ΓΔ: 2061.69 0.26% Τζίρος: 203.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Φώτο: Shutterstock

Ένταξη και των τιμών καυσίμων στην εφαρμογή e-καταναλωτής 

Στην εφαρμογή αναρτώνται καθημερινά οι μέσες τιμές πώλησης 1.400 προϊόντων από 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ με 2.400 καταστήματα, με τον καταναλωτή να μπορεί να συγκρίνει τιμές και να κάνει τις αγορές του.

Τη δυνατότητα να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τις τιμές των καυσίμων στο σύνολο της επικράτειας θα έχουν σύντομα οι καταναλωτές μέσω της εφαρμογής (app) e-καταναλωτής της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων.

Η εφαρμογή, που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής προτεραιότητας του υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων για ενίσχυση της διαφάνειας στην αγορά του λιανικού εμπορίου, συμπλήρωσε ήδη τέσσερις μήνες λειτουργίας και αποτελεί ένα σύγχρονο μέσο, με το οποίο οι καταναλωτές και οι θεσμικοί φορείς της αγοράς παρακολουθούν καθημερινά την μέση τιμή πώλησης σε πάνω από 1.400 βασικά αγαθά. 

Μέχρι σήμερα, στην πρώτη φάση ανάπτυξης της εφαρμογής που έγινε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ με συνολικά πάνω από 2.400 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα αναρτούν καθημερινά, μέσω ειδικής ψηφιακής πλατφόρμας, τις μέσες τιμές πώλησης λιανικής 1.400 προϊόντων. Πρόσφατα, προστέθηκαν πάνω από 200 νέοι κωδικοί με φρέσκα φρούτα και λαχανικά, νωπά και κατεψυγμένα κρεατικά και ψάρια. Επίσης, στο e-καταναλωτής app, ο καταναλωτής μπορεί να πληροφορηθεί τις τιμές για μάσκες προσώπου καθώς και σε ποια καταστήματα είναι διαθέσιμες.

Στόχος του υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων είναι να εμπλουτίζει διαρκώς τη λίστα με νέους κωδικούς, προκειμένου ο καταναλωτής να μπορεί να συγκρίνει τις τιμές σε όμοια προϊόντα έχοντας την δυνατότητα να επιλέξει  το φθηνότερο κατάστημα. 

Επισημαίνεται ότι οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν να δημιουργούν το «καλάθι» τους, με τα αγαθά που οι ίδιοι επιλέγουν, ώστε να παρακολουθούν από τη μία τη μέση τιμή του «καλαθιού» ανά αλυσίδα σούπερ μάρκετ και από την άλλη την εξέλιξη των τιμών στο χρόνο. 

Επιπρόσθετα, έχουν την δυνατότητα αφενός να ενημερώνονται για τα δικαιώματα των καταναλωτών και αφετέρου να επικοινωνούν μέσω της εφαρμογής απ’ ευθείας με την Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή διατυπώνοντας τις όποιες προτάσεις, παράπονα και καταγγελίες τους.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ελληνική Βουλή συνεδρίαση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κριτική αντιπολίτευσης για τα άρθρα για Ναυπηγεία Ελευσίνας στο νομοσχέδιο

Τα κόμματα της αντιπολίτευσης καταγγέλλουν την κυβέρνηση για εισαγωγή ρυθμίσεων που αφορούν τα Ναυπηγεία Ελευσίνας χωρίς διαβούλευση, εκφράζοντας ανησυχίες για διαφάνεια, ανταγωνισμό και γεωπολιτικές επιπτώσεις.
Τάκης Θεοδωρικάκος συνεδρίαση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Θεοδωρικάκος: Η κυβέρνηση υπηρετεί το εθνικό συμφέρον και την οικονομία

Ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε ότι η κυβέρνηση στηρίζει την ΟΝΕΧ και τα Ναυπηγεία Ελευσίνας με σεβασμό σε όλες τις συμφωνίες, διαψεύδοντας ζητήματα με το λιμάνι του Πειραιά. Παρουσίασε και τη νέα Αρχή Προστασίας Καταναλωτή.
Τάκης Θεοδωρικάκος ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Θεοδωρικάκος: Η συνεργασία φορέων είναι κλειδί για ασφαλείς ανελκυστήρες

Ο Τ. Θεοδωρικάκος τόνισε ότι η στενή συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων αποτελεί βασική προϋπόθεση για ασφαλείς ανελκυστήρες και για την αποτελεσματική λειτουργία του νέου μητρώου.
Διάδρομος σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η ελληνική αγορά χωράει 4 με 6 μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ

Σε νέο γύρο συγκέντρωσης οδεύει η αγορά των σούπερ μάρκετ, καθώς το περιθώριο κέρδους έχει μειωθεί στο 1,65%, το λειτουργικό κόστος έχει εκτιναχθεί κυρίως λόγω των ενοικίων, ενώ η αγοραστική δύναμη του καταναλωτή μειώνεται διαρκώς.