ΓΔ: 2061.69 0.26% Τζίρος: 203.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Market In, Super Market
Πηγή: Market In

Απεβίωσε σε ηλικία 72 ετών από κορονοϊό ο ιδρυτής του MARKET IN Θ. Ράμμος

Ο Θ. Ράμμος ίδρυσε το 1990 την εταιρεία MARKET IN που αριθμεί σήμερα πάνω από 200 καταστήματα στην Ελλάδα και απασχολεί τουλάχιστον 3.000 εργαζομένους.

Την είδηση του θανάτου του ιδρυτή του Θωμά Ράμμου από κορονοϊό σε ηλικία 72 ετών δημοσιοποίησε ο όμιλος επιχειρήσεων MARKET - IN, με ανακοίνωσή του. 

Σε αυτήν τονίζει ότι: «με αίσθημα βαθύτατης θλίψης ο Όμιλος Επιχειρήσεων MARKET-IN ανακοινώνει την μετάσταση στην Αιώνια Ζωή του ιδρυτή του Ομίλου Θωμά Ράμμου. 

Η Επιχειρηματική του Πορεία, τα Επιτεύγματα και το Όραμά του συνεχίζουν να μας εμπνέουν ώστε να ακολουθήσουμε το παράδειγμά του και να συνεχίσουμε το έργο του σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων μας, πάντοτε δίπλα στους Εργαζόμενους και τους Συνεργάτες των επιχειρήσεων μας και στον Έλληνα Καταναλωτή. 

Η εξόδιος ακολουθία θα πραγματοποιηθεί σε στενό οικογενειακό κύκλο, τηρώντας αυστηρά τα μέτρα της Πολιτείας για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού.

Αντί στεφάνων η οικογένεια επιθυμεί οποιαδήποτε δωρεά να γίνει επ΄ ονόματι του στα Ιδρύματα : Εργαστήρι Ειδικής Επαγγελματικής Αγωγής και Αποκαταστάσεως «ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΛΕΟΥΣΑ» ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ / ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΙBAN: GR5701104120000041229612373 - ΛΥΡΕΙΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ / ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ IBAN: GR1101101490000014948002143».

Σημειώνεται ότι ο Θωμάς Ράμμος γεννήθηκε στην Ανάληψη Δήμου Θέρμου. Ίδρυσε το 1990 την εταιρεία MARKET IN που αριθμεί σήμερα πάνω από 200 καταστήματα στην Ελλάδα και απασχολεί τουλάχιστον 3.000 εργαζομένους.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

super-market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα ανθεκτικά σούπερ μάρκετ, οι «φοβισμένοι» καταναλωτές, τι ψωνίζει κάθε γενιά

Η αγορά των σούπερ μάρκετ δείχνει εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, οι καταναλωτές αν και πιεσμένοι ψυχολογικά αυξάνουν τις αγορές τους με σημαντικές διαφοροποιήσεις αναλόγως τη γενιά που ανήκουν.
Martin-Brandenburger-Lidl
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μ. Μπράντενμπουργκερ (Lidl): Σταθεροί κανόνες όχι νέα εμπόδια στο εμπόριο

Ο CEO και πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς τονίζει ότι η αγορά χρειάζεται προβλεψιμότητα, ευέλικτο κανονιστικό πλαίσιο και επενδύσεις στην τεχνολογία ώστε να στηριχθούν μισθοί και τιμές.
Γυναίκα σε εσωτερικό χώρο
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Κινεζική αντίδραση, τα deals που φέρνουν γκρίνιες και η εξαγορά της Κρητικός

Οι κινέζοι αντιδρούν στις δηλώσεις Γκίλφοιλ, ποιοί γκρινιάζουν για τα deals, οι νταήδες και οι φυλακές. η Dimand φτιάχνει κατοικίες με κοινωνικό χαρακτήρα και οι καθυστερήσεις στο deal Μασούτης - Κρητικός.
Σκλαβενίτης Τhe FoodHall
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σκλαβενίτης: Η επένδυση στο FoodHall και η επιστροφή της «Σπιτικής Κουζίνας»

Η Σκλαβενίτης μεταμορφώνει το πρώην εργοστάσιο Πίτσος σε ένα πρωτοποριακό FoodHall μι επένδυση 150 εκατ. ευρώ και ετοιμάζει την επιστροφή της «Σπιτικής Κουζίνας» με νέο concept και νέα δυναμική.
Διάδρομος σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η ελληνική αγορά χωράει 4 με 6 μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ

Σε νέο γύρο συγκέντρωσης οδεύει η αγορά των σούπερ μάρκετ, καθώς το περιθώριο κέρδους έχει μειωθεί στο 1,65%, το λειτουργικό κόστος έχει εκτιναχθεί κυρίως λόγω των ενοικίων, ενώ η αγοραστική δύναμη του καταναλωτή μειώνεται διαρκώς.
Διάδρομος σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μέτωπο παραγωγών - καταναλωτών κατά ΥΠΑΝ για την πορεία τιμών νωπών προϊόντων

Φορείς παραγωγών, πωλητών λαϊκών αγορών και ενώσεις καταναλωτών καταγγέλλουν ότι η ρύθμιση για την «πορεία διαμόρφωσης τιμών» στα νωπά προϊόντα είναι αόριστη, ανεφάρμοστη και αυξάνει τη γραφειοκρατία.