ΓΔ: 2023.05 -0.47% Τζίρος: 159.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Φώτο: ΑΠΕ

Χωρίς στρατηγική 4 στις 10 ΜμΕ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Περίπου 4 στις 10 μικρομεσαίες επιχειρήσεις βρίσκονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς οργανωμένη στρατηγική υποστηρίζει ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του ΕΒΕΑ, Κ. Μίχαλος.

«Περίπου 4 στις 10 μικρομεσαίες επιχειρήσεις βρίσκονται απλώς στον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γιατί πρέπει να ακολουθήσουν την τάση της αγοράς. Χωρίς, όμως, να διαθέτουν κάποια οργανωμένη στρατηγική ή να αξιοποιούν συγκεκριμένα εργαλεία. Και το κυριότερο εμπόδιο για αυτές τις επιχειρήσεις, φαίνεται να είναι η έλλειψη γνώσης και δεξιοτήτων».

Αυτό σημείωσε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του ΕΒΕΑ, Κωνσταντίνος Μίχαλος, στην εκδήλωση που συνδιοργανώνουν το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθήνας και το FACEBOOK, με θέμα: «BOOST WITH FACEBOOK»

Όπως είπε ο κ. Μίχαλος, η έλλειψη γνώσης και δεξιοτήτων στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι αρκετά σοβαρό θέμα. Γιατί ενώ η δημιουργία μιας σελίδας στο Facebook είναι εύκολη και χωρίς κόστος, η ανάπτυξη της παρουσίας με τρόπο που να μεγιστοποιεί τα επιχειρηματικά οφέλη, χρειάζεται γνώση, σχέδιο και σωστή στόχευση.

«Είναι προφανής, λοιπόν, η ανάγκη πρωτοβουλιών, που συμβάλλουν στην αύξηση της εξοικείωσης, της γνώσης και των δεξιοτήτων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

kavvathas-estiasi-gsevee
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κατά 40% έχει εκτοξευτεί το λειτουργικό κόστος για τις μικρές επιχειρήσεις

«Βαρίδι» αποτελεί η πράσινη μετάβαση για τις μικρές ελληνικές επιχειρήσεις που βλέπουν τα λειτουργικά κόστη να έχουν εκτοξευτεί κατά 40%, ενώ την ίδια στιγμή καταγράφουν συρρίκνωση του κύκλου εργασιών τους.