ΓΔ: 1967.82 -0.89% Τζίρος: 64.58 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:55:32
Σταύρος Καφούνης πορτρέτο
Φωτο: O Σταύρος Καφούνης, πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας

Καφούνης: Να ενταχθεί η εμπειρία του “Shopping in Greece” στην καμπάνια του ΕΟΤ

Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Σταύρος Καφούνης, εξήρε τη σημασία της πρωτοβουλίας «Shopping in Greece» για την ενίσχυση του εμπορίου και τουρισμού, κατά την ομιλία του στο συνέδριο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, στο Metropolitan Expo Εκθεσιακό Κέντρο.

Τη σημαντική ευκαιρία του «Shopping in Greece» για το εμπόριο και τον τουρισμό της Ελλάδας, ανέδειξε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Σταύρος Καφούνης μιλώντας στο συνέδριο με θέμα «Δημιουργώντας Ευκαιρίες, Ανάπτυξη και Συνοχή», που διοργάνωσε, πρόσφατα, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, στο Metropolitan Expo Εκθεσιακό Κέντρο.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση, ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ τόνισε, στον χαιρετισμό του, πως επιλέγοντας τη δυναμική και οργανωμένη προβολή και προώθηση του Shopping in Greece αναβαθμίζεται το ελληνικό τουριστικό προϊόν και ενισχύεται η βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα των εμπορικών και των τουριστικών επιχειρήσεων, με υψηλή προστιθέμενη αξία για τη συνολική ανάπτυξη της οικονομίας και ιδιαίτερα της ελληνικής περιφέρειας.

Ο κ. Καφούνης υπογράμμισε ότι έχει έρθει η ώρα για διεύρυνση και εμβάθυνση της  στρατηγικής συνεργασίας των δύο μεγάλων κλάδων, εμπορίου και τουρισμού, με την ενεργό συμμετοχή της πολιτείας.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καφούνης: «Μπροστά στις τεκτονικές γεωπολιτικές αλλαγές, τις μεγάλες οικονομικές προκλήσεις της εποχής μας και τον ανταγωνισμό από τις άλλες χώρες δεν μπορούμε να μένουμε αδρανείς. Χρειαζόμαστε ένα συνασπισμό των δυνάμεων εμπορίου και τουρισμού και ένα πολύ πιο ισχυρό τουριστικό και εμπορικό marketing για το «brand Ελλάδα». Για να δημιουργήσουμε νέες ευκαιρίες το πρώτο απαραίτητο βήμα είναι να ενταχθεί η εμπειρία του "Shopping in Greece" στην διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ. Πρέπει με οργανωμένο τρόπο να κάνουμε «ορατές» στους τουρίστες τις εμπορικές αγορές της χώρας. Χρειάζεται να εμπλουτίσουμε την ταξιδιωτική τους εμπειρία βάζοντας στον τουριστικό χάρτη τις περιοχές και τις επιχειρήσεις που παράγουν τα εξαιρετικά ελληνικά προϊόντα αγροδιατροφής. Η τεράστια ανατροπή και η αγωνία που βιώνουν σήμερα οι επιχειρήσεις μας στη Σαντορίνη και στα κοντινά νησιά, «φωνάζουν» ότι οφείλουμε να θωρακίσουμε με κάθε τρόπο τους δύο κλάδους και, παράλληλα, να διευκολύνουμε τη διάχυση των οφελών από τη δική τους ανάπτυξη προς τους υπόλοιπους κλάδους, ενισχύοντας την κοινωνική συνοχή σε κάθε γωνιά της χώρας και καθ' όλη τη διάρκεια του έτους».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έκρηξη στη Γάζα
ΔΙΕΘΝΗ

Οι επιπτώσεις της κρίσης στη Μέση Ανατολή σε τουρισμό και επιχειρηματικότητα

Η κλιμάκωση της γεωπολιτικής έντασης στη Μέση Ανατολή, ειδικά μεταξύ Ισραήλ και Ιράν, εντείνει τις ανησυχίες για οικονομία, εμπόριο, επιχειρήσεις και τουρισμό, σύμφωνα με στελέχη της αγοράς.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ποιοι κλάδοι της οικονομίας ξεχώρισαν το 2023 σε ανάπτυξη και απασχόληση

Εκκινώντας από χαμηλή βάση, οι κατασκευές κέρδισαν αρκετό έδαφος τον περασμένο χρόνο, ενώ τουρισμός και μεταφορές είχαν κυρίαρχη θέση. Χάθηκαν θέσεις εργασίας στο εμπόριο. Τι αναφέρει η Alpha Bank.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πρώτη στην Ευρώπη η Ελλάδα σε ανάκαμψη των αφορολόγητων πωλήσεων

Συγκρατημένη αισιοδοξία για το travel retail, εκτιμάται ότι ο τζίρος θα πλησιάσει τα 76 δισ. ευρώ φέτος παγκοσμίως. Οι πωλήσεις tax free του Σεπτεμβρίου στη χώρα μας άγγιξαν το 196% του αντίστοιχου μήνα του 2019.