίες στους νέους

Η μπάρα Γρηγόρης - School Synergy Snacks προσφέρει εργασία σε νέους με αναπηρία.

Με μια πρωτοποριακή δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, ο Γρηγόρης στέκεται στο πλευρό νέων με αναπηρία, που αναζητούν τη δική τους επαγγελματική διέξοδο.

Για τον σκοπό αυτό, ο Γρηγόρης δημιουργεί μία μπάρα, για… καλό σκοπό και ενώνει  τις δυνάμεις του με την School Synergy Snacks, μία Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση Ένταξης Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων (Κοιν.Σ.Επ), που έχει ως αποστολή την εργασιακή και κοινωνική ένταξη νέων με αναπηρία. 

Πρόκειται για τη μπάρα Γρηγόρης - School Synergy Snacks, ένα αμιγώς κοινωνικό προϊόν, καθώς συσκευάζεται από νέους με αναπηρία, προσφέροντάς τους εργασία. Με αυτό τον τρόπο οι νέοι εντάσσονται στην αγορά, βιοπορίζονται, δημιουργούν, επικοινωνούν και αισθάνονται ισότιμα μέλη της κοινωνίας. Μίας κοινωνίας που είναι έτοιμη να στηρίξει αυτή την πραγματικά μοναδική πρωτοβουλία.

Η μπάρα Γρηγόρης - School Synergy Snacks, εκτός από τον κοινωνικό της χαρακτήρα, είναι  ιδιαίτερα γευστική. Με πρωτεΐνη και μαύρη σταφίδα, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, έχει υψηλή διατροφική αξία και υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Διατίθεται αποκλειστικά σε όλα τα καταστήματα Γρηγόρης και online στο gregorys.gr ή το Gregory’s e-order app, σε μία μοντέρνα, γεμάτη χρώματα συσκευασία.

 

Είναι στο χέρι όλων μας να συνεισφέρουμε σε μία κοινωνία ισότητας και δικαιοσύνης και να στηρίξουμε αυτή την εξαιρετική πρωτοβουλία. Γιατί με κάθε αγορά μπάρας Γρηγόρης - School Synergy Snacks συμβάλλουμε στην εργασία και την ενδυνάμωση των νέων με αναπηρία και στη δημιουργία μιας πιο συμπεριληπτικής κοινωνίας.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-Grigoris
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Δύο νέα καταστήματα του Γρηγόρη στην Ευρώπη, σε Κύπρο και Ρουμανία

Με πάνω από 360 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία, ο Γρηγόρης αναπτύσσεται συνεχώς και σήμερα κατέχει την 10η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γρηγόρης: Άνοδο 27,7% του κύκλου εργασιών το 2021, ανήλθε σε 54,4 εκατ.

Στη διάρκεια του 2021, o όμιλος διεύρυνε περαιτέρω το δίκτυό του, με το άνοιγμα και τη λειτουργία 27 νέων καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό. Αύξηση 32,3% για τα EBITDA και ισχυρή παραμένει η κεφαλαιακή διάρθρωση του ομίλου.