ΓΔ: 2024.89 -1.49% Τζίρος: 47.24 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:41:38
Σάμος νυχτερινό τοπίο
Πανοραμική άποψη της πόλης και του λιμανιού της Σάμου το βράδυ με έντονο τουριστικό ενδιαφέρον.

Πρώτη στον κατάλογο των «μυστικών» προορισμών για τους Ιταλούς, η Σάμος

Μετά από έρευνα των προτιμήσεων των φίλων και των δημοσιογράφων του ιστότοπου, ξεχωρίζει το νησί του Πυθαγόρα ως ο απόλυτος «μυστικός» προορισμός που προφέρεται για εξερεύνηση.

Τους αυθεντικούς προορισμούς της Ελλάδας που είναι «απελευθερωμένοι» από τον συνωστισμό του μαζικού τουρισμού και είναι ιδανικοί για τους Ιταλούς εντόπισε η MyGreekSalad.it, η δημοφιλέστερη Ιταλική ιστοσελίδα που ειδικεύεται στις διακοπές στην Ελλάδα. Η MyGreekSalad.it αποκαλύπτει μια νέα τάση στην οποία «οι Ιταλοί παθιάζονται πλέον με προορισμούς που ξεπερνούν το στερεότυπο των γαλανόλευκων επίπεδων σπιτιών. Με λίγα λόγια, το ενδιαφέρον έχει αρχίσει και μετατοπίζεται από τις Κυκλάδες σε μεσαία ή μεγάλα νησιά με νεοκλασικά σπίτια, κεραμοσκεπές, χρωματιστούς τοίχους, βουνά, ορεινή βλάστηση και γενικά με μια άλλη φιλοσοφία διακοπών».

Μετά από έρευνα των προτιμήσεων των φίλων και των δημοσιογράφων του ιστότοπου, ξεχωρίζει το νησί του Πυθαγόρα ως ο απόλυτος «μυστικός» προορισμός που προφέρεται για εξερεύνηση, ενώ στις άλλες θέσεις της λίστας βρίσκονται η Χάλκη και η Νίσυρος. Όπως αναφέρει το άρθρο, «αυτό που κάνει τη Σάμο μοναδική είναι η εκλεπτυσμένη γοητεία της που συνδυάζει πολιτισμό, μυθολογία, ένα μεγαλειώδες παρελθόν, ιδιαίτερα τοπικά προϊόντα, ονειρικές γεύσεις, σαγηνευτικές παραλίες για χαλάρωση ή τόνωση της ενέργειας και χωριά με έντονο χαρακτήρα». Με επίκεντρο τα activities, την τοπική κουλτούρα και το πλούσιο ιστορικο «απόθεμα», αυξημένη είναι η ανταπόκριση των μέσων ενημέρωσης του εξωτερικού και των ταξιδιωτικών blogs στις ενημερωτικές προσπάθειες των Δήμων Ανατολικής και Δυτικής Σάμου.

«Ξεδιπλώνοντας την "βεντάλια" των δυνατοτήτων του προορισμού, διαπιστώνουμε καθημερινά την ανάγκη του διεθνούς ταξιδιωτικού κοινού να ανακαλύψει μέρη της Ελλάδας που προσφέρουν γνήσια φιλοξενία, "ζωντανεύουν" την ιστορία, διαθέτουν μεγάλος εύρος επιλογών, έχουν προσβασιμότητα και προσφέρουν ποιοτικές και ανταγωνιστικές υπηρεσίες. Αυτά είναι τα κομμάτια του αφηγήματος μας σε Έλληνες και ξένους επισκέπτες που θέλουν να έρθουν στη Σάμο για να ζήσουν αληθινές διακοπές», τονίζει ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Δυτικής Σάμου, Βαγγέλης Μαρνέζος.

«Προτείνουμε τη Σάμο ως έναν προορισμό απαλλαγμένο από τα στερεότυπα του μαζικού παραθερισμού. Οι φιλόξενοι κάτοικοι σε συνδυασμό με τη μαγευτική φύση, τις υπαίθριες δραστηριότητες, τα πανέμορφα χωριά, τη γαστρονομία, τις παραδόσεις και τη μακραίωνη ιστορία στο νησί του Πυθαγόρα διαμορφώνουν και αλλάζουν ριζικά τα δεδομένα για το "ευ ζήν". Σκοπός μας είναι οι επισκέπτες μας να γνωρίσουν έναν άλλο τρόπο ζωής, αναψυχής και χαλάρωσης, να περνάνε καλά» εξηγεί ο Δήμαρχος Ανατολικής Σάμου Πάρης Παπαγεωργίου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λογότυπο Airbnb σε κινητό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Airbnb: Χρηματοδότηση έργων στον Λυκαβηττό για καλύτερη πρόσβαση και εικόνα

Η Airbnb χρηματοδοτεί έργα αναβάθμισης στον Λυκαβηττό, στηρίζοντας την αποκατάσταση υποδομών και τη βελτίωση της προσβασιμότητας, σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων και το Athens Partnership.
Άποψη πόλης Φλώρινα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Φλώρινα: Στόχος η καθιέρωση ως κορυφαίου τετρασезόν τουριστικού προορισμού

Ο δήμαρχος Φλώρινας παρουσίασε στη Philoxenia τη στρατηγική ανάδειξης της περιοχής, που πρόσφατα βραβεύτηκε από τον ΕΟΤ ως «Καλύτερος Ορεινός Προορισμός», τονίζοντας την αυθεντικότητα και το πλούσιο πολιτιστικό της απόθεμα.
Πρέσπες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρέσπες: Άνοδος του τουρισμού και αυξημένη πληρότητα σε κάθε εποχή

Οι Πρέσπες εξελίσσονται σε δημοφιλή προορισμό με υψηλή πληρότητα, πλούσιες δραστηριότητες και διεθνές ενδιαφέρον, ενώ ο δήμος ενισχύει την προβολή της περιοχής σε εκθέσεις και δράσεις τουριστικής προώθησης.
Λευκός Πύργος Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΟΤ: Η Θεσσαλονίκη ενισχύει τη θέση της ως κορυφαίος προορισμός city break

Ο ΕΟΤ, σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, υλοποιεί στοχευμένες καμπάνιες και δράσεις για την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της πόλης, με στόχο την ένταξή της στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς city break και MICE.
Μπούρτζι Ναυπλίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Philoxenia: Η Πελοπόννησος προβάλλει τη γαστρονομική και τουριστική ταυτότητα

Με επιτυχημένο πρόγραμμα δράσεων στη Philoxenia, η ΠΕΔ Πελοποννήσου παρουσίασε σε 110 επισκέπτες από 36 χώρες τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις φυσικές ομορφιές της, προβάλλοντας την τουριστική ταυτότητα της περιοχής.
Ηράκλειο αεροφωτογραφία λιμανιού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Κρήτη ενισχύει την τουριστική αγορά του Καναδά από το Ηράκλειο

Η Περιφέρεια Κρήτης συμμετείχε σε τουριστική έκθεση σε Τορόντο και Μόντρεαλ, προωθώντας το νησί στην καναδική αγορά, που παρουσιάζει αυξημένο ενδιαφέρον για Ελλάδα. Ιδιαίτερη ζήτηση για Κρήτη λόγω γαστρονομίας και πολιτισμού.