ΓΔ: 2053.08 -1.14% Τζίρος: 188.96 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Φώτο: ΑΠΕ

Ποιες είναι οι δράσεις του Marketing Greece για την προώθηση του τουρισμού

Το νέο περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί, το οποίο εξαιτίας της ιδιομορφίας της φετινής σεζόν θα προσαρμόζεται διαρκώς, απευθύνεται τόσο στο διεθνές όσο και στο ελληνικό κοινό, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Tην επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού συνεχίζει να υποστηρίζει η Marketing Greece με την καμπάνια Endless Greek Summer δημιουργώντας ωστόσο νέο περιεχόμενο το οποίο διατίθεται ελεύθερο προς χρήση σε όλες τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Το νέο περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί, το οποίο εξαιτίας της ιδιομορφίας της φετινής σεζόν θα προσαρμόζεται διαρκώς, απευθύνεται τόσο στο διεθνές όσο και στο ελληνικό κοινό, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Ειδικότερα για την επικοινωνία με το ελληνικό κοινό το περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί περιλαμβάνει Video που ενθαρρύνει τον εσωτερικό τουρισμό, φωτογραφικό gallery από συγκεκριμένους προορισμούς, αλλά και προτεινόμενα ελληνικά copies, προς χρήση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Αναφορικά με το διεθνές κοινό, η καμπάνια περνά πλέον στη δεύτερη φάση και υπογράφει με τη φράση "Endless Greek Summer". Μία φράση που εμπεριέχει τη μοναδική εμπειρία που ονομάζεται Ελληνικό Καλοκαίρι. Μία «κατάσταση ευτυχίας» που σε κάνει να σκεφτείς, να επιθυμήσεις, να προσμένεις και τελικά να απολαύσεις το μοναδικό συναίσθημα του Ελληνικού Καλοκαιριού, αναφέρεται στο πληροφοριακό υλικό της Marketing Greece.

Το περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί για το διεθνές κοινό περιλαμβάνει Video της καμπάνιας αλλά και σειρά από Stories όπου καλούνται οι εταιρίες να δημιουργήσουν τη δική τους σύνθεση "EndlessGreekSummer", επιλέγοντας ανά θεματική ενότητα ("Greek Summer is a state of mind", "Being with the people you love", "Feeling free", "Connecting with nature") ένα story, και προσθέτοντας στο τέλος το λογότυπο Endless Greek Summer.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κτήριο UNESCO πινακίδα
ΔΙΕΘΝΗ

Ο Χαλίντ Ελ Ενάνι αναλαμβάνει γενικός διευθυντής της UNESCO

Ο Χαλίντ Ελ Ενάνι επιλέχθηκε ως νέος γενικός διευθυντής της UNESCO, επικρατώντας με 54 ψήφους του Εντουάρντ Ματόκο. Η θητεία του θα διαρκέσει τέσσερα έτη και αναμένεται επικύρωση της εκλογής στις 6 Νοεμβρίου.
Κέντρο της Βίντχουκ
ΔΙΕΘΝΗ

«Meet Namibia Roadshow»: Η Ναμίμπια παρουσιάζεται στους Έλληνες

Στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το «Meet Namibia Roadshow» του Namibia Tourism Board, προβάλλοντας τη Ναμίμπια ως νέο προορισμό για τους Έλληνες ταξιδιώτες και επαγγελματίες του τουρισμού, με έμφαση στα τοπία, τη φύση και τον πολιτισμό της χώρας.
Απόστολος Τζιτζικώστας πορτρέτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τζιτζικώστας: Βιώσιμος τουρισμός προς όφελος των τοπικών κοινωνιών

Επίσκεψη στην Ιαπωνία πραγματοποίησε ο Επίτροπος Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού, Απόστολος Τζιτζικώστας, με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας ΕΕ-Ιαπωνίας σε τουρισμό και μεταφορές.
Όλγα Κεφαλογιάννη πορτρέτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Όλγα Κεφαλογιάννη: Η Πιερία ιδανική για σύγχρονο, αυθεντικό τουρισμό

Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, επισκέφθηκε την Πιερία, ενημερώθηκε για πρωτοβουλίες προστασίας του Ολύμπου και την υποψηφιότητά του στην UNESCO και επισκέφθηκε τη Μονή Αγίου Διονυσίου συνομιλώντας με τον ηγούμενο.